AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Meiscream : Chopper is leuk, vooral in de scandinavische landen of ver buiten de randstad waar je niet veel hoeft te sturen en relaxed recht door kunt cruisen.

Naked is motor zonder kuipen. Vaak les motoren en begin motoren.

Als je na het lessen op een naked zoals een ER5 of GS500 op een chopper stapt ga je jezelf afvragen hoe hard je moet knijpen in de hendel voordat ie remt en stilstaat en waarom je zo veel moeite moet doen om te sturen :rolleyes:

Ik ben opgegroeid tussen de Harleys en zat al achterop toen ik een jaar of 3 was, ik wil niks anders! Ik ga lessen op een Kawa 550 en die vind ik ook wel wat hebben eigenlijk.
Na het lessen zit ik eraan te denken om voor de Honda Shadow te gaan, toch een beetje een chopper en als ik onderuit ga rij ik liever mijn Honda in de prak dan een HD :o

En ze zijn zeker fijn voor de Scandinavische landen! Maar sturen wil best hoor gok ik, ik heb gezien hoe plat mijn pa die van hem kreeg, ik was blij dat ik niet achterop zat, had ik mijn knieen kapot gehad :D
Ooit eens... Dan ga ik heerlijk touren door Zweden op de motor! Maar eigenlijk wil ik dat eerst per paard gaan doen...
 
Maar eigenlijk wil ik dat eerst per paard gaan doen...

Je klinkt precies als mijn vriendin. Niks liever als alles te paard :D


Ach je moet rijden wat je leuk vind :) Ik wil er een chopper bij om iedere dag naar het werk te cruisen.
 
Ik wil ook terug naar waar ik vandaan kom. Ik ben een geboren Rotterdammer en heb daarna in Capelle gewoond. Dus ik zoek toch iets meer de drukte op. En ik heb de mensen om me heen nodig. Ik zou in een stad ook niet in het centrum moeten wonen, ik heb wel behoefte aan wat rust, privacy en ruimte, maar zo middenin de polders waar ik nu zit.. Nooit meer.

Das idd wel een verschilletje , R'dam of de polders :D ikzelf ben ook in R'dam geboren en daar 13 jaar gewoont ( Beverwaard, vlakbij IJselmonde ) , zit nu lekker in brabant en moet zeggen dat dat goed bevalt hoor. 'T is hier niet rustig, maar ook zeker niet druk en vrij dichtbij grotere steden ( den bosch 10 min , eindhoven 30 min , rotterdam 40 min, tilburg 15 min, Antwerpen 40 min )

Vermaak me wel goed zo , lekker rustig thuis en als ik echt drukte wil dan zoek ik het wel op !! Imo een stuk beter dan dat je de rust op moet zoeken :o


Leuke avatar btw :o
 
Das idd wel een verschilletje , R'dam of de polders :D ikzelf ben ook in R'dam geboren en daar 13 jaar gewoont ( Beverwaard, vlakbij IJselmonde ) , zit nu lekker in brabant en moet zeggen dat dat goed bevalt hoor. 'T is hier niet rustig, maar ook zeker niet druk en vrij dichtbij grotere steden ( den bosch 10 min , eindhoven 30 min , rotterdam 40 min, tilburg 15 min, Antwerpen 40 min )

Vermaak me wel goed zo , lekker rustig thuis en als ik echt drukte wil dan zoek ik het wel op !! Imo een stuk beter dan dat je de rust op moet zoeken :o


Leuke avatar btw :o

Zeker een groot verschil. En ik ben het met je eens dat het beter is om de drukte op te zoeken, maar hier is dus echt niks :(

En dank je, is al een oude foto.. hehe
 
En dank je, is al een oude foto.. hehe

Ga eens nieuwe fotos maken en posten van jezelf en van je zusje :D

Je klinkt precies als mijn vriendin. Niks liever als alles te paard :D


Ach je moet rijden wat je leuk vind :) Ik wil er een chopper bij om iedere dag naar het werk te cruisen.

Onderzoek (jaartje geleden) wees uit dat ongeveer 80% van de dames seksueelgestimuleerd word of klaar komt tijdens het paardrijden...

Maar sturen wil best hoor gok ik, ik heb gezien hoe plat mijn pa die van hem kreeg, ik was blij dat ik niet achterop zat, had ik mijn knieen kapot gehad :D

Een chopper krijg je meestal pas echt plat als de tank het asfalt raakt , door al die uitstekende pedalen en beugels heeft een chopper vaak grondspeling van een sjonnie civic. :p
 
Ga eens nieuwe fotos maken en posten van jezelf en van je zusje :D

Onderzoek (jaartje geleden) wees uit dat ongeveer 80% van de dames seksueelgestimuleerd word of klaar komt tijdens het paardrijden...

Een chopper krijg je meestal pas echt plat als de tank het asfalt raakt , door al die uitstekende pedalen en beugels heeft een chopper vaak grondspeling van een sjonnie civic. :p

Nieuwe foto's zijn er wel, maar gooi ik hier niet neer :)

Ik ben niet 1 van die 80%, ken ook niemand die wel klaarkomt tijdens het paardrijden, wel een meisje dat d'r clitpiercing had uitgescheurd erdoor, maar mja.. Niet hetzelfde.

En echt plat hoeft die chopper van mij ook niet hoor :D
 
Onderzoek (jaartje geleden) wees uit dat ongeveer 80% van de dames seksueelgestimuleerd word of klaar komt tijdens het paardrijden...
Geen wonder dat zoveel vrouwen paardrijden.
 
Even een vraagje tussendoor... Woont er hier toevallig iemand in de buurt van Rossum die 4 juli niks te doen heeft? Ik denk dat ik daar een nachtje in een hotel ga crashen als ik terug kom uit Berlijn. Scheelt me weer die kant op reizen de dag erna vanuit Groningen.
 
Even een vraagje tussendoor... Woont er hier toevallig iemand in de buurt van Rossum die 4 juli niks te doen heeft? Ik denk dat ik daar een nachtje in een hotel ga crashen als ik terug kom uit Berlijn. Scheelt me weer die kant op reizen de dag erna vanuit Groningen.

Ik maak wel ff een omweggetje :D

PS ik voeg je ff toe op MSN

edit: wat een e-mail adres :roflol:
 
Meiscream : Je begint met een naked, na een tijdje ben je de wind op je hoofd/nek meer dan beu en koop je wat meer sportieve motor. Zo gaat het meestal tenminste ;)



Overigens.....

Ik raad iedereen die van racen houd even naar dit te kijken

Het duel Xaus-Nieto schijnt leuk te zijn geweest, nostalgische ziel als ik ben heb ik maar eens een paar WSBK last lappers uit de oude doos gehaald.


Nice post, Carl Fogarty :bow2:
 
Amsterdam Rossum, leuk ritje :P

Haha, op zich wel! Maar de plannen zijn weer iets omgegooid! Ik ga waarschijnlijk vanuit Berlijn eerst naar huis (4 juli is nogal een speciale dag hier...) en dan de dag erna naar Rossum! Dus de 5e!
 
drunen --> Rossum ( OV )= 175km :(
drunen --> Rossum (GLD ) = 26km :D

Welke is het ??? wss de bovenste , niet ?
 
Back
Naar boven