MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Dat is niet de headliner! Die spelen op de pre-party! Of vrijdagavond dus! Festival zelf begint op zaterdag ;)
Hun optreden is nog gratis ook! Relaxed! Schuurfeestje!
 
Ik ken ze wel van naam, maar heb verder geen muziek van ze. Ik zie wel hoe of wat, geen idee wat ik allemaal ga doen!
 
Ik ken ze wel van naam, maar heb verder geen muziek van ze. Ik zie wel hoe of wat, geen idee wat ik allemaal ga doen!

:D


Als je er niet uitkomt kom je gewoon ff een rondje scheuren met de motor ;)
 
:D


Als je er niet uitkomt kom je gewoon ff een rondje scheuren met de motor ;)

Haha, dan kom je me maar ophalen! Ga denk ik alleen geen motorkleding meenemen in de trein als ik naar een festival ga!
 
Haha, dan kom je me maar ophalen! Ga denk ik alleen geen motorkleding meenemen in de trein als ik naar een festival ga!

:( heb alleen nog een leren (race) jas voor je evt , maar of die past ???
 
:( heb alleen nog een leren (race) jas voor je evt , maar of die past ???

Is het een maatje 38 ongeveer? ;)
Naja, als ik meer zekerheid heb laat ik het wel weten. Dan kan ik altijd nog spullen in een rugzak gooien!
 
Is het een maatje 38 ongeveer? ;)
Naja, als ik meer zekerheid heb laat ik het wel weten. Dan kan ik altijd nog spullen in een rugzak gooien!

Heb wel iets van latex, sluit goed aan.
 
Is het een maatje 38 ongeveer? ;)
Naja, als ik meer zekerheid heb laat ik het wel weten. Dan kan ik altijd nog spullen in een rugzak gooien!

Hmm, ben bang dat dat "net" niet gaat passen :D


en uhm , wat voor latex :o :eyebrow:
 
Vandaag tweede les gehad, tot de zesde versnelling en terug schakelen. Easy :cool:

Morgen derde les.

Ik les op een Kawasaki ER 5
 
jongens en meisjes, help mij eens bij mijn keuze ;)

zzr250
of
gs500?

twijfel sterk tussen de 2, zit nog vast aan de 25kw regeling :(

gr rich
 
zzr250! Ik vind hem onwijs veel mooier! Oogt net wat breder. De technische kant moet je maar aan iemand anders vragen ;)

@XXLtje, hahaha, kleding :P
 
jongens en meisjes, help mij eens bij mijn keuze ;)

zzr250
of
gs500?

twijfel sterk tussen de 2, zit nog vast aan de 25kw regeling :(

gr rich

GSX-R/F 600 is volgens mij ook wel te reduceren naar 25kw ;)
Verder loopt zo'n aprillia 250 ook wel lekker , maar weet ik niet hoe het zit met onderhoud en betrouwbaarheid .

en tussen die 2 die hier boven staan ,... Denk ik toch dat ik voor de 500 zou gaan ,.. vind ik toch ietsie meer motor ( die zzr is zo smal :o )
 
Ik vind die zzr er juist breder uit zien op de foto's!
 
Ik vind die zzr er juist breder uit zien op de foto's!

Kawasaki%20ZZR250%2003%20%201.jpg


:dunno: 'k weet niet ,.. zie er iets aan :o

gal-suzuki-gs500-1.jpg
 
Hehehe, het is sowieso niet mijn sT hoor, dus misschien moet je niet helemaal mijn mening vragen ;)
 
GSX-R 600

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GSX-F 600

600gsx-f.jpg
 
Back
Naar boven