S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Precies, 19 dus mag, maar als meiscream ff een fototje upload of ff een hyve linkje geeft

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Precies, 19 dus mag, maar als meiscream ff een fototje upload of ff een hyve linkje geeft![]()

Heb de foto al gezien, staat tevens een bruikbare achtergrond op voor de meeting![]()

*zucht* Ik woon middenin de polders, dat mais staat er nu niet... Het land wordt deze zomer gebruikt voor de koeien, dus komt er ook niet weer te staan![]()

en heb je hyves? kusjes!zo gaat het over motoren en zo zijn ze weer aan het geilneven.. guys grow up..
S0m3on3 : Das mooiIk ga morgen pak passen of het nog beetje wil of dat ik het weer verkoop.

zo gaat het over motoren en zo zijn ze weer aan het geilneven.. guys grow up..
S0m3on3 : Das mooiIk ga morgen pak passen of het nog beetje wil of dat ik het weer verkoop.

Niet helemaal waar , nu gezellig aan het slow chatten via PM met meiscream (over serieuze dingen)![]()

Slow chat is interessanter , omdat reactie vaak ook langer duurt praat je minder snel over onzin of het standaard"hoi hoe is het" gesprekje![]()

als ik het goed heb ben jij hier dus de boardpedofiel aan het uithangen "adhoc"?
is Adhoc zo oud dan 
als ik het goed heb ben jij hier dus de boardpedofiel aan het uithangen "adhoc"?
"riggard"

Voeg maar toe
En heh, boardpedofiel? Nah, ik ben 'legaal'.
zal morgen wel ff toevoegen 

Doe ik , maar heb hier geen msnzal morgen wel ff toevoegen
@Ad , ow wist ik niet ouwe![]()
![]()