- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou dat er wat toffe oly lifters waren met zulke kanalen van dat kaliber aan content.er zijn naast canditito nog echt heel veel anerdere goeie powerlift kanalen. brad gibbs/josh hancott etc
er zijn naast canditito nog echt heel veel anerdere goeie powerlift kanalen.
brad gibbs/josh hancott etc
Ben benieuwd wat men hier van vind qua wetenschap..
Proteine vereisten!
Ik vind het click bait maar vraag me af wat anderen hier die slimmer zijn dan ik vinden van deze nederlandse namen.
Anders kunnen we T-Nation ook wel als evidence-based site linken.
Ik ga ze niet een voor een (af)keuren ofzo. Het verschilt per schrijver en varieert van artikels over een studie/onderwerp dat even populair was en zo vertaald kan zijn van 1st page google resultaten van dat moment tot hoe je je kont moet isoleren tot klaarweg absolute antwoorden of methodes verzinnen obv een paar studies zonder enige nuance vanuit real-life relevantie of betrekking van het geheel van wetenschap.Kan proteine vereisten niet zo snel vinden.
http://chivo.nl/content/spierhypertr...rsus-multisets
[Link niet meer beschikbaar]
Doelde meer op dit soort artikelen, kunnen de meesten nog best wat aan hebben
Ik ben na de eerste 2 paragrafen van 'het onderzoek' bij Chivo afgehaakt:Kan proteine vereisten niet zo snel vinden.
http://chivo.nl/content/spierhypertrofie-deel-1-singlesets-versus-multisets
Doelde meer op dit soort artikelen, kunnen de meesten nog best wat aan hebben
De effect-grootte was inderdaad het grootste bij de 3-set groep, echter benchten die om te beginnen al meer dan dat de 3-set groep deed na 6 maanden training:Hoewel het buiten de scope van dit artikel valt, zullen we in ieder geval melden dat spieruithoudingsvermogen overtuigend toenam bij meer sets, maar dat krachttoename daarentegen alle kanten uitzwaaide. Zo bleek bij het bankdrukken de kracht het meest toe te nemen bij de 3-setter, maar bij de controlegroep juist af te nemen.
Rhea et al.? Rhea was de enige auteur.Het interessante is dat auteurs effectmaten hanteren van Rhea et al die in een latere meta-analyse door Krieger (2010) zijn verworpen omdat ze weinig realistisch zijn. De keuze voor Rhea en de controverse hierover wordt helaas niet besproken in de publicatie.
De keuze voor de schaal voorgesteld door Rhea*. En deze schaal wordt überhaupt ook niet besproken in de publicatie van Krieger.De keuze voor Rhea en de controverse hierover wordt helaas niet besproken in de publicatie.
http://www.exrx.net/; huge databank over anatomie, oefeningen, calculators etc. Niet echt iets om te 'volgen', maar vaak handig om snel iets op te zoeken.

Zeker mee eens. Als je dat vergelijkt met bodybuilding.com (hebben ook een grote verzameling van oefeningen per spiergroep) dan heeft de laatste een agenda die helemaal door de supplement industrie bepaald wordt.
---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------
Ik denk dat hier wel een lijst uit komt die 'sticky' waardig is.![]()
nadeel bij de lijst op bodybuilding.com met oefeningen dat het niet goed klopt.
bij normale deadlift staat er main target: lower back, terwijl dat bij een goed uitgevoerde deadlift niet het geval is.
bij sumo deadlift staat er main target: hamstrings, dat klopt al helemaal niet.
in beide gevallen zorgen de glutes voor het grootste gedeelte van de beweging. ook lijkt de sumo deadlift techniek nergens op.
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal, heb weer het een en ander toegevoegd.