- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 114kg
mmh, net filmpje gekregen via mail, werd er effe stil van...
[link niet meer beschikbaar]
so true!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmh, net filmpje gekregen via mail, werd er effe stil van...
[link niet meer beschikbaar]
mwah, zit wekelijks gemiddeld 6u op de brommer... dat gedurende 2 jaar... dan loop je gewoon meer risicoriggard is brokkenpiloot laat die motor nog maar ff staan![]()

kom je wel achter als je motor gaat rijden denk ikNogal een impressive filmpje! Als je zo kijkt zijn er inderdaad een paar die te snel rijden, maar nooit gerealiseerd dat automobilisten zo slecht kijken...

kom je wel achter als je motor gaat rijden denk ik
probleem met mij met autorijden was dat ik met elk kruispunt waar een auto stond, ook al had ik voorrang, afremde. was dat gewend omdat veel auto's je geen voorrang verlenen op de brommer.
wisten jullie trouwens dat de lidl volgende week motorspullen in de aanbieding heeft? misschien het kijken waard, ik ga voor de tanktas, laarzen en eventueel de jas en broek.
Volgens mij heb ik alleen nog handschoenen nodig, maar die zullen ook wel ergens liggen! Ik vind dat ik best kan rijden met mijn legerkisten 
.Nog met me oude helm, en me vrachtwagen knippers :
[Link niet meer beschikbaar]

hallo, ben nieuw hier. En rij ook motor
21 jaar, groningse student..
ikke en mijn R6 2002:
Ik heb er ook eentje 
Nogal een impressive filmpje! Als je zo kijkt zijn er inderdaad een paar die te snel rijden, maar nooit gerealiseerd dat automobilisten zo slecht kijken...
wisten jullie trouwens dat de lidl volgende week motorspullen in de aanbieding heeft? misschien het kijken waard, ik ga voor de tanktas, laarzen en eventueel de jas en broek.
Mooie fiets man! akra uitlaat? klinkt lekker ehIk heb er ook eentje
![]()

nope nu een Bos Superbike eronder
@Ripaf
Kwestie van oefenen, dit was toen ik 2-3 maanden me rijbewijs had
Het weer zit wel weer tegen, ben benieuwd of ik me pak nog pas![]()
@Rinsu
Altijd met grootlicht? hm dat doe ik dan weer niet, ebn toch bang dat je dan mensen gaat verblinden...
Xenon ofzo werkt dan mss beter?
Maar ik weet niet waar je woont, door de file in de randstad lijkt me niks
Hier in Groningen is het overal lekker rustig
.Filmpje is niet indrukwekkend. Is pure realiteit.
Heb zelf 3 ongelukken gehad, 2x in het ziekenhuis gelegen en 3x niet mijn fout.
1e ongeluk reed ik wel iets te hard, echter veroorzaakte niet het ongeval.
11-12 jaar terug was het nog een stuk rustiger op de weg (toen begon ik met motorrijden). Nu is er gewoon niet meer te rijden.
Ik rijd de 1e jaren zowiezo geen motor. Dit omdat ik mijn vrouw mijn kinderen niet alleen wil laten opvoeden.
Over een jaar of 15 kan ik weer gaan rijden. Dan is de jongste 16, huis afbetaald enz enz.
Als er dan iets gebeurd hoef ik mezelf niet zo schuldig te voelen (niet dat je daar nog iets van mee krijgt).
Mooiste wat er is (motorrijden). Ook veel mooier dan BB! Echter zo gevaarlijk geworden.
Maar ik weet niet waar je woont, door de file in de randstad lijkt me niks
Hier in Groningen is het overal lekker rustig
Heb altijd brommer gereden dus dat moet geen probleem zijn denk ik

Zeker als je hier in oost-groningen zit! Het is druk als er 15 auto's voorbij komen zo ongeveer...