- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Karma uitdelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Qua opleiding eigenlijk pers trainer ( beweegingsleer, Nijmegen ) , Maar daar ben ik na 5 jaar mee gestopt. Fut was eruit ,.. geen zin meer
Nu;
Normaal persoonsbeveiliging ,... maar omdat ik laatst weer een kleine terugval heb gehad qua gezondheid zit ik nu in het AMC ziekenhuis lekker op mn gemak op de eerste hulp
That's it![]()

They won't grow up!
En hhmmm.. ik wil er nog een pak bij hebben, maar ik hou het eerst wel bij degene die ik heb. Ik zou er 1 krijgen als ik mijn rijbewijs had gehaald.

Vervang ze zodra slijt nokje geraakt word overigens. Kosten toch geen drol en veiligheid staat voorop 
Blij als het nieuwe rij seizoen weer begint. Helaas pas vanaf medio Mei gezien studie en verhuizing.
Mag op de fiets naar sollicitatie toe.
Ik denk dat ik zo'n 2x in jouw pak zou passen!
En ik huppel de grens wel even over naar Duitsland, heb daar zo'n mooi pak gezien, 2delig leer voor 180 euro geloof ik.
Maar ik ga eerst eens op zoek naar mijn regenpakMag op de fiets naar sollicitatie toe.

Mijn pak zal je waarschijnlijk toch niet passen
Je hebt iig genoeg aandacht van de motor rijders hier
Las net iets over 1 setje mpp per seizoen ? afgelopen jaar 2 voorbanden en 3 achterbandenVervang ze zodra slijt nokje geraakt word overigens. Kosten toch geen drol en veiligheid staat voorop
Maar weer es oude koeien uit de sloot halenBlij als het nieuwe rij seizoen weer begint. Helaas pas vanaf medio Mei gezien studie en verhuizing.
YouTube - Capo goes down hill in South of France
YouTube - Last ride 2006 on gsxr750
.Waar is dat ergens in Frankrijk? Balen als je onder de 300 blijft hangen.

Duitsland is goede optie. Louis.de , Hein Gericke.de en polomotorrad.de
En 2x erin.. bovenstaande wil er al samen met je in
Maar zou dan persoonlijk gewoon beide naakt blijven en de deur niet uit gaan![]()

Beetje hufterig maar ga naar een motorzaak waar ze eea verkopen, pas diverse dingen en bestel het via internet. Je mist het lekkere eten uit Duitsland en een leuk dagje weg maar iig goedkoper je pak![]()

Niet teveel duits eten anders past dat motorpak niet meer, word je verplicht tot thuis blijven met 2
Duits eten is primaNiet teveel duits eten anders past dat motorpak niet meer, word je verplicht tot thuis blijven met 2
![]()
Hein Gericke zit ook in Nederland. Nieuwe vestiging in Amsterdam heeft nog wel eens actie dagen waaronder dag lang vrouwen korting , iedere vrouw 10/15% korting.
Met 2 weken woon ik 20 minuten van Duitsland af en 5 minuten van Belgie. Kan haast niet wachten.. Weg uit randstad.

hehe, ik woon lekker in de noordkop, ook nog wel redelijk rustig kwa verkeer en heeeeeeel veeel mooie dijkweggetjes.