AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog een tip : Gas geven is ruimere bocht, gas minderen is schepere bocht.
Ofwel minder hard de rem in trappen maakt je draaicirkel groter, harder de rem in trappen zorgt dat de motor wat naar binnen valt.

Remmen in de bocht??? Maar gas minderen bedoel je standgas mee neem ik aan, laat nooit me gas los in de bocht eigenlijk.

Een tip voor als je het bijna onder de knie hebt maar die is wat pittiger en raad ik niet direct aan maar helpt wel : Countersteering.
Als je 1 mm tegen stuurt in een bocht ( onnatuurlijk ) dan valt je motor dieper de bocht in.

Dus een bocht naar links duw je heel zachtjes tegen de rechter stuurhelft aan.

Je bedoelt een bocht naar links, duw je tegen de linker stuurhelft, waardoor je wiel naar rechts draait, neem aan dat je dat bedoelt. Zoals je hierziet:


en hier(maar dit is leuk als je achterkant ligt wordt en weg wilt glijden, dan gebruik je ook countersteering)

 
Morgen sneeuw voorspelt , word spannend rijden dan naar en van me werk :eek:
 
heb je geen auto of wat? ik zou het risico niet eens nemen, als ik soms die bikers in k*t weer wel eens op de snelweg zie.....moet er niet aan denken :P
 
heb je geen auto of wat? ik zou het risico niet eens nemen, als ik soms die bikers in k*t weer wel eens op de snelweg zie.....moet er niet aan denken :P

Geen auto , alleen motor. Heb wel in ergere weersomstandigheden gereden :cool:
 
Geen auto , alleen motor. Heb wel in ergere weersomstandigheden gereden :cool:

Wat een k*t weer vandaag, lekker doorweekt, maarja, zit nu lekker droog :D
 
Geen auto , alleen motor. Heb wel in ergere weersomstandigheden gereden :cool:

die-hard !! :D

Ik heb gelukkig een auto en een motor ,.. ben niet zo weg van de regen e.d.

Btw , die ik nu heb staat te koop :D :D zie link in sig ;)
 
Een golfje! Zwaar lief :D

Ik heb het gewoon met de fiets gedaan hoor! Lekker door de sneeuw heen! Gelukkig werd ik op de heenweg gebracht.
 
Wat een k*t weer vandaag, lekker doorweekt, maarja, zit nu lekker droog :D

Echt lekker weer was het niet maar het viel reuze mee...die mist in de ochtend maakte het wel spannend rijden! :D
 
Dan moet je niet zeuren, gewoon rijden jij! Ik mag het met de fiets gaan doen...

2926v0w.jpg
 
Awww, don't do the puppy eyes!

Ik heb geen mist gezien trouwens? Zie momenteel ook alleen een heerlijk zonnetje!
 
Awww, don't do the puppy eyes!

Ik heb geen mist gezien trouwens? Zie momenteel ook alleen een heerlijk zonnetje!

Hier was gisteren helder en ineens de oprit naar de snelweg was de mist aardig dicht. Nu beetje natte sneeuw en bewolking maar vandaag hoef ik nergens naar toe :o
 
CBR is ook gewoon een maffia bedrijf.

Ik moest drie keer afrijden voor de auto en de derde keer werd het rijbewijs me wel gegund. Volgens mijn instructeur had ik bij de eerste en tweede keer al moeten slagen omdat ik vrijwel foutloos reed. Toch wisten ze steeds punten op te noemen waarop ik was gezakt :mad:
ja zo'n dom systeem is dat, dat 1 persoon bepaald of je wel of niet slaagd.

zo hoor je ook dat sommige een ingreep hebben gehad of geen voorrang hebben verleend en toch de 1e keer slagen. Andere rijden weer foutloos en zakken vanwegen 1 x te weinig in de spiegels kijken of een ander slap iets.
dus als je kop hem niet aanstaat of hij heeft een slechte dag of cbr wilt de kas spekken dan hebje gewoon dikke pech al rij je als een heer.

en benje een meid en hebje een geile rijinstructeur die een topdag heeft dan kan je 3 voetgangers omverrijden en 200 op de snelweg en nog slagen :D:D
 
Oeh... hopen dat die rijinstructeur wel van vrouwen in leer houdt, dan slaag ik wel de 1e keer! :D

Maar mja.. er zit wel wat in! Mijn ma is op 2 banden door de bocht gegaan en heeft de auto midden op de trambaan geparkeerd en ze is toch geslaagd.. Ze nam de woorden "zet hem hier maar even neer" iets te letterlijk...
 
Ziek hoe je op zo'n manier je eigen leven en dat van anderen op het spel kan zetten...
 
Back
Naar boven