AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Hij had een gsxr 1000 k6 idd. Nu rijdt ie rond op een cbr1000rr , maar las volgens mij dat ie gestolen was in limburg samen met die van zijn vriendin in het MFA topic. Misschien als ie dit leest kan ik uitsluitsel geven? Die gsx was echt geil en wat een geluid :eek::D

Heb hem toevallig laatst nog gesproken.. Hij heeft geen nieuwe motor emer gekocht en is een beetje klaar met motorrijden.. Hoge snelheden en veel gevaar (ook voor rbw).. Hij heeft nu een leuke auto gekocht voor op het circuit

Heb zelf echt weer ontzettend veel zin om te rijden.. Als binnenkort de pekel wat is verdwenen wordt er gewoon weer rondgeknald, of het nu koud is of niet!

ik heb les op een vrij nieuwe cbr500, best een zwaar ding en minder wendbaar dan mijn GS500, maar rijdt best relaxed op de weg.

Vandaag ook gereden, 100km over de snelweg naar ten kate. Toen ik aankwam waren ze dicht... Ik dacht verrek want het was t*ring koud, me handen ware bevroren en ik zat helemaal trillend op de motor... Nu weer 100 terug!. Ik dacht aan niets anders als Hoe kom ik nu weer thuis ??? effe snel naar een benzine station terug gereden ik kwam binnen en me handen deden zo zeer ik wou bijna flauwgevallen. Ik vroeg aan de vrouw achter de balie of ik even kon gaan zitten, en ze vroeg of ik wat water wou. Vervolgens ben ik weer terug op de snelweg gegaan en ergens gestopt in meppel om daar weer even warm te worden. Ik had het zo koud en zat helemaal te bibberen dat ik ook niet meer helder kon na denken. Er waren ook nog allemaal andere mensen die ook gingen tanken / wat eten... Ik voelde me behoorlijk k*t. Er waren een paar behoorlijke vetz*kken die natuurlijk weer aan de snack's zaten en totaal geen begrip hebben voor de motorrijder. Vuile vetz*k ga terug met je frikandel in de auto dacht ik!. Ik had even 2 stuks mars gekocht en wat chocolade melk zodat ik wat energie kreeg. Ben vervolgens door gereden en na 20min weer gestopt bij tankstation om me op te warmen. Moest ik vervolgens na de WC en daarvoor moest ik omlopen. Kom ik bij de toiletten aan is er geen licht maar ik moest toch... Nu kan je het wel raden, volgens mij heb ik niet in de pot gepist maar er gewoon naast... Haha. Daar nog even een appelflap gegeten en chocomel. Nu ben ik gelukkig thuis en ga zometeen nog even lekker wat eten bestellen... Jezus het was me een dagje wel... Wat een hell.

Ohja, Ik had enkel een spijkerbroek met daaronder een pyjama broek en me sporthandschoentjes met een handschoen erover heen. Verder nog een trui en me motor jas en helm.

Respect! :D

jah joh... Ik heb volgens mij op de terugweg niks aan maximumsnelheid gedacht... Volgens mij reed ik zelfs ergens op een 90km stuk gewoon 140 150 haha. Ik had nog in mijn gedachten, scheit als de cops me aanhouden kan ik teminste lekker warm in de auto zitten.

jah joh... Ik heb volgens mij op de terugweg niks aan maximumsnelheid gedacht... Volgens mij reed ik zelfs ergens op een 90km stuk gewoon 140 150 haha. Ik had nog in mijn gedachten, scheit als de cops me aanhouden kan ik teminste lekker warm in de auto zitten.

:roflol:

Maar krijg je het juist toch kouder? Hoe harder je rijd, hoe meer wind.

:roflol:

Maar krijg je het juist toch kouder? Hoe harder je rijd, hoe meer wind.

pff tja... Maar als je zachter rijd duurt het langer voordat je thuis bent. Doet mijn denken aan een aflevering van mythbusters trouwens waar ze gingen testen als je ging rennen in de regen natter zou worden als je zou gaan lopen.

pff tja... Maar als je zachter rijd duurt het langer voordat je thuis bent. Doet mijn denken aan een aflevering van mythbusters trouwens waar ze gingen testen als je ging rennen in de regen natter zou worden als je zou gaan lopen.

Die heb ik ook gezien ja :p

tijd om handverwarming voor op je stuur te kopen?

dit is toch ook geen weer om te gaan motorrijden :roflol:

hahaha daan :d kon je niet eerst even bellen naar tenkate of naar de site kijken of ze wel open waren? :D

zoek je ergens naar thermisch ondergoed,that does the trick,of gewoon een lekker motorpakje met uitneembare binnenvoering,heb je der het hele jaar plezier van

Heb hem toevallig laatst nog gesproken.. Hij heeft geen nieuwe motor emer gekocht en is een beetje klaar met motorrijden.. Hoge snelheden en veel gevaar (ook voor rbw).. Hij heeft nu een leuke auto gekocht voor op het circuit

Heb zelf echt weer ontzettend veel zin om te rijden.. Als binnenkort de pekel wat is verdwenen wordt er gewoon weer rondgeknald, of het nu koud is of niet!
Hij heeft een Lotus nu. :D Jammer van z´n motor idd.

Pimping:

Voor:
25082008075.jpg

Na:
11012009198.jpg

11012009211.jpg

Nieuwe kentekenhouder en achterlicht met geïntegreerde knipperlichten :D

En voor nog steeds van die lelijke dingen:P.

Mooie fiets Daan!

+1 en zo'n lelijke uitlaat, dat is toch geen pimping? :P

mwah boeie, ging me om de achterkant! uitlaat maakt mij ook niet uit aangezien ik hem over 2 jaar toch weer weg doe en weinig aandacht wil trekken door de politie :P.... Mischien komt er nog wel eens een andere maar voorlopig nog niet.

Terug
Naar boven