Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En we hebben de hoofdprijs een C28 melding, nu maar hopen dat er rek op het kabel zit op dat de stekkers geen goed contact maken. Indien niet, no more Suzuki for me.
En we hebben de hoofdprijs een C28 melding, nu maar hopen dat er rek op het kabel zit op dat de stekkers geen goed contact maken. Indien niet, no more Suzuki for me.

.Net 4 uur rijles gehad, incl snelweg naar utrecht...was me watdie wind viel toch aardig tegen.
) en daarna ging die wijs doen tegen de instructeur dat die motor niet krachtig genoeg is (600cbf)hehe nice, ik mocht mijne vandaag ook eindelijk een beetje doortrekken, ff op de 100 gezeten, idd flinke wind en ik had m'n vizier nog open :/Net 4 uur rijles gehad, incl snelweg naar utrecht...was me watdie wind viel toch aardig tegen.
kheb trouwens ook op een "echte" 25kw gereden daar, 500cc , buiten het feit dat ie veel lichter aanvoelde en dus makkelijker manouvreerde merkte ik vooral onderin een lack of power.
lol wat een r*tard :/ jammer dat ie niet geflikkerd is, behoorlijk asociaal vind ik dat. ik moest vandaag ook lessen met een andere gozer, gelukkig kon die het wel en deed ie ook niet cool op de motor ofzowas wel mooi, toen in tiel reed regende het in utrecht en toen ik weer terug kwam had het net geregend in tiel :d alles droog gehoude dus![]()
en een heleboel dijkjes gehad trouwens. EN die andere leerling met wie ik was, ging NET na een rotonde (hing nog beetje schuin) wheelie proberen (wtf?) flikkerde die bijna (was druk op de weg he) en daarna ging die wijs doen tegen de instructeur dat die motor niet krachtig genoeg is (600cbf)

Damn, wat een shitload aan motoren..
Al vind ik niet dat hij echt veel 'vette' motoren heeft.. Ik had toch wat meer DUC's/MV's/GSX-R1000?R1/Blades e.d. verwacht...
(heeft hij nu echt geen Fireblade.. Wat een loser)
Zeer beperkte oplagen, rijdt een r1 makkelijk weg.
Ohw, dat het allemaal erg exclusief is betwijfel ik ook niet.. Tis alleen niet 100% mijn smaak, ik had dus wat meer andere motoren gehad![]()

Die prijzen van die 2 R7's zeggen al genoeg, jij er ooit een zien rijden? Ik bedoel maarZeer beperkte oplagen, rijdt een r1 makkelijk weg.
Staan 5 bimota's, zoiezo 3 blades een RC45 dat alleen al is al speciaal genoeg tenminste voor mij![]()
Waarom rijd die R7 een R1 weg?
Heb ooit testen gelezen van de R7 en dat viel allemaal erg tegen. Een honda en kawa ZX7 kwamen toen erg goed er uit tov de veel duurdere R7.
Hij was wel meer af te stemmen voor circuit (demping/vering enz enz), echter was niet zo geweldig als dat ze toen gehoopt hadden.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/yamaha/1999-yamaha-yzfr7-owo2-14646.html
Voor een 750 tegenover een 1000 is het toch de betere bike, maar dat is mijn mening.

deze week waarschijnlijk een gs500 aanschaffen, yeah!