AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

*zucht* Ik woon middenin de polders, dat mais staat er nu niet... Het land wordt deze zomer gebruikt voor de koeien, dus komt er ook niet weer te staan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.565
reden dat ik me pak eerst heb gekocht is omdat ik veiligheid het belangrijkste vind, geld heb ik wel, dus dat is het punt ook niet :P

en voor mijn lessen wilde ik eerst een helm, maarja, als je dan toch bezig bent moet je het goed doen vind ik :P

@meiscream, pm mij die foto ook maar ;) en heb je hyves? kusjes!

zo gaat het over motoren en zo zijn ze weer aan het geilneven.. guys grow up.. :P

S0m3on3 : Das mooi :) Ik ga morgen pak passen of het nog beetje wil of dat ik het weer verkoop.

zo gaat het over motoren en zo zijn ze weer aan het geilneven.. guys grow up.. :P

S0m3on3 : Das mooi :) Ik ga morgen pak passen of het nog beetje wil of dat ik het weer verkoop.

They won't grow up! ;)

En hhmmm.. ik wil er nog een pak bij hebben, maar ik hou het eerst wel bij degene die ik heb. Ik zou er 1 krijgen als ik mijn rijbewijs had gehaald.

Niet helemaal waar , nu gezellig aan het slow chatten via PM met meiscream (over serieuze dingen) :cool:

Slow chat is interessanter , omdat reactie vaak ook langer duurt praat je minder snel over onzin of het standaard"hoi hoe is het" gesprekje :D

Klopt, maar bestanden versturen gaat makkelijker/sneller ;)
En "hoi hoe is 't " kan ook best leuk uitlopen hoor :D

als ik het goed heb ben jij hier dus de boardpedofiel aan het uithangen "adhoc"?

Terug
Naar boven