Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Staat strak man :D Maar hoeveel geld stop jij ingodsnaam in je bike buiten de aanschaf en onderhoud :P

pfoe aardig wat.

Tot dusver zit er ongeveer 2000 euro aan accessoires in en dat gaat nog omhoog. Ben nu aan het kijken voor een tunebeurt of mogelijk een turbo:o

Binnenkort testrijden op een haya kijken of dat bevalt.

Van de week eerst maar eens nieuwe kettingset want de huidige heeft zijn beste tijd wel gehad , wheeliën wil de fiets al bijna niet meer.:(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Wahah sjezus. Maar waarom neem je een haya? Puur voor de speed? Een 1000 ss lijkt me leuker dan, wat minder breed en vaak een wat kortere wielbasis, dus makkelijker in de bochten.

Wahah sjezus. Maar waarom neem je een haya? Puur voor de speed? Een 1000 ss lijkt me leuker dan, wat minder breed en vaak een wat kortere wielbasis, dus makkelijker in de bochten.

Mooi design (you've gotta like it or not) , de power en veel accessoires voor.
Net trouwens een gear indicator besteld :D

Edit: ohja en met de haya kan ik langer wheeliën in de 1 :p

Vandaag weer ff bezig geweest, schoongemaakt, boutjes nagetrokken, paar vervangen, knipperlichtje gemaakt, ketting ingevet.
Heb een hugger gekocht, ben nu bezig met schuren daarna ff spuiten (kawa groen offcourse) en dan erop zetten. Zal er wel strak onder staan.

Als je onderdelen zelf spuit, moet je wel oppassen met remolie! Als je hugger erop zit en je wilt bijvoorbeeld een keer het remreservoir achter vullen, leg dan een doek over je hugger heen. Er hoeft maar 1 druppeltje op te vallen en de verf op je hugger wordt aangetast:eek: Het bespaart heel veel leed:D Ik had zelf een zxr400, met ook een zelfgespoten hugger.....heb hem twee keer moeten spuiten:mad:

• #2.185
Haha I know. Daar pas ik wel goed op :)

Adhoc de man van de wheelies, wanneer ga je nou eens wat filmpjes posten van je poserkunsten? :D

Haha I know. Daar pas ik wel goed op :)

Adhoc de man van de wheelies, wanneer ga je nou eens wat filmpjes posten van je poserkunsten? :D

Ben geen poser voor de camera , wheelies zijn nog niet zo lang omdat ik nog niet kan doorschakelen:o

• #2.187
Achja altijd langer als die van mij en vele andere, ik ben al blij als het voorwiel loskomt (Lees 10cm van de grond) en dan laat ik het gas meestal al meteen weer los.

Vandaag eens wezen shoppen (zoals ik dagelijks online doe :o) en zat te twijfelen tussen een spyball alarm of een willekeurig alarm (zonder goedkeuring). In de verzekering maakt het niet uit dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Welke alarmen hebben jullie of hebben jullie gehad? Tips of afraders qua merken?

Vrijdag gaat de fiets naar de dealer voor onderhoud en montage van enkele onderdelen. Ook een oplossing gevonden om pazzo's te monteren :D

Onderdelen stromen binnen , spuiter gevonden , denk over 2 maanden resultaat! :cool:

Wel rustig hier... iedereen samen met hun fiets op stal?

Als je resultaat hebt, wel even showen he!
Ik ben zelf echt helemaal van de choppers, ooit eens heb ik mijn HD FLSTC Heritage Softail Classic, het liefst uit 2005 en in het zwart. Maar ik kan eerst nog een paar eeuwen gaan sparen gok ik.

Als je resultaat hebt, wel even showen he!
Ik ben zelf echt helemaal van de choppers, ooit eens heb ik mijn HD FLSTC Heritage Softail Classic, het liefst uit 2005 en in het zwart. Maar ik kan eerst nog een paar eeuwen gaan sparen gok ik.

Als het af is it will be shown ;)

Dan zal ik hier wel binnen blijven vallen om te kijken :)

Heeft iemand trouwens nog tips waar je tellerachtergronden (liefst digitaal) vandaan kan halen en waar je de houdertjes kan krijgen voor de ledjes in je dashboard?

Motor is zaterdag klaar als alle onderdelen op tijd arriveren, nieuwe uitlaat, banden, ketting, olie, vloeistof, remblokken etc... :) .

• #2.196
  • #2.197
Alleen demper, compleet systeem was alleen als highmount te krijgen en zonder E-merk :( .

Dat soort ongein hoort vind ik niet thuis op motoren maar in golfjes ;)

Rustig vanuit deze kant omdat ik weinig nuttigs te melden heb, motoren zijn verhuisd, geen tijd ivm inboedel verhuizen , verven, studeren , werken etc.

Ga vanavond even mijn leren pak passen wat k afgelopen jaar heb aangeschaft, heb ergens vermoeden dat het niet meer past dankzij de progressie :(

Moet karma punten verdelen voordat ik de motor rijders weer karma kan geven, geef te weinig karma op het forum denk ik :)

Terug
Naar boven