Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

iemand een theorieboek te koop?:D +cd'tje ofzo. vind dat wel fijn leren. eerst theorieboek doornemen en dan op de computer de examenvragen doen.

ik begin binnekort met lessen, iemand tips?

Houd in je hoofd dat je aan het lessen bent om te leren. Word dus niet boos als je een foutje maakt en hou het lessen voor jezelf en andere zo dus leuk. Ik heb in het algemeen altijd genoten van mijn rijopleidingen (zowel auto als motor) doordat ik mezelf gewoon niet kwaad maakte om foutjes. Voor de rest gewoon goed luisteren naar de tips van de instructeur en als je vragen krijgt tijdens de rit deze goed proberen te onthouden en meteen na afloop aan je instructeur stellen.

Laatst bewerkt:
Sportwonder, mooie fiets heb je!

Sportwonder, mooie fiets heb je!

Thx vind hem zelf ook erg mooi maar die uitlaat moest er echt af. Dat plastic bij het nrbord en die grote knippers zijn ook oerlelijk maar dat is binnenkort ook verleden tijd en de spiegels gelukkig ook (zie er ook niks 8er me op dezelfde rijbaan, vind ik niet prettig).

Zojuist voor het eerst met de nieuwe demper gereden en het is toch wel een hele vooruit gang. Bij het optrekken ook regelmatig voetgangers/fietsers zien omkijken :D Tevens heb ik toch ook echt het gevoel duidelijk meer koppel onderin te hebben, en dat bij een slip-on en nog zonder power commander & andere luchtfilter :cool:

Heb praktijk testen gezien waar de kawa de duc achter zich liet (heb het begrip 'vermogen' waarschijnlijk verkeerd bedoeld.)

Lijkt me erg onwaarschijnlijk als je weet dat Denny Lannoo er vorig jaar winnaar met geworden is in de 3 landen cup.
In Oostende ben ik zelf gaan kijken en daar kon geen enkele van de laatste 1000CC's de Ducati bijbenen vanwege zijn grote koppel.

De vraag is enkel of het nog eerlijk is dat de Ducati opgeschroefd is naar 1098cc.

Fiets terug van de dealer: Stuurdemper zit erop ,progressieve vorkveren erin ,alu kettingbeschermer ,nieuw kettingsetje en stalen remleidingen gemonteerd. :cool:

Als ik 60000 Euro had, dan had ik ook een chopper voor erbij :D .

60.000 euro?! Watvoor chopper wil je hebben? Ik kan er voor dat geld 3 krijgen die ik wil :D

Maar eerst maar eens gaan lessen... Sparen dus >.< En kijken of ik een rijschool kan vinden met een motor waarbij ik met mijn voeten bij de grond kan! Grrr!

60.000 euro?! Watvoor chopper wil je hebben? Ik kan er voor dat geld 3 krijgen die ik wil :D

Maar eerst maar eens gaan lessen... Sparen dus >.< En kijken of ik een rijschool kan vinden met een motor waarbij ik met mijn voeten bij de grond kan! Grrr!

Choppers sturen totaal niet fijn naar mijn smaak plus je hebt een grondspeling van verlaagde civic. Meeste rijscholen hebben wel motoren die verlaagd zijn of kunnen worden. Ben je zo klein dan of heb je zulke korte beentjes? ;)

Choppers sturen totaal niet fijn naar mijn smaak plus je hebt een grondspeling van verlaagde civic. Meeste rijscholen hebben wel motoren die verlaagd zijn of kunnen worden. Ben je zo klein dan of heb je zulke korte beentjes? ;)

Ik ben 1.55... Dus ik denk een beetje van beide :D
Geen idee of chopper minder fijn sturen, ik vind ze gewoon zo ontzettend veel mooier. En hey, me pa rijdt een HD, het zit in de familie denk ik.

Ik ben 1.55... Dus ik denk een beetje van beide :D
Geen idee of chopper minder fijn sturen, ik vind ze gewoon zo ontzettend veel mooier. En hey, me pa rijdt een HD, het zit in de familie denk ik.

Nu ook maar hopen dat je choppers net zo fijn vind rijden als je ze mooi vind. Heb er 1 keer op gereden en na de eerste bocht weer afgestapt , niets voor mij. Volgend weekend maar eens langs de dealer voor wat testritjes :cool:

Nu ook maar hopen dat je choppers net zo fijn vind rijden als je ze mooi vind. Heb er 1 keer op gereden en na de eerste bocht weer afgestapt , niets voor mij. Volgend weekend maar eens langs de dealer voor wat testritjes :cool:

Hehe, anders wordt het lastig voor me... Dan wordt het denk ik een Shadow, beetje er tussenin. Die wil ik sowieso gaan rijden tot ik geld heb voor m'n Harley.

Kan ook.. Eerst maar eens rijbewijs! Dat kan nog wel even duren gok ik :(

Kan ook.. Eerst maar eens rijbewijs! Dat kan nog wel even duren gok ik :(

Nee joh , lekker doorsparen , niet meer stappen geen extraatjes meer je studiegeld bij elkaar werken (mischien DBB'ers die je willen sponseren :rolleyes:) en dan lessen en alles in 1 keer halen. :cool:
(Of een rijk vriendje zoeken) :o

Nee joh , lekker doorsparen , niet meer stappen geen extraatjes meer je studiegeld bij elkaar werken (mischien DBB'ers die je willen sponseren :rolleyes:) en dan lessen en alles in 1 keer halen. :cool:
(Of een rijk vriendje zoeken) :o

Stappen doe ik zelden de laatste tijd, ben wel druk aan het sparen, maar moet eerst mijn studiegeld bij elkaar hebben. Werken 'mag' ik helaas niet, dus dat wordt al lastig. En ik heb misschien nog 1 of 2 uitjes ergens in juli, maar dat zal wel meevallen qua kosten.
Het komt gewoon helemaal goed! Ergens in oktober ofzo :P

Stappen doe ik zelden de laatste tijd, ben wel druk aan het sparen, maar moet eerst mijn studiegeld bij elkaar hebben. Werken 'mag' ik helaas niet, dus dat wordt al lastig. En ik heb misschien nog 1 of 2 uitjes ergens in juli, maar dat zal wel meevallen qua kosten.
Het komt gewoon helemaal goed! Ergens in oktober ofzo :P

Dus dan toch maar opzoek naar een rijk vriendje die het voor je betaald :D ;)

Was een lekker ritje vandaag, alleen teveel zijwind vond het bij 230 op de teller wel voldoende :D .

Terug
Naar boven