Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Was j/k gozer , als je goed had opgelet in dit topic had je ongeveer mijn leeftijd kunnen weten. AdHoc mompelt iets met 25kw

aah ok :D

Hoe lang nog ?
Ga je dan ook de overstap doen naar het race segment , of blijf je in de semi hangen ( maar dan wat zwaarder ) ?

aah ok :D

Hoe lang nog ?
Ga je dan ook de overstap doen naar het race segment , of blijf je in de semi hangen ( maar dan wat zwaarder ) ?

Nog 2 maanden , wil overstappen op een 1000+ zoals ik vanmiddag in dit topic al een lijstje van potentiële motoren had geplaatst. Eerst de fazer afmaken dan eens verder kijken.

Rijd overigens al ruim 1,5 jaar geen 25kw meer omdat die regel bullshit is en hinderlijk in het verkeer.

Nog 2 maanden , wil overstappen op een 1000+ zoals ik vanmiddag in dit topic al een lijstje van potentiële motoren had geplaatst. Eerst de fazer afmaken dan eens verder kijken.

Rijd overigens al ruim 1,5 jaar geen 25kw meer omdat die regel bullshit is en hinderlijk in het verkeer.

jep , lijstje gezien :D

Z1000 heb ik laatst nog op gereden , is leuk speelgoed !!

jep , lijstje gezien :D

Z1000 heb ik laatst nog op gereden , is leuk speelgoed !!

Zeker! Supersport hoef ik verlopig niet, mede omdat het minder prettig rijd met een duo en ik dan nog meer op het achterwiel rijd :o

Heb er 2 in puin gereden en aardig wat geld over kunnen boeken naar leeuwarden , vond ik wel weer even leuk geweest.

Moet zeggen dat die Z1000 ook zeker niet tegenstribbeld als je op één wiel wil hoor :D

Ik weet het , heb een aantal weken een Z750 te leen gehad van de dealer en die ging met kale achter en voorband terug :tanden:

:roflol:

ken 't ,.. die michelin Pilot Powers zijn ook zo weg :( super zachte band met mega grip ,... maar als je wat harder door de bochten gaat en graag op 1 wiel rijdt dan zijn ze zo weg ( 1 seisoen per set :o )

ken 't ,.. die michelin Pilot Powers zijn ook zo weg :( super zachte band met mega grip ,... maar als je wat harder door de bochten gaat en graag op 1 wiel rijdt dan zijn ze zo weg ( 1 seisoen per set :o )

Met mijn zx6r reed ik in enkele weken een setje MPP's weg. Reed destijd wel belachelijk veel KM's. Mischien moet jij me ook maar eens toevoegen op MSN :o

Voeg maar toe ;)

En heh, boardpedofiel? Nah, ik ben 'legaal'.
we hebben het hier over de morele grenzen van pedofielie!

haha, ik loop jullie maar te pesten :P

25kw regel, sja aan de ene kant vind ik het goed, want met vol vermogen rij ik mezelf aan puin, aan de andere kant, 100kg en 25kw motor = niet bar veel snelheid:P

25kw regel, sja aan de ene kant vind ik het goed, want met vol vermogen rij ik mezelf aan puin, aan de andere kant, 100kg en 25kw motor = niet bar veel snelheid:P

25kw is gewoonweg te weinig voor een motorfiets. In bijvoorbeeld slechte weerstomstandigheden kan je niet eens de 120 aantikken met een beetje beginnersfiets.

35KW zou al wat beter zijn maar beste is gewoon onbegrensd net als met de auto en VRO subsidiëren waardoor het betaalbaarder of gratis word.

Ik vind het idd ook niet verkeerd die regel ,... als je kijkt hoe een groot verschil er zit tussen de lesmotor ( 500 ) en mijn huidige R1 ,... Als onervaren rijder rij je jezelf echt aan gruzelementen als je zo'n stap zou maken ( uitzonderingen daargelaten ) vb ; lesmotor trek je gewoon open tegen het eind vd bocht en gebeurd er niet ,.. doe ik dat met mijn R1 ( + dyno ) dan kom ik net als melandri de bocht uitzetten :D :D ,.. wel gaaf , maar als je net begint kom je dus gewoon NIET de bocht uit :D

25kw is gewoonweg te weinig voor een motorfiets. In bijvoorbeeld slechte weerstomstandigheden kan je niet eens de 120 aantikken met een beetje beginnersfiets.

35KW zou al wat beter zijn maar beste is gewoon onbegrensd net als met de auto en VRO subsidiëren waardoor het betaalbaarder of gratis word.

???

Maatje van me rijd ook 25kw , suzuki GSX-F 600 en die haalt makkelijk 180/190 ???

das klote :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Qua opleiding eigenlijk pers trainer ( beweegingsleer, Nijmegen ) , Maar daar ben ik na 5 jaar mee gestopt. Fut was eruit ,.. geen zin meer :o

Nu;
Normaal persoonsbeveiliging ,... maar omdat ik laatst weer een kleine terugval heb gehad qua gezondheid zit ik nu in het AMC ziekenhuis lekker op mn gemak op de eerste hulp :D

That's it :D

Terug
Naar boven