Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

heb mij een leren jack gekocht in maatje 54 pas ... en broek 52. moet nog laten aanpassen door mams zodat ik ze aan elkaar kan ritsen zonder dat het scheef ten opzichte van elkaar zit. kon niet anders.

Ga vanavond even mijn leren pak passen wat k afgelopen jaar heb aangeschaft, heb ergens vermoeden dat het niet meer past dankzij de progressie :(

Haha, dat zal wel klote zijn!!:( Is wel een nadeel van bodybuilden inderdaad...ik kan mijn mooie, maar vooral dure Kushitani jack ook niet echt lekker meer aan. Begint toch op bepaalde plekken vreselijk te knellen, bij de onderarmen bijvoorbeeld en het dichtritsen is ook fijn:eek:..... Niet dat ik vreselijk 'groot' ben hoor..:p

Mensen hier ook al op de hoogte van de nieuwe KNMV-ideetjes!! Na 5 jaar een opfriscursus voor motorrijders invoeren:eek:

Helaas nog geen foto van geschoten en de cam is nu vol maar ik bezit over een Kawasaki Z750 uit 2007.

Mods die in behandeling zijn (eerste onderdelen komen binnen :))
- MIVV X-cone sportdemper
- DNA Luchtfilter voor meer luchtinlaat
- Powercommander voor mooiere koppelkromme en meer vermogen (word afgesteld op de bank)
- Hyperpro progressieve veren (voor en achter) voor een betere wegligging/kortere remweg (voorvork duikt minder in)
- Kleine LED knipperlichten van rizoma voor
- Bar end spiegels van rizoma om eindelijk ook is 8er me te kunnen kijken ipv naar mijn eigen armen...
- Ermax plateholder met geintegreerde LED knipperlichten om het brok plastic en de grote knippers achter te elimineren (en meer op het wiel neer te kijken (oogt powervol(ler)!))
- Ermax achterspatbord om het nog wel een beetje schoon te houden

Verder twijfel ik nog aan een smeersysteem om mijn ketting makkelijker te onderhouden. Ligt er onder andere aan of ik dit nog mooi weggewerkt denk te krijgen nadat alle bovenstaande mods zijn doorgevoerd.

Nu mijn vraag aan jullie, heeft een van jullie ervaring met het inbouwen van de powercommander en zo ja denken jullie dat ik dit als niet monteur voor elkaar krijg? (geen 2 linker handen gelukkig ;))

Laatst bewerkt:
Haha, dat zal wel klote zijn!!:( Is wel een nadeel van bodybuilden inderdaad...ik kan mijn mooie, maar vooral dure Kushitani jack ook niet echt lekker meer aan. Begint toch op bepaalde plekken vreselijk te knellen, bij de onderarmen bijvoorbeeld en het dichtritsen is ook fijn:eek:..... Niet dat ik vreselijk 'groot' ben hoor..:p

Precies de reden waarom ik nog geen leren pak heb durven aanschaffen. Ik schommel zoizo veel in gewicht door mijn darmziekte.. Liep af en toe nog wel te twijfelen (toch wel erg mooi :cool:) maar als ik dit zo lees denk ik dat ik er idd verstandiger aan doe om het geld ergens anders aan te besteden.

Mensen hier ook al op de hoogte van de nieuwe KNMV-ideetjes!! Na 5 jaar een opfriscursus voor motorrijders invoeren:eek:

Nee nog niks van gehoord. Autorijders mogen het zeker wel weer zonder de cursus af? Wil wel de KNMV VRO 1 doen deze lente/zomer.

Toevallig meerdere die deze al gedaan hebben (mijn vader was er erg over te spreken en gaat de VRO 2 dit jaar doen)?

Dat soort ongein hoort vind ik niet thuis op motoren maar in golfjes ;)

Moet karma punten verdelen voordat ik de motor rijders weer karma kan geven, geef te weinig karma op het forum denk ik :)

Als je je motor een bepaalde sT toe meet moet je de details niet vergeten he ;)

Karma probleem heb ik ook :o

Ah, ik ben zo blij dat 'mijn' leren pak past! Erfenis van mijn ma, even een keer goed invetten en hij kan zo weer mee!

Ik rij nog niet :(
Ging alleen wel vaak mee achterop en dan zat ik wel door heel Nederland heen. Woon zelf in oost-groningen. En 1e reis die ik ga maken wordt er 1 naar Zweden gok ik!

Ik rij nog niet :(
Ging alleen wel vaak mee achterop en dan zat ik wel door heel Nederland heen. Woon zelf in oost-groningen. En 1e reis die ik ga maken wordt er 1 naar Zweden gok ik!

Ah, ik ben zo blij dat 'mijn' leren pak past! Erfenis van mijn ma, even een keer goed invetten en hij kan zo weer mee!

'erfenis', 'ging' hoezo allen in verleden tijd verwoord?

Zweden is een leuke rit maar wel verstandig is een jaartje rij ervaring in verscheidene weersomstandigheden en een VRO. Maat van me is er vorig jaar geweest met z'n pa en z'n pa is een aardige mooi weer rijder en heeft de trip ook niet gemaakt zoals gepland (veel moeten stoppen vanwege het weer , verscheide keren motor neergelegd, meerdere bijna-highsiders).

Degene met wie ik vaak weg ging heb ik eigenlijk geen contact meer mee. En erfenist spreekt voor zich denk ik? Mijn moeder is vorig jaar overleden.

Degene met wie ik vaak weg ging heb ik eigenlijk geen contact meer mee. En erfenist spreekt voor zich denk ik? Mijn moeder is vorig jaar overleden.

Ok. Kon zijn dat je het anders bedoelde (zoals wel vaker op een forum gebeurd).

Op korte termijn van plan je A rijbewijs en eventueel een fiets te halen?

Nog mensen hier die naar de MFMM gaan? Mischien keer wat om daar gelijk DBB'ers die motorrijden bijeen te laten komen :cool:

Ok. Kon zijn dat je het anders bedoelde (zoals wel vaker op een forum gebeurd).

Op korte termijn van plan je A rijbewijs en eventueel een fiets te halen?

Echt wel! Eerst het geld voor mijn studie bij elkaar sparen en dan ga ik voor het rijbewijs! En lekkere motor erbij. Denk dat ik eerst maar een tijdje Honda Shadow ga rijden, tot ik geld heb voor de HD die ik wil.

Echt wel! Eerst het geld voor mijn studie bij elkaar sparen en dan ga ik voor het rijbewijs! En lekkere motor erbij. Denk dat ik eerst maar een tijdje Honda Shadow ga rijden, tot ik geld heb voor de HD die ik wil.

Nice, tegen die tijd wel fotos posten he :cool: Ga je ook nog naar de Mega meeting?

Klinkt eigenlijk best goed!

Jemig... Dat zijn er wel ontzettend veel! Alleen bij iemand achterop meerijden die ik niet ken zie ik wel een beetje tegenop eigenlijk. Ik zal eens kijken of ik mijn tante zo gek krijg om mee die kant op te gaan!

Jemig... Dat zijn er wel ontzettend veel! Alleen bij iemand achterop meerijden die ik niet ken zie ik wel een beetje tegenop eigenlijk. Ik zal eens kijken of ik mijn tante zo gek krijg om mee die kant op te gaan!

Zo ben ik ook begonnen , met een volslagen onbekend persoon mee gegaan en momenteel ga ik zeer goed met de groep om waar ik toen bij mee ging.

Hier vertrekplaatsen van groningen en drenthe

Hier nog een paar fotos van vorig jaar mei.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven