Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

riggard is brokkenpiloot laat die motor nog maar ff staan :)

hallo, ben nieuw hier. En rij ook motor :D
21 jaar, groningse student..

ikke en mijn R6 2002:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog met me oude helm, en me vrachtwagen knippers :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogal een impressive filmpje! Als je zo kijkt zijn er inderdaad een paar die te snel rijden, maar nooit gerealiseerd dat automobilisten zo slecht kijken...

Nogal een impressive filmpje! Als je zo kijkt zijn er inderdaad een paar die te snel rijden, maar nooit gerealiseerd dat automobilisten zo slecht kijken...
kom je wel achter als je motor gaat rijden denk ik ;)

probleem met mij met autorijden was dat ik met elk kruispunt waar een auto stond, ook al had ik voorrang, afremde. was dat gewend omdat veel auto's je geen voorrang verlenen op de brommer.

wisten jullie trouwens dat de lidl volgende week motorspullen in de aanbieding heeft? misschien het kijken waard, ik ga voor de tanktas, laarzen en eventueel de jas en broek.

kom je wel achter als je motor gaat rijden denk ik ;)

probleem met mij met autorijden was dat ik met elk kruispunt waar een auto stond, ook al had ik voorrang, afremde. was dat gewend omdat veel auto's je geen voorrang verlenen op de brommer.

wisten jullie trouwens dat de lidl volgende week motorspullen in de aanbieding heeft? misschien het kijken waard, ik ga voor de tanktas, laarzen en eventueel de jas en broek.

Afremmen doe ik sowieso altijd wel en autorijden begin ik voorlopig nog niet aan, het trekt me compleet niet.

Ik wist niks van die aanbieding, zal eens even kijken of ze nog iets hebben dat ik niet heb :) Volgens mij heb ik alleen nog handschoenen nodig, maar die zullen ook wel ergens liggen! Ik vind dat ik best kan rijden met mijn legerkisten :D

Voordat ik mijn motorrijbewijs had ergerde ik me al aan ankele automobilisten, op de motor is het aantal ergernissen alleen maar toegenomen. Een motor heeft veel voordelen, maar ook nadelen die je nooit moet vergeten.

Ik rij altijd met groot licht, hou voldoende afstand, om de 2 uur een pauze. En ja ook ik rij constant te snel +/- 10km/h dit is gewoon niet te voorkomen :o .

Amerikaanse motorrijders zijn voor 99% achterlijk, korte broek, t-shirt en ga zo maar door, met zulke mensen heb ik geen medelijden.

hallo, ben nieuw hier. En rij ook motor :D
21 jaar, groningse student..

ikke en mijn R6 2002:

Mooie fiets man! akra uitlaat? klinkt lekker eh :D Ik heb er ook eentje :cool:

Wees maar zeker dat ze je niet zien! Veel te weinig mensen gebruiken hun spiegels / richtingaanwijzers in hun koekblik!

ik heb daar een paar jaar terug mijn motorhoes gekocht. Echt wel handig!

Mooie fiets man! akra uitlaat? klinkt lekker eh :D Ik heb er ook eentje :cool:

nope nu een Bos Superbike eronder :cool:

@Ripaf
Kwestie van oefenen, dit was toen ik 2-3 maanden me rijbewijs had :D

Het weer zit wel weer tegen, ben benieuwd of ik me pak nog pas :o :p

@Rinsu
Altijd met grootlicht? hm dat doe ik dan weer niet, ebn toch bang dat je dan mensen gaat verblinden...
Xenon ofzo werkt dan mss beter?
Maar ik weet niet waar je woont, door de file in de randstad lijkt me niks :P
Hier in Groningen is het overal lekker rustig

Filmpje is niet indrukwekkend. Is pure realiteit.
Heb zelf 3 ongelukken gehad, 2x in het ziekenhuis gelegen en 3x niet mijn fout.
1e ongeluk reed ik wel iets te hard, echter veroorzaakte niet het ongeval.
11-12 jaar terug was het nog een stuk rustiger op de weg (toen begon ik met motorrijden). Nu is er gewoon niet meer te rijden.

Ik rijd de 1e jaren zowiezo geen motor. Dit omdat ik mijn vrouw mijn kinderen niet alleen wil laten opvoeden.
Over een jaar of 15 kan ik weer gaan rijden. Dan is de jongste 16, huis afbetaald enz enz.
Als er dan iets gebeurd hoef ik mezelf niet zo schuldig te voelen (niet dat je daar nog iets van mee krijgt).

Mooiste wat er is (motorrijden). Ook veel mooier dan BB! Echter zo gevaarlijk geworden.

Als ik dat filmpje zie kan ik er gewoon boos over worden. Mensen kijken gewoon niet uit. Slaan af zonder te kijken, geen knipperlicht enz..

Ik heb dan ook meegemaakt toen ik scooter reed mensen niet rekening met je houden of je over het hoofd zien. Een keer heb ik een ongeluk gehad waarbij de bestuurder zijn knipperlicht niet had aangedaan en ik dacht hem in te kunnen halen aangezien hij heel langzaam reed. Waarop hij afsloeg voor een parkeervak en ik van de zijkant erop in reed.

nope nu een Bos Superbike eronder :cool:

@Ripaf
Kwestie van oefenen, dit was toen ik 2-3 maanden me rijbewijs had :D

Het weer zit wel weer tegen, ben benieuwd of ik me pak nog pas :o :p

@Rinsu
Altijd met grootlicht? hm dat doe ik dan weer niet, ebn toch bang dat je dan mensen gaat verblinden...
Xenon ofzo werkt dan mss beter?
Maar ik weet niet waar je woont, door de file in de randstad lijkt me niks :P
Hier in Groningen is het overal lekker rustig

Valt wel mee om met groot licht te rijden op de motor, het is niet zo als bij een auto ;) .

Filmpje is niet indrukwekkend. Is pure realiteit.
Heb zelf 3 ongelukken gehad, 2x in het ziekenhuis gelegen en 3x niet mijn fout.
1e ongeluk reed ik wel iets te hard, echter veroorzaakte niet het ongeval.
11-12 jaar terug was het nog een stuk rustiger op de weg (toen begon ik met motorrijden). Nu is er gewoon niet meer te rijden.

Ik rijd de 1e jaren zowiezo geen motor. Dit omdat ik mijn vrouw mijn kinderen niet alleen wil laten opvoeden.
Over een jaar of 15 kan ik weer gaan rijden. Dan is de jongste 16, huis afbetaald enz enz.
Als er dan iets gebeurd hoef ik mezelf niet zo schuldig te voelen (niet dat je daar nog iets van mee krijgt).

Mooiste wat er is (motorrijden). Ook veel mooier dan BB! Echter zo gevaarlijk geworden.

ik werd er wel effe stil van, heb vroeger dagelijks met de motor gereden en vaak geluk gehad dat het niet zo afliep als sommige situaties in dat filmpje

het is gewoon te druk op de baan, mensen zijn niet aan het opletten, met andere zaken bezig en dan ineens duik jij op met je motor

ach, het zal er niet op beteren, zoals ze altijd zeggen "als je met de motor rijdt moet je rekening houden met de fouten die iemand anders gaat maken"

Heb 17 maart mijn eerste motor rijles. Heeft iemand nog tips? Heb nog nooit op een motor gezeten.

sturen met je heupen niet met je handen ^^

Terug
Naar boven