- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
alkmaar = kop van noord hollandDat is op zich ook wel te doen ja, maar geef mij maar Alkmaar![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alkmaar = kop van noord hollandDat is op zich ook wel te doen ja, maar geef mij maar Alkmaar![]()

Als mijn doelstelling lukt woon ik met 5 a 6 jaar in het buitenland. 

Alles boven Hoorn is toch al west friesland ? Zit in Purmerend en hoor veel over west friesland, daar ook gekeken voor een huis maar te dicht bij Amsterdam/drukte.
Stad is idd iets voor een dag en dan lekker relaxed thuis.
Ik geef je 10 jaar en dan smacht je naar een plek als waar je nu zit (misschien iets minder rustig maar die rust ga je toch op zoeken) Je keert uiteindelijk toch vaak terug waar je vandaan komt. Klinkt cliche maar is vaak wel zo.
schagen enzo is nog wel redelijk rustig en dorps...Alles boven Hoorn is toch al west friesland ? Zit in Purmerend en hoor veel over west friesland, daar ook gekeken voor een huis maar te dicht bij Amsterdam/drukte.
Stad is idd iets voor een dag en dan lekker relaxed thuis.
Ik geef je 10 jaar en dan smacht je naar een plek als waar je nu zit (misschien iets minder rustig maar die rust ga je toch op zoeken) Je keert uiteindelijk toch vaak terug waar je vandaan komt. Klinkt cliche maar is vaak wel zo.
Echte rotterdammers wel erg toffe mensen, heb der aardig aantal als collega's gehad.
Relaxed vrijstaand huis gekocht in een dorp met 1800 inwoners tegen Belgische grens.
enigste is dat ze nu wel weer continue tegen mijn achterlamp aankijken
( kuch kuch ) 
Meiscream : Rotjeknor, Heb der gewerkt, maar is niet mijn ding daarEchte rotterdammers wel erg toffe mensen, heb der aardig aantal als collega's gehad.
In iedergeval doen wat je wil doen en je niet vast laten houden waar je niet wil.
Was ik ook niet van plan! Uiteindelijk is het doel om naar Zweden te gaan verhuizen, maar daar zal nog wel een aantal jaren overheen gaan. Rotterdam is ook niet mijn ding hoor, te kil...
En als ik mijn motor ooit eens heb kom ik je wel opzoeken! Mini-meet! Muaha!
Maar Luxemburg, Duitsland, etc. spreekt me ook steeds meer aan. Nog 5 jaar werken/leren om doel te bereiken en dan keuze maken 

Als je de motor ooit eens hebt, klinkt veel belovend![]()

Noorwegen/Zwegen was mijn ideeMaar Luxemburg, Duitsland, etc. spreekt me ook steeds meer aan. Nog 5 jaar werken/leren om doel te bereiken en dan keuze maken
Als je de motor ooit eens hebt, klinkt veel belovend![]()

Ze heeft inmiddels werk dus het sparen kan beginnen![]()
Inderdaad! Het verdient meer dan minimumloon, maar geen idee hoeveel precies... En het is meer dan 25 uur, maar minder dan 40, omdat je daar met 40 uur gek zou worden volgens de manager. Ik ben heel erg benieuwd. Krijg dit weekend een telefoontje met een datum voor een orientatie- en contract teken-dag.

Zei ik toch , dames die lief lachen worden zelden geweigerd![]()

Meiscream : Je begint met een naked, na een tijdje ben je de wind op je hoofd/nek meer dan beu en koop je wat meer sportieve motor. Zo gaat het meestal tenminste![]()
Dat is vaak zo idd
Lullig als de manager dan vrouwelijk is maar dat is dan brute pech![]()

Ach tijdje terug is nog uit onderzoek gebleken dat maar weinig vrouwen een hogere functie uit oefenen dus die kans is klein![]()