Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga vanavond even mijn leren pak passen wat k afgelopen jaar heb aangeschaft, heb ergens vermoeden dat het niet meer past dankzij de progressie![]()
Is wel een nadeel van bodybuilden inderdaad...ik kan mijn mooie, maar vooral dure Kushitani jack ook niet echt lekker meer aan. Begint toch op bepaalde plekken vreselijk te knellen, bij de onderarmen bijvoorbeeld en het dichtritsen is ook fijn
..... Niet dat ik vreselijk 'groot' ben hoor..

)
)Haha, dat zal wel klote zijn!!Is wel een nadeel van bodybuilden inderdaad...ik kan mijn mooie, maar vooral dure Kushitani jack ook niet echt lekker meer aan. Begint toch op bepaalde plekken vreselijk te knellen, bij de onderarmen bijvoorbeeld en het dichtritsen is ook fijn
..... Niet dat ik vreselijk 'groot' ben hoor..
![]()
) maar als ik dit zo lees denk ik dat ik er idd verstandiger aan doe om het geld ergens anders aan te besteden.Mensen hier ook al op de hoogte van de nieuwe KNMV-ideetjes!! Na 5 jaar een opfriscursus voor motorrijders invoeren![]()
Dat soort ongein hoort vind ik niet thuis op motoren maar in golfjes
Moet karma punten verdelen voordat ik de motor rijders weer karma kan geven, geef te weinig karma op het forum denk ik![]()

Ah, ik ben zo blij dat 'mijn' leren pak past! Erfenis van mijn ma, even een keer goed invetten en hij kan zo weer mee!
Ik rij nog niet
Ging alleen wel vaak mee achterop en dan zat ik wel door heel Nederland heen. Woon zelf in oost-groningen. En 1e reis die ik ga maken wordt er 1 naar Zweden gok ik!
Ah, ik ben zo blij dat 'mijn' leren pak past! Erfenis van mijn ma, even een keer goed invetten en hij kan zo weer mee!
Degene met wie ik vaak weg ging heb ik eigenlijk geen contact meer mee. En erfenist spreekt voor zich denk ik? Mijn moeder is vorig jaar overleden.
Ok. Kon zijn dat je het anders bedoelde (zoals wel vaker op een forum gebeurd).
Op korte termijn van plan je A rijbewijs en eventueel een fiets te halen?
Echt wel! Eerst het geld voor mijn studie bij elkaar sparen en dan ga ik voor het rijbewijs! En lekkere motor erbij. Denk dat ik eerst maar een tijdje Honda Shadow ga rijden, tot ik geld heb voor de HD die ik wil.
Ga je ook nog naar de Mega meeting?Nice, tegen die tijd wel fotos posten heGa je ook nog naar de Mega meeting?

Jemig... Dat zijn er wel ontzettend veel! Alleen bij iemand achterop meerijden die ik niet ken zie ik wel een beetje tegenop eigenlijk. Ik zal eens kijken of ik mijn tante zo gek krijg om mee die kant op te gaan!