XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Qua opleiding eigenlijk pers trainer ( beweegingsleer, Nijmegen ) , Maar daar ben ik na 5 jaar mee gestopt. Fut was eruit ,.. geen zin meer :o

Nu;
Normaal persoonsbeveiliging ,... maar omdat ik laatst weer een kleine terugval heb gehad qua gezondheid zit ik nu in het AMC ziekenhuis lekker op mn gemak op de eerste hulp :D

That's it :D

Persoonsbeveiliging particulier of DKDB/KLPD ?

Particulier ;)
pm ;)

They won't grow up! ;)

En hhmmm.. ik wil er nog een pak bij hebben, maar ik hou het eerst wel bij degene die ik heb. Ik zou er 1 krijgen als ik mijn rijbewijs had gehaald.

Mijn pak zal je waarschijnlijk toch niet passen :)

Je hebt iig genoeg aandacht van de motor rijders hier :D

Las net iets over 1 setje mpp per seizoen ? afgelopen jaar 2 voorbanden en 3 achterbanden :( Vervang ze zodra slijt nokje geraakt word overigens. Kosten toch geen drol en veiligheid staat voorop :)

Maar weer es oude koeien uit de sloot halen :) Blij als het nieuwe rij seizoen weer begint. Helaas pas vanaf medio Mei gezien studie en verhuizing.

YouTube - Capo goes down hill in South of France

YouTube - Last ride 2006 on gsxr750

Ik denk dat ik zo'n 2x in jouw pak zou passen!
En ik huppel de grens wel even over naar Duitsland, heb daar zo'n mooi pak gezien, 2delig leer voor 180 euro geloof ik.

Maar ik ga eerst eens op zoek naar mijn regenpak :( Mag op de fiets naar sollicitatie toe.

Ik denk dat ik zo'n 2x in jouw pak zou passen!
En ik huppel de grens wel even over naar Duitsland, heb daar zo'n mooi pak gezien, 2delig leer voor 180 euro geloof ik.

Maar ik ga eerst eens op zoek naar mijn regenpak :( Mag op de fiets naar sollicitatie toe.

Duitsland is goede optie. Louis.de , Hein Gericke.de en polomotorrad.de

En 2x erin.. bovenstaande wil er al samen met je in :o

Maar zou dan persoonlijk gewoon beide naakt blijven en de deur niet uit gaan :D

Probiker is ook nog aardig te doen als het pak niet continue gebruikt word.

Je hebt iig genoeg aandacht van de motor rijders hier :D

Las net iets over 1 setje mpp per seizoen ? afgelopen jaar 2 voorbanden en 3 achterbanden :( Vervang ze zodra slijt nokje geraakt word overigens. Kosten toch geen drol en veiligheid staat voorop :)

Maar weer es oude koeien uit de sloot halen :) Blij als het nieuwe rij seizoen weer begint. Helaas pas vanaf medio Mei gezien studie en verhuizing.

YouTube - Capo goes down hill in South of France

YouTube - Last ride 2006 on gsxr750

Waar is dat ergens in Frankrijk? Balen als je onder de 300 blijft hangen :D .

Waar is dat ergens in Frankrijk? Balen als je onder de 300 blijft hangen :D .

Dat was een 750cc die wat gekieteld was, dan is net onder de 300 al prima :P

De 1000 nu die trekt in z'n 5 heel vloeiend en rap naar de 299 en dan schiet de begrenzer der in en heb je de 6 als overdrive :o

Zuid West Frankrijk net boven Cargasonne.

Duitsland is goede optie. Louis.de , Hein Gericke.de en polomotorrad.de

En 2x erin.. bovenstaande wil er al samen met je in :o

Maar zou dan persoonlijk gewoon beide naakt blijven en de deur niet uit gaan :D

Hehe, dat ben ik met je eens, dan zou ik ook de deur niet uitgaan ;)

Maar Duitsland lijkt mij ook wel handig. Als je de prijsverschillen zo ziet met alleen de helmen al... Ik ga maar eens kijken wat er hier in de buurt zit!
Ik heb nu werk, dus het sparen zal hopelijk wat sneller gaan!

great minds think alike ;)

Maar op de websites kun je de shop locaties vinden. Kijk of je een Louis Bestereste kunt vinden dicht bij je in de buurt. Kom regelmatig in de shops in Aken en de korting is niet mis :)

De dichtstbijzijnde is zo'n 140 km verderop (die in Bremen). Ik weet dat er ergens een winkel dichterbij zit waar ze onwijs veel motorkleding en helmen en alles hebben, maar ik kan zo niet op de naam komen... Handig! >.< (maar weer eens naar de snackbar, die hebben daar zo'n folder liggen van ze)
Gelukkig heeft het geen haast.

Beetje hufterig maar ga naar een motorzaak waar ze eea verkopen, pas diverse dingen en bestel het via internet. Je mist het lekkere eten uit Duitsland en een leuk dagje weg maar iig goedkoper je pak :)

Beetje hufterig maar ga naar een motorzaak waar ze eea verkopen, pas diverse dingen en bestel het via internet. Je mist het lekkere eten uit Duitsland en een leuk dagje weg maar iig goedkoper je pak :)

Duitsland is nog geen 10 km verderop, dus dat eten is wel te regelen hoor ;)
En volgens mij hadden ze een folder van motoZoom liggen, daar eens ideeen opdoen!

Duits eten is prima :p Niet teveel duits eten anders past dat motorpak niet meer, word je verplicht tot thuis blijven met 2 ;)

Hein Gericke zit ook in Nederland. Nieuwe vestiging in Amsterdam heeft nog wel eens actie dagen waaronder dag lang vrouwen korting , iedere vrouw 10/15% korting.

Met 2 weken woon ik 20 minuten van Duitsland af en 5 minuten van Belgie. Kan haast niet wachten.. Weg uit randstad.

Duits eten is prima :p Niet teveel duits eten anders past dat motorpak niet meer, word je verplicht tot thuis blijven met 2 ;)

Hein Gericke zit ook in Nederland. Nieuwe vestiging in Amsterdam heeft nog wel eens actie dagen waaronder dag lang vrouwen korting , iedere vrouw 10/15% korting.

Met 2 weken woon ik 20 minuten van Duitsland af en 5 minuten van Belgie. Kan haast niet wachten.. Weg uit randstad.

Duits eten kan zeker goed zijn ^^ Zeker de bbq's met gepofte aardappels en yum...!

Dat motorpak zit nu al behoorlijk strak, zeker in et kruis... Mijn rug is iets langer dan die van mijn moeder was, dus eerst eens even goed uitrekken!

Amsterdam is zo ver weg! Er zal toch ook wel wat in Groningen zitten? Naja, het heeft dus echt geen haast eigenlijk :D

Weg uit de randstad, best relaxed. Ik wil weer terug naar Alkmaar of naar Groningen stad. Ik mis Alkmaar onwijs, de mensen en de sfeer daar, maar Groningen heeft ook veel te bieden, waaronder de opleiding die ik wil doen.
Ach, word ik in september aangenomen voor wat ik echt echt echt wil doen, dan kan ik overal in Nederland gaan wonen.

hehe, ik woon lekker in de noordkop, ook nog wel redelijk rustig kwa verkeer en heeeeeeel veeel mooie dijkweggetjes.

Terug
Naar boven