Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
imo kijken ze niet echt naar je rit maar veel meer naar jou, hoe jij op de situaties reageert en achter het stuur zit etc.ja zo'n dom systeem is dat, dat 1 persoon bepaald of je wel of niet slaagd.
zo hoor je ook dat sommige een ingreep hebben gehad of geen voorrang hebben verleend en toch de 1e keer slagen. Andere rijden weer foutloos en zakken vanwegen 1 x te weinig in de spiegels kijken of een ander slap iets.
dus als je kop hem niet aanstaat of hij heeft een slechte dag of cbr wilt de kas spekken dan hebje gewoon dikke pech al rij je als een heer.
en benje een meid en hebje een geile rijinstructeur die een topdag heeft dan kan je 3 voetgangers omverrijden en 200 op de snelweg en nog slagen![]()
haha, die gast wil dood denk.

zijn er hier mensen met motorvakantie-ervaring? ik wil deze zomer misschien naar frankrijk, lijkt me echt fantastisch.

Motorrijden vind ik niet leuk, het regent altijd en de motor heeft geen kofferbak

Waarom reageer je hier dan als je motorrijden niet leuk vindMotorrijden vind ik niet leuk, het regent altijd en de motor heeft geen kofferbak
die-hard !!
Ik heb gelukkig een auto en een motor ,.. ben niet zo weg van de regen e.d.
Btw , die ik nu heb staat te koop![]()
zie link in sig
![]()

hehe, met een ss ben je voor bedtijd weer thuis, dat is dan weer het voordeelNiet echt vakantie maar met een drietal naar frankrijk knallen en dan overnachten , dag erop weer terug via DLD. Ik vind het heerlijk alleen nadeel is je kan niet al teveel meenemen (als je een SS categorie rijd)

ja, zoiets was ik ook van plan, lijkt me prachtig, gewoon 3 weekjes gaan en staan waar je wilt, denk dat ik alleen ga.Tja valt wel mee, plastic roltas achter, 2 zijtassen, tanktas, rugzak. In de rol doe je je tent en slaapzak en nog een matje o.i.d. en kookgerei alles minimaal wat kleding in de zijtassen, mp3 speler in de tanktas achter het doorzichtige plastic zodat je een beetje kan kijken welke nummer je aan wilt. Nee gaat makkelijk. Ga 3 mei een weekendje weg en van de zomer een week naar luxemburg o.i.d.
dan nog is het 1 individu die door niemand wordt gecontroleerd. en dan is het nog steeds vreemd waarom mensen met ingrepen en grote fouten nog steeds slagen de eerste keer.imo kijken ze niet echt naar je rit maar veel meer naar jou, hoe jij op de situaties reageert en achter het stuur zit etc.
sja imo zijn de instructeurs van het cbs wel redelijk consequent hoor, maar dat is mijn ervaring.dan nog is het 1 individu die door niemand wordt gecontroleerd. en dan is het nog steeds vreemd waarom mensen met ingrepen en grote fouten nog steeds slagen de eerste keer.
dan vind ik het veel erger om 5x over je theorie te doen ofzo, als je er zo vaak over doet ben je een gevaar op de weg. als je gewoon een beetje leert en inzicht hebt slaag je de eerste keer, en dan is het puur gebaseerd op correcte antwoorden en niet een mening van eens mens.
sja imo zijn de instructeurs van het cbs wel redelijk consequent hoor, maar dat is mijn ervaring.
no offence, maar veel mensen die niet slagen zijn te trots om toe te geven dat het aan hunzelf ligt en dan gaan ze tegen alles en iedereen die instructeurs zwart zitten maken. ik heb het in 2x gehaald, mijn eerste rit was gewoon k*t. mijn tweede ging goed en toen heb ik dus mijn rijbewijs gekregen. tuurlijk is het zo dat er 1 individu meegaat in de auto, maar als 1 individu gigantisch lage slagingscijfers heeft en de ander hele hoge cijfers dan valt dat op.
ten tweede, waarom zou iemand je laten zakken? je kent de persoon niet, dus of ie je mag of niet is niet zozeer van toepassing, ten tweede is er zat werk voor die mensen, ze krijgen niet betaald als ze iemand laten zakken, dus dat is ook geen reden.
je gaat niet iemand laten zakken om een eerste indruk, dat maak je mij niet wijs

Rijscholen vertrouwen CBR niet » Autoblog.nl » Autonieuws van de straatsja imo zijn de instructeurs van het cbs wel redelijk consequent hoor, maar dat is mijn ervaring.
no offence, maar veel mensen die niet slagen zijn te trots om toe te geven dat het aan hunzelf ligt en dan gaan ze tegen alles en iedereen die instructeurs zwart zitten maken. ik heb het in 2x gehaald, mijn eerste rit was gewoon k*t. mijn tweede ging goed en toen heb ik dus mijn rijbewijs gekregen. tuurlijk is het zo dat er 1 individu meegaat in de auto, maar als 1 individu gigantisch lage slagingscijfers heeft en de ander hele hoge cijfers dan valt dat op.
ten tweede, waarom zou iemand je laten zakken? je kent de persoon niet, dus of ie je mag of niet is niet zozeer van toepassing, ten tweede is er zat werk voor die mensen, ze krijgen niet betaald als ze iemand laten zakken, dus dat is ook geen reden.