Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vandaag een rijschool gevonden met een motor op mijn formaat! Ik kan met allebei mijn voeten op de grond! Yeah! Enige nadeel is dan wel weer dat het in een klein stadje/groot dorp is, dus niet onwijs veel verkeer...
Dat is waar. Als ik hier ga lessen is het op een Kawasaki, geen idee watvoor verder. Maar moet nog even kijken hoe het uitkomt met mijn studie. Maakt het nog uit of je 1 of 2 uur achtereen gaat lessen? 2 uur lijkt mij een stuk fijner...
Net even gekeken en het is een Kawasaki 550, hij zit wel lekker
![]()
Ik denk dat ik gewoon voor het 2 uur lessen achtereen ga, lekker de polders in hier, beetje cruisen!

Jaaaaa! Dat wil ik ook! Ik ga trouwens ook echt een les eisen met die instructeur achterop. Of iemand anders des noods, maar ik wil weten hoe dat rijdt, en hey, als ik onderuit ga, doe ik dat liever op een lesmotor met een instructeur achterop, dan op mijn eigen!
Instructeur achterop is niets bijzonders , persoonlijk vind ik een fiets stabieler met iemand achterop alleen reageert deze dan trager (voor je gevoel).
Je krijgt als het goed is een intake of begin les waarbij de instructeur kijkt wat je prestaties op dat moment zijn met een motor (je zal versteld staan hoe snel sommige mensen het oppikken!) Daarna de beoordeling of je nog een half uurtje schakelen en bochten gevoel moet krijgen en de volgende les mischien het oefenterrein op.
Geen idee, degene die de motorlessen gaf was niet aanwezig op dat moment. Zodra ik het geld bij elkaar heb informeer ik wel verder! Of ik lees de website even...

Hehe, het schakelen gaat even raar worden denk ik... Daar zou ik ook helemaal gek van worden in een auto. En hehe, ik woon vlakbij Duitsland, die mensen daar gaan heel snel aan de kant! Ben daar met de fiets over de autoweg gegaan, is veiliger dan hier met de fiets over het fietspad hier...

Schakelen met een motor is net als de eerste keer dat je coïtus had , de eerste 5 min even wennen daarna valt het allemaal wel mee![]()
Hahahaha, dan had jij een hele andere 1e keer dan ik! Ik kan echt niet wachten!
Nou gauw zorgen dat je het geld bij elkaar krijgt! Al een slachtoffer gevonden voor de MFMM?
Mijn tante heeft het veel te druk en mijn pa zijn accu doet het niet helemaal goed geloof ik, dus daar moet eerst een nieuwe in! En geen idee met wie ik anders mee zou kunnen rijden. Stuk met de trein reizen is op zich ook wel te doen om dan met iemand mee te rijden, maar hmm... NeeMijn tante heeft het veel te druk en mijn pa zijn accu doet het niet helemaal goed geloof ik, dus daar moet eerst een nieuwe in! En geen idee met wie ik anders mee zou kunnen rijden. Stuk met de trein reizen is op zich ook wel te doen om dan met iemand mee te rijden, maar hmm...
En ja, dat geld ga ik nodig hebben! Waarschijnlijk kan ik pas na augustus ergens echt gaan sparen.

Accuutje via ebay (scheelde mij 50 euro) heb je hem een week later op je deurmat liggen voor een leuke prijs![]()

Volgens mij had ie er ergens 1 gezien, maar hij heeft er momenteel geen geld voor![]()

Heb er nog 1 liggen van een fazer , hij doet het alleen wat minder bij vrieskou maar denki niet dat die past![]()