MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Hehe, ik alleen maar met vlees en alcohol.
Maar sommige anderen ;)

de wokdatum nadert ....

kan ik eindelijk weer slap ouwehoeren met robert en de lange :)

Is het techno ja... moet dan toch nog ff overdenken...

ach ik zal techno niet zo super geweldig vinden maar met een hele groep is het altijd gezellig. :)

Ik heb mijn dbb wok aftel kalender al opgehangen.. Nu mag k elke dag een klein stukje proteine reep eten als ik vakje openmaak :D

Ryu zei:
Ik heb mijn dbb wok aftel kalender al opgehangen.. Nu mag k elke dag een klein stukje proteine reep eten als ik vakje openmaak :D
Weet je zeker dat het geen advent kalender gevuld met pinda's is? :D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Ryu opnieuw punten kan geven.

Jammer jongen;)

Beste mensen,

bij deze wil ik jullie laten weten dat ik me heb afgemeld voor de Wok van volgende week.

Ik heb het dan té druk met tentamens en kan het me niet permitteren.:(

Misschien dat er nog iemand is die mn plaats kan vervangen, dus wie weet..

Ik vind het zelf erg jammer en had velen van jullie wel eens willen zien om een praatje te maken, maar helaas.. misschien een andere keer.

Heel veel plezier op de Wok, gedraag jullie een beetje en jaag die Chinees niet de stuipen op het lijf met jullie lompe verschijning en dominerend gedrag! ;)

RubenSossa zei:
Beste mensen,

bij deze wil ik jullie laten weten dat ik me heb afgemeld voor de Wok van volgende week.

Ik heb het dan té druk met tentamens en kan het me niet permitteren.:(

Misschien dat er nog iemand is die mn plaats kan vervangen, dus wie weet..

Ik vind het zelf erg jammer en had velen van jullie wel eens willen zien om een praatje te maken, maar helaas.. misschien een andere keer.

Heel veel plezier op de Wok, gedraag jullie een beetje en jaag die Chinees niet de stuipen op het lijf met jullie lompe verschijning en dominerend gedrag! ;)
ik hoop voor je dat je je ook afgemeld hebt bij DBC en zo en dat iemand op jou plek wilt en dat je je 15,50 terug gaat krijgen!

jammer succes met tentames

Hey duckmans!! Er is een plekkie vrij!

Owja, jammer dat je niet kan komen ruben. :(

Wij willen Duckie!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom slome eend.....effe gezellie doen hoor!!:p

• Topic Starter Topic Starter
Vieze schijt-eend! Kom wokken anders opbokken! :D:D:D

Let op! Gwijzigde aanvangstijden van de wok!!!
Aanvang tussen 19:00 - 19:30 uur

ja hallo word steeds vroeger ofzo? Ik ben die ochtend nog in dusseldorf.

Zal me vrouw leuk vinden als we over de markt heen gaan ''rennen'' :D

Terug
Naar boven