MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
wilde eigenlijk dit jaar m'n motorlessen gaan volgen, maar door studie is dat er helaas niet van gekomen, deze zomer ga ik waarschijnlijk niet op vakantie dus ik hoop dan al m'n lessen te kunnen doen en m'n rijbewijs te halen. wil dan ook een leuke motor hebben, wordt waarschijnlijk een gs500 :P wel een duur grapje alles bij mekaar.
maar je moet er wat voor overhebben he ;)

Haha, dat zal wel klote zijn!!:( Is wel een nadeel van bodybuilden inderdaad...ik kan mijn mooie, maar vooral dure Kushitani jack ook niet echt lekker meer aan. Begint toch op bepaalde plekken vreselijk te knellen, bij de onderarmen bijvoorbeeld en het dichtritsen is ook fijn:eek:..... Niet dat ik vreselijk 'groot' ben hoor..:p

Mensen hier ook al op de hoogte van de nieuwe KNMV-ideetjes!! Na 5 jaar een opfriscursus voor motorrijders invoeren:eek:

Ja ben aan het denken om een leren broek te kopen waarop ik mijn textiel jas ga dragen. ( losse rugprotector altijd ) Wil ik sowieso in begin van seizoen doen ivm warmte.

Leren pak is een delig.. maat 58. Twijfelde toen al voor maat 60 maar was bang dat leer rond de armen te los zou worden. Achteraf gezien.....

Precies de reden waarom ik nog geen leren pak heb durven aanschaffen. Ik schommel zoizo veel in gewicht door mijn darmziekte.. Liep af en toe nog wel te twijfelen (toch wel erg mooi :cool:) maar als ik dit zo lees denk ik dat ik er idd verstandiger aan doe om het geld ergens anders aan te besteden.

Nee nog niks van gehoord. Autorijders mogen het zeker wel weer zonder de cursus af? Wil wel de KNMV VRO 1 doen deze lente/zomer.

Toevallig meerdere die deze al gedaan hebben (mijn vader was er erg over te spreken en gaat de VRO 2 dit jaar doen)?

Ga naar duitsland en koop een pak voor 250/300 euro. als je wat afvalt draag je er thermo pak onder, kom je wat bij laat je dat uit. Veiligheid is echt belangrijk!

En knmv is niet onpartijdig, die zien dat wel zitten regelmatig extra inkomen.

Maar VRO1, VRO2 en evt. VRO3 zou verplichte kost moeten zijn.

Adhoc : Details doen het hem ;)

MFMM ? mij zul je er niet meer treffen , tenzij aanhang wil gaan. MF heeft z'n beste tijd wel gehad.

Laatst bewerkt:
Ga naar duitsland en koop een pak voor 250/300 euro. als je wat afvalt draag je er thermo pak onder, kom je wat bij laat je dat uit. Veiligheid is echt belangrijk!

Ben ik total met je eens. Ik heb dan ook een zeer mooie set die oa totaal is voorzien van goretex en protectors, alleen dus geen leer. Aan de hand van klitterbandjes kan ik mijn jas altijd strak om mijn armen houden zodat ze niet gaan wapperen oid. Niet het meest mooie maar ook niet lelijk en altijd droog/veilig en pasklaar :)

En knmv is niet onpartijdig, die zien dat wel zitten regelmatig extra inkomen.

Maar VRO1, VRO2 en evt. VRO3 zou verplichte kost moeten zijn.

Jij hebt ze dus ook gedaan? Mijn vader heeft de VRO1 gedaan en was daar zeer over te spreken. Gaat deze zomer ook de VRO2 doen. Tevens heeft hij al 2x dingen vanuit de VRO1 in de praktijk kunnen toepassen die in zijn ogen mogelijk een (ernstig) ongeluk hebben voorkomen.

Jij hebt ze dus ook gedaan? Mijn vader heeft de VRO1 gedaan en was daar zeer over te spreken. Gaat deze zomer ook de VRO2 doen. Tevens heeft hij al 2x dingen vanuit de VRO1 in de praktijk kunnen toepassen die in zijn ogen mogelijk een (ernstig) ongeluk hebben voorkomen.

Ik + vriendin en schoonvaders gingen VRO1 doen, enkel had ik kapotte remleiding op het circuit in Lelystad.. hun zijn door gegaan en het heeft mijn vriendin een stuk meer vertrouwen gegeven in de motor en in zichzelf.

Niet arrogant bedoeld maar ik ging eigenlijk mee voor de gezelligheid. Leuk dagje met 3. Vond het niet zo erg dat ik mijn geld terug kreeg :)

Als je veel leest, veel oefent, bewust rijd, dingen probeert te verbeteren etc. etc. kom je al heel ver.

Als je die moeite niet doet om te leren tijdens het rijden of je hebt kort je rijbewijs of je bent her op stapper is VRO1 echt een aanrader, sowieso want anders kun je VRO2 niet doen en die is stuk leuker.

Of bij freebike gaan kijken voor cursus :)

Ik rijdt momenteel een ZZ-R 600 van Kawasaki, rood zwart met een sebering pijp moet alleen nog even kijken hoe ik die foto hier op het forum krijg.
Ik wil binnenkort deze motor gaan vervangen voor een wat nieuwere ZX-9R ook van Kawasaki en dan Kawasaki racing groen VET LEIP

Laatst bewerkt:
Ik rijdt momenteel een ZZ-R 600 van Kawasaki, rood zwart met een remus pijp moet alleen nog even kijken hoe ik die foto hier op het forum krijg.
Ik wil binnenkort deze motor gaan vervangen voor een wat nieuwere ZX-9R ook van Kawasaki en dan Kawasaki racing groen VET LEIP

Foto uploaden @ TinyPic - Share the Experience!™

Zx9 is een leuke koppelfiets!

Net opgehaald bij GLS depot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.230
Wat kost een beetje nette stuurdemper, bv van LSL.

Ik ga kijken of ik ook niet kan komen naar de mfmm, lijkt me wel vet!

Als er nog mensen vanuit omgeving Groningen heengaan, let me know :D

Jo Jo hier mijn motor, foto is 2 jaar terug genomen alleen camera niet ingesteld op juiste datum;)

2e4ewp2.jpg

• #2.235
Mooi ding man :D

@ Adhoc: Valt me trouwens mee die prijs, dacht dat je wel meer kwijt was.

• #2.237
Een ohlins dempertje is wel wat duurder :P Maarja voor mijn 600 is dat prima opzich.

Is voor jullie het nieuwe seizoen al begonnen of vinden jullie het nog te koud en regenachtig, mijn bike staat nog lekker op winter stalling...

het chrome en polish is al paar x buiten geweest. moest wel ,,auto met problemen en auto met vriendin mee...hoop dat het weer beter wordt..nog wat regen enzo nu even

Is voor jullie het nieuwe seizoen al begonnen of vinden jullie het nog te koud en regenachtig, mijn bike staat nog lekker op winter stalling...
Het seizoen is begonnen toen ik mijn rijbewijs behaalde en stopt wanneer er een zwart vakje om mijn naam staat.

Terug
Naar boven