- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Weet niet wat de afmetingen zijn van die accu...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik rij uberhaupt nog niet![]()
het liefst koop ik en pas ik m'n kleding wel gewoon bij 1 winkel, dat ik in 1x alles heb, kun je vaak ook nog wel wat korting eraf lullen.
kwa helmen, ik heb gehoord dat sommige helmen echt veel herrie maken door de wind, hebben jullie nog tips om daarop te letten?
en zo'n bodyprotector, is dat een beetje aan te raden of niet?
Die Gixer ziet er vast als een pocketbike uit als jij erop zit.

Wordt het morgen nog erger rotweer dan vandaag? Ik hoop toch echt van niet.. Dan ga ik zeker met de trein!
Waarschuwing
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Woensdag in de loop van de ochtend en in de middag komt er langs de hele kust een westerstorm te staan, windkracht 9. Daarbij komen met een kans van 80 % zware tot zeer zware windstoten voor. In de kustprovincies worden snelheden verwacht rond 110 km/uur, in het binnenland rond 100 km/uur.
dinsdag 11 maart 2008 18.12 uur

Ugh... dan kan ik waarschijnlijk niet eens trainen! Moet met de fiets door de polders naar de trein...
Geldt overigens voornamelijk voor kustgebieden (de hogere windsnelheden).Kan je je benen trainen met wind tegenGeldt overigens voornamelijk voor kustgebieden (de hogere windsnelheden).
Hehe, dat is wel zo ja, maar zijwind is irritant, waai je zo de sloot in! Van de week ging er al iemand recht voor me!

hmmm mooi is anders maar ja het is wel zeker realiteit!
zoveel geduld heb ik niet.dat zeker, alhoewel ik denk dat veel ongelukken ook deels liggen aan motorrijders die te hard rijden, daar is gewoon moeilijk op te anticiperen.nice filmpje, begin 1 april met motorlessen, dan ga je toch wel weer ff anders nadenken over het hele gebeuren![]()