MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Afmetingen van een fazer accu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu die van een HD even zoeken

Weinig te vinden over accu afmetingen , mischien zelf eens opmeten en kijken welk type accu erin zit? Heb hier ook nog aantal adressen in omgeving die vaak accu's hebben uit sloop/schade fietsen en kosten vaak weinig.

ik rij uberhaupt nog niet ;)

het liefst koop ik en pas ik m'n kleding wel gewoon bij 1 winkel, dat ik in 1x alles heb, kun je vaak ook nog wel wat korting eraf lullen.

kwa helmen, ik heb gehoord dat sommige helmen echt veel herrie maken door de wind, hebben jullie nog tips om daarop te letten?

en zo'n bodyprotector, is dat een beetje aan te raden of niet?

ik draag altijd een rugprotector, in het begin is het even wennen, maar dat gaat snel :wink: en een helm moet je passen! de ene vind een arai het einde terwijl een ander het een schijthelm vind...

:D Die Gixer ziet er vast als een pocketbike uit als jij erop zit.

tamelijk :o:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als het KNMI gelijk krijgt morgen word het flink tegensturen om op me werk te komen :(

Wordt het morgen nog erger rotweer dan vandaag? Ik hoop toch echt van niet.. Dan ga ik zeker met de trein!

Wordt het morgen nog erger rotweer dan vandaag? Ik hoop toch echt van niet.. Dan ga ik zeker met de trein!

Waarschuwing

ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Woensdag in de loop van de ochtend en in de middag komt er langs de hele kust een westerstorm te staan, windkracht 9. Daarbij komen met een kans van 80 % zware tot zeer zware windstoten voor. In de kustprovincies worden snelheden verwacht rond 110 km/uur, in het binnenland rond 100 km/uur.
dinsdag 11 maart 2008 18.12 uur

:o

Ik ga lkkr met de auto

Ugh... dan kan ik waarschijnlijk niet eens trainen! Moet met de fiets door de polders naar de trein...

Meiscream bij haar eerste rijles :p

Hahahaha! Ik rij al iets te lang achterop mee om die fout te maken!

mmh, net filmpje gekregen via mail, werd er effe stil van...
[link niet meer beschikbaar]

Mooi filmpje

hmmm mooi is anders maar ja het is wel zeker realiteit!

nice filmpje, begin 1 april met motorlessen, dan ga je toch wel weer ff anders nadenken over het hele gebeuren :P

damn, confronterend filmpje, dat zeker! ik merk het zelf nu al tijdens m'n werk (pizzabezorger) dat de meeste automobilisten gewoon echt mong*len zijn (sorry voor de bewoording, ik wordt er altijd een beetje gefokt van), 9 van de 10 gasten kijkt gewoon niet goed. als ik aan het werk ben dan heb ik per avond meestal wel 1 automobilist die hard op zijn rem moet trappen omdat ze niet goed kijken. afgezien van idioot weggedrag als je afsnijden/van de weg drukken, binnenbochten nemen terwijl jij daar rijd, voorrang opeisen, niet snappen dat brommers niet op fietspaden mogen rijden, niet voorsorteren etc. etc. daarom ben ik wel voorstander van een regelmatige toets van de rijvaardigheid er zijn gewoon nog teveel automobilisten die hun rijbewijs niet waard zijn.

maargoed, mag tot nu toe blij zijn, heb nog maar 3 ongelukjes gehad in de 2 jaar dat ik m'n certificaat heb.
- onderuit gegleden in een bocht, achterband was gewoon glad en het was mistig, maar ik had me niet gerealiseerd dat het wegdek dan ook vochtig is, daarbij was het wegdek ook gewoon goor, m'n hele spijkerbroek was zwart. geen schade.
- over m'n stuur gevlogen, voorrem blokkeerde toen ik voorrang gaf, geen schade.
- een keer was ik aan het rijden met een maat van me, hij heeft een vespacar en zou links afslaan, ik had zijn knippertje niet opgemerkt en haalde in, boem, recht in z'n karretje met 55km/u. kwam net van het strand, dus teenslippertjes, hempje en zwembroek aan, alles lag open, 150eu schade (70eu voor de helm) wie is er trouwens schuldig in deze situatie, mijn rij instructeur kon me er geen antwoord op geven? heb me er toen verder niet druk om gemaakt, was een vriend dus beiden hebben onze eigen schade betaald.

nice filmpje, begin 1 april met motorlessen, dan ga je toch wel weer ff anders nadenken over het hele gebeuren :P
dat zeker, alhoewel ik denk dat veel ongelukken ook deels liggen aan motorrijders die te hard rijden, daar is gewoon moeilijk op te anticiperen.

Terug
Naar boven