MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Ik heb laarzen bij de Lidl gekocht. Good stuff :)

Haha wtf, jullie hebben een complete uitrusting nog voordat je gaat lessen. Ik had alleen een jas en een helm. Daarna pas alles gekocht, misschien niet echt handig, maar had daarvoor het geld niet, eerst een geile bike, daarna leer pak en laarzen, goede helm leren handschoenen, kost bij elkaar toch al snel weer 500,- (pak en laarzen van capo kunnen kopen, scheelde mij een hoop :D)

Pak en laarzen zitten nog steeds goed btw capo, heb de sliders nog ff wat verder bijgeschaafd inmiddels.

90 minuten uitleg, waarvoor :scratch: .
Uitleg over de motor, het verkeer en dergelijke.
Haha wtf, jullie hebben een complete uitrusting nog voordat je gaat lessen. Ik had alleen een jas en een helm. Daarna pas alles gekocht, misschien niet echt handig, maar had daarvoor het geld niet, eerst een geile bike, daarna leer pak en laarzen, goede helm leren handschoenen, kost bij elkaar toch al snel weer 500,- (pak en laarzen van capo kunnen kopen, scheelde mij een hoop :D)

Pak en laarzen zitten nog steeds goed btw capo, heb de sliders nog ff wat verder bijgeschaafd inmiddels.
Ik mocht niet lessen zonder motor kleding, verplicht.

• #2.543
Uitleg over de motor, het verkeer en dergelijke.

Ik mocht niet lessen zonder motor kleding, verplicht.

Ik kon bij hem gewoon alles lenen tijdens lessen, behalve handschoenen en laarzen, had gewoon winterhandschoenen met veiligheidsschoenen.

292sm7r.jpg

:rolleyes:

Van bandenspanning tot het oliepeil en wegmarkeringen :cool:

Zover ik je fotos heb gezien zie ik geen probleem waarom je niet aangenomen zou worden (tenzij de eisen echt overkill zijn op je kunsten). Heb vaak ervaren dat een leuk uitziende dame eerder een baan krijgt -ook wanneer deze er minder geschikt voor is- dan een man die gelijk of iets hoger is.
Waar is de foto van je zusje trouwens? :D

Echt eisen hebben ze niet, eigenlijk compleet geen. Enige reden dat ik daar gesolliciteerd heb is omdat er verder dus echt _geen_ werk hier is en ik zat ben van het thuis zitten.
Voor een foto van m'n zusje pm je maar!

En dat plaatje is briljant :D Maar de kleur motor die ik wil staat er niet bij :(

Ik kon bij hem gewoon alles lenen tijdens lessen, behalve handschoenen en laarzen, had gewoon winterhandschoenen met veiligheidsschoenen.

same here, alles behalve boots + gloves, maar wilde ook mn eigen helm, dus alle 3 maar gekocht

Niets te maar-en, maar om het goed te maken weet ik wel wat. :o

Ik ga helemaal niks goedmaken! Of je moet wat leuks in gedachte hebben!

En ik ga lessen op een Kawa, niks mis mee :D Ik kan met m'n voeten bij de grond, hij is mooi zwart, lekker breed... Alleen die kleur groen in het plaatje vind ik eng :(

Heeft iemand al enkele potentiële datums voor de meeting bij meiscream ???

:D

• #2.559
Terug
Naar boven