XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Alkmaar is lang geleden dat ik daar geweest ben. Ooit wezen uit eten met een kameraad van me en nu inmiddels ex vriendinnen.
Maar het gaat niet om waar je in Nederland wil wonen maar waar je in de wereld wil wonen ;) Als mijn doelstelling lukt woon ik met 5 a 6 jaar in het buitenland.

Maar vlakbij Eiffel, Ardennen, Nordschleiffe, Circuit Zolder, Circuit Spa francorchamps, Vogezen wat verder weg maar nog te doen, Luxemburg redelijk goed te doen met 3 uurtjes op legale snelheid.

Randstad heb ik wel gehad. Agressieve mensen hier. Iedereen denkt dat het plekje waar ze lopen direct hun eigendom is. Proppen hun auto's overal tussen, weigeren aan de kant te gaan als je met aanhanger staat te keren, dan nog het overschot aan mensen van andere culturen die denken dat ze alles kunnen maken, de chaos overal kwa file, de haast die iedereen lijkt te hebben. Mensen sporen niet. Niet allemaal maar grote deel moet eens paar dagen aan de valium.

Manjana manjana... komt allemaal wel goed. Maar dat kennen ze niet.

De randstad is ook niks voor mij. Het is me te druk en te vol en ik word er compleet gestressed. Maar waar ik nu zit is ook niks, want hier is het me veel te stil. Ik hou wel van wat mensen en gezelligheid om me heen. Ook is het wel fijn om overdag even weg te kunnen en de stad in te gaan. Of lekker een kroegje/terrasje te pakken. En dat kan hier ook allemaal niet :(

Ik hoop rond september/oktober zoiets weer te verhuizen. Hangt er vanaf of ik de baan krijg die ik wil. Krijg ik hem, dan wordt het waarschijnlijk Alkmaar, krijg ik die baan niet, dan in Groningen op kamers voor mijn studie.

En @ riggard, meh, voor mij telt alles boven Alkmaar als kop van noord holland, die westfriezen dus ;)

Alles boven Hoorn is toch al west friesland ? Zit in Purmerend en hoor veel over west friesland, daar ook gekeken voor een huis maar te dicht bij Amsterdam/drukte.

Stad is idd iets voor een dag en dan lekker relaxed thuis.

Ik geef je 10 jaar en dan smacht je naar een plek als waar je nu zit (misschien iets minder rustig maar die rust ga je toch op zoeken) Je keert uiteindelijk toch vaak terug waar je vandaan komt. Klinkt cliche maar is vaak wel zo.

Alles boven Hoorn is toch al west friesland ? Zit in Purmerend en hoor veel over west friesland, daar ook gekeken voor een huis maar te dicht bij Amsterdam/drukte.

Ik geef je 10 jaar en dan smacht je naar een plek als waar je nu zit (misschien iets minder rustig maar die rust ga je toch op zoeken) Je keert uiteindelijk toch vaak terug waar je vandaan komt. Klinkt cliche maar is vaak wel zo.

Ik wil ook terug naar waar ik vandaan kom. Ik ben een geboren Rotterdammer en heb daarna in Capelle gewoond. Dus ik zoek toch iets meer de drukte op. En ik heb de mensen om me heen nodig. Ik zou in een stad ook niet in het centrum moeten wonen, ik heb wel behoefte aan wat rust, privacy en ruimte, maar zo middenin de polders waar ik nu zit.. Nooit meer.

schagen enzo is nog wel redelijk rustig en dorps...

Meiscream : Rotjeknor, Heb der gewerkt, maar is niet mijn ding daar :) Echte rotterdammers wel erg toffe mensen, heb der aardig aantal als collega's gehad.
In iedergeval doen wat je wil doen en je niet vast laten houden waar je niet wil.

Riggard : Klopt, hebben gekeken in dorpjes boven Hoorn. Maar die A7 is killing om naar je werk te komen. En kleine dorpjes moet je toch naar station rijden etc.

Keuze is gemaakt en huis is gekocht en verkocht :) Relaxed vrijstaand huis gekocht in een dorp met 1800 inwoners tegen Belgische grens.

Vinden mijn motormaten die daar wonen helemaal niet erg :) enigste is dat ze nu wel weer continue tegen mijn achterlamp aankijken :cool: ( kuch kuch )

Motorpak past nog net. Op zoek naar andere rugprotector voor wat meer adem ruimte dan kan het nog net een jaartje. Scheelt weer geld want het boompje in de achtertuin is gejat :o

Meiscream : Rotjeknor, Heb der gewerkt, maar is niet mijn ding daar :) Echte rotterdammers wel erg toffe mensen, heb der aardig aantal als collega's gehad.
In iedergeval doen wat je wil doen en je niet vast laten houden waar je niet wil.

Was ik ook niet van plan! Uiteindelijk is het doel om naar Zweden te gaan verhuizen, maar daar zal nog wel een aantal jaren overheen gaan. Rotterdam is ook niet mijn ding hoor, te kil...

En als ik mijn motor ooit eens heb kom ik je wel opzoeken! Mini-meet! Muaha!

Was ik ook niet van plan! Uiteindelijk is het doel om naar Zweden te gaan verhuizen, maar daar zal nog wel een aantal jaren overheen gaan. Rotterdam is ook niet mijn ding hoor, te kil...

En als ik mijn motor ooit eens heb kom ik je wel opzoeken! Mini-meet! Muaha!

Noorwegen/Zwegen was mijn idee :) Maar Luxemburg, Duitsland, etc. spreekt me ook steeds meer aan. Nog 5 jaar werken/leren om doel te bereiken en dan keuze maken ;)

Als je de motor ooit eens hebt, klinkt veel belovend ;)

Noorwegen/Zwegen was mijn idee :) Maar Luxemburg, Duitsland, etc. spreekt me ook steeds meer aan. Nog 5 jaar werken/leren om doel te bereiken en dan keuze maken ;)

Als je de motor ooit eens hebt, klinkt veel belovend ;)

De keuze voor mij is altijd Zweden geweest en wanneer ik erheen ga hangt een hele hoop van mijn studie/werk af, waar ik rond september/oktober toch wel mee over hoop te weten. Het zal zeker nog wel een tijdje duren, maar ik heb geen haast.

En haha, met het geld dat ik momenteel heb zal het nog wel eventjes duren voordat ik echt een motor kan betalen. En ik ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik nou wil gaan rijden. Wel wat ik uiteindelijk wil, maar daar wacht ik toch nog even mee.

Ze heeft inmiddels werk dus het sparen kan beginnen :D

Inderdaad! Het verdient meer dan minimumloon, maar geen idee hoeveel precies... En het is meer dan 25 uur, maar minder dan 40, omdat je daar met 40 uur gek zou worden volgens de manager. Ik ben heel erg benieuwd. Krijg dit weekend een telefoontje met een datum voor een orientatie- en contract teken-dag.

Inderdaad! Het verdient meer dan minimumloon, maar geen idee hoeveel precies... En het is meer dan 25 uur, maar minder dan 40, omdat je daar met 40 uur gek zou worden volgens de manager. Ik ben heel erg benieuwd. Krijg dit weekend een telefoontje met een datum voor een orientatie- en contract teken-dag.

Zei ik toch , dames die lief lachen worden zelden geweigerd :D

Meiscream : Je begint met een naked, na een tijdje ben je de wind op je hoofd/nek meer dan beu en koop je wat meer sportieve motor. Zo gaat het meestal tenminste ;)

Overigens.....

Ik raad iedereen die van racen houd even naar dit te kijken

Het duel Xaus-Nieto schijnt leuk te zijn geweest, nostalgische ziel als ik ben heb ik maar eens een paar WSBK last lappers uit de oude doos gehaald.

YouTube - WORLD SUPERBIKE 1997 FOGARTY HODGSON HOCKENHEIM WSB
YouTube - 1999 World Superbike Monza - Edwards vs. Fogarty
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1996 FOGARTY CHILI MONZA WSB
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1999 FOGARTY CORSER PHILLIP ISLAND WSB
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1998 FOGARTY CHILI ASSEN WSB
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1996 SLIGHT CHILI HOCKENHEIM WSB
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1996 FOGARTY KOCINSKI ASSEN WSB
YouTube - World Superbike 2000 Monza Race 1 Final Lap
YouTube - Superbike Assen Haga vs Bayliss
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1997 SLIGHT EDWARDS PHILLIP ISLAND WSB
YouTube - WORLD SUPERBIKE 1996 GOBERT SLIGHT PHILLIP ISLAND PART TWO
YouTube - Edwards V Bayliss Imola 2002

YouTube - Toseland vs Bayliss at Assen 2007 race 2
Prachtig hoe Bayliss er toch nog voorbij komt...

YouTube - Valentino Rossi & Sete Gibernau Jerez dog fight to finish
Een klassieker waar nog steeds over gediscusieerd word of het nou wel of niet kon :]

YouTube - 125CC 1997 ROSSI MANAKO MARTINEZ UEDA SAKATA ASSEN MOTO GP
Prachtig 125cc gevecht *O*

YouTube - Superstock 2007 Magny-Course Finish
Als Corti(#71) wint is ie kampioen, moet lukken toch? })

YouTube - WORLD SUPERSPORT 2000 KELLNER TEUCHERT OSCHERSLEBEN
De varkentjes from germany }) beiden kans op de WSS600 titel :)

YouTube - World Supersport 2000 Brands Hatch 2 Final Lap
En... wie word de Wereldkampioen ss600? *O*

YouTube - BRITISH SUPERBIKE 1999 BAYLISS EMMETT OULTON PARK BSB
De coureurs aan de andere kant van de oceaan weten ook wat racen is, I (L) BSB R.i.p. Steve ;(

YouTube - NATIONAL SUPERSTOCK 2000 JEFFERIES VERMEULEN OULTON PARK BSB
British racing Dave RIP ;(

YouTube - 125CC 1998 SAKATA MELANDRI ASSEN MOTO GP
Weer een mooie race op Assen

YouTube - Ultima vuelta Gp Portugal 2006 - Rossi | Elias
Elias, je houdt van hem of je haat hem. Ik vind hem een mooie rijsT hebben

YouTube - Rossi vs Gibernau todas las ultimas vueltas (best last laps)
En we gooien er nog een compilatie Rossi Gibernau tegen aan

Meiscream : Je begint met een naked, na een tijdje ben je de wind op je hoofd/nek meer dan beu en koop je wat meer sportieve motor. Zo gaat het meestal tenminste ;)

Ik begin met een wat? o.O
En nah, sportief? Als ik het beu wordt koop ik een chopper!
Deze! Ik ben verliefd ^^ [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De manager was een man en het lachen heeft geholpen, maar hij zei dat hij vooral erg gemotiveerd was doordat ik zo spontaan en vrolijk klonk over de telefoon. En dan te bedenken dat ie me wakker belde :o

Ach tijdje terug is nog uit onderzoek gebleken dat maar weinig vrouwen een hogere functie uit oefenen dus die kans is klein :p

:o

overigens deze is erg gaaf :)

500CC 1998 DOOHAN CRAFAR QUALIFYING ASSEN

YouTube - 500CC 1998 DOOHAN CRAFAR QUALIFYING ASSEN MOTO GP

Meiscream : Chopper is leuk, vooral in de scandinavische landen of ver buiten de randstad waar je niet veel hoeft te sturen en relaxed recht door kunt cruisen.

Naked is motor zonder kuipen. Vaak les motoren en begin motoren.

Als je na het lessen op een naked zoals een ER5 of GS500 op een chopper stapt ga je jezelf afvragen hoe hard je moet knijpen in de hendel voordat ie remt en stilstaat en waarom je zo veel moeite moet doen om te sturen :rolleyes:

Terug
Naar boven