AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bij mij hetzelfde, als het mooi weer is haal ik haar buiten voor een ritje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Ben niet echt gestopt in de winter, reed wel minder maar moest toch naar de uni ook met k*tweer, maarja gewoon goed schoonmaken daarna.

Heb dit jaar wel minder last van pekelschade dan voorheen terwijl ik de bike juist dit jaar helemaal niet schoon heb gemaakt.
Ik rijd gewoon het hele jaar door , autorijbewijs is voor me werk.

Mijn collega heeft vandaag zijn Duc opgehaald..... en echt joh wat een geile fiets is dat!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En goedkoper,
En meer vermogen,
En beter te handelen bij dealers.

:cool:

maar toch niks voor mij :D Ik weet niet hoe het komt, maar ik kick op 600cc's???
Ik weet het lijkt nergens op 1m98 en +100kg op zo'n 600 maar vind het fantastich rijden:cool:

Vergeet dat maar³, die Ducati heeft een koppel van 123Nm en 160PK bij 173Kg.

Heb praktijk testen gezien waar de kawa de duc achter zich liet (heb het begrip 'vermogen' waarschijnlijk verkeerd bedoeld.)

Morgen me fiets weer ophalen :)

vandaag op en neer naar me werk met de gixxer. heerlijk weer.zuiden was droog. 30km heen..30km terug...das de moeite

Gister mijn eerste onderdelen binnen gekregen voor de motor. De uitlaat demper, nummerplaat houder met geintegreerde led knippers en een achterstaptbord. Digicam zat vol maar wou toch nog erg graag pics van mijn motor before hebben dus eventjes een SD kaart gejat van mijn ouders :)

Hier wat pics:

Front
s6p3bs.jpg

Rear
2ue5s3l.jpg

Left side
ir5k42.jpg

Right side
34paxsp.jpg

Nieuwe demper
311nywi.jpg

Old VS New
2wml301.jpg

De nummerplaat houder en het achterspatbord moeten nog worden gespoten. De rest van de onderdelen (zie pagina 111 uit mijn hoofd) zijn nog in bestelling. Ik zal de progressie blijven posten.

Motor gisteren opgehaald en een stukje gereden, was weer geil :D . Nu maar zo effe naar Duitsland om de banden in te rijden, moet toch langs een vriend.

Wat heeft iedereen hier toch met van die buikschuivers... Geef mij maar een lekkere chopper! :D

Wat heeft iedereen hier toch met van die buikschuivers... Geef mij maar een lekkere chopper! :D

Dat is wat ik zo lkkr vind aan mijn bike, sportief uiterlijk maar toch een vrij rechte zit (precies een mooie combi voor mij om lang confortabel te rijden en toch lichtelijk sportief te zitten). Maar ieder zijn ding toch, het blijven motoren :cool:

iemand een theorieboek te koop?:D +cd'tje ofzo. vind dat wel fijn leren. eerst theorieboek doornemen en dan op de computer de examenvragen doen.

ik begin binnekort met lessen, iemand tips?

net ff wat proefexamentjes gemaakt, damn wat is dat makkelijk zeg, ik leen wel ff zo'n boekje en lees dat 1x dor dan moet het wel lukken. hopen dat de praktijk ook zo makkelijk is :P

Terug
Naar boven