Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Nu wist ik dat er een Technotrixx avond was op die avond, maar ik wist niet eens dat het zo'n leuk avondje zou worden!
http://partyflock.nl/news/5741.html

vuile trancesletTesto zei:Ik had toch liever een avondje trance gehad maar we zullen horen....
Heb er zowiezo zin in!![]()
Weet je zeker dat het geen advent kalender gevuld met pinda's is?Ryu zei:Ik heb mijn dbb wok aftel kalender al opgehangen.. Nu mag k elke dag een klein stukje proteine reep eten als ik vakje openmaak![]()

Centaur zei:Weet je zeker dat het geen advent kalender gevuld met pinda's is?![]()

ik hoop voor je dat je je ook afgemeld hebt bij DBC en zo en dat iemand op jou plek wilt en dat je je 15,50 terug gaat krijgen!RubenSossa zei:Beste mensen,
bij deze wil ik jullie laten weten dat ik me heb afgemeld voor de Wok van volgende week.
Ik heb het dan té druk met tentamens en kan het me niet permitteren.
Misschien dat er nog iemand is die mn plaats kan vervangen, dus wie weet..
Ik vind het zelf erg jammer en had velen van jullie wel eens willen zien om een praatje te maken, maar helaas.. misschien een andere keer.
Heel veel plezier op de Wok, gedraag jullie een beetje en jaag die Chinees niet de stuipen op het lijf met jullie lompe verschijning en dominerend gedrag!![]()
je vrouw?Ryu zei:ja hallo word steeds vroeger ofzo? Ik ben die ochtend nog in dusseldorf.
Zal me vrouw leuk vinden als we over de markt heen gaan ''rennen''![]()

Ryu zei:ja hallo word steeds vroeger ofzo? Ik ben die ochtend nog in dusseldorf.
Zal me vrouw leuk vinden als we over de markt heen gaan ''rennen''![]()