XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.881
mwah boeie, ging me om de achterkant! uitlaat maakt mij ook niet uit aangezien ik hem over 2 jaar toch weer weg doe en weinig aandacht wil trekken door de politie :P.... Mischien komt er nog wel eens een andere maar voorlopig nog niet.

Rijd al 2 jaar met een ingekorte laser circuitpijp. Teringherrie, nooit problemen gehad en het is zoveel gaver dat geluid dan een stofzuiger.

Zijn er nog dbbérs die naar de noordelijke motorbeurs gaan ?

Nice, ik hoop dat Stoner, Hayden alleen maar van achteren ziet :D .

• #4.885
Hayden is mijn nummer 1, bruutste rijsT, jammer dat er geen 990cc meer is, dan had rossi en stoner wel een moeilijke aan hem gehad. Rossi rijdt vloeiender wat makkelijker is bij de 800cc machines

ben vorige week op het motorsalon in brussel geweest, binnekort rijd ik met zo'n schatje rond:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #4.887
Nice een gsf600?

Nog even wachten op het mooie weer helaas :P

nou net even ritje gemaakt richting sportschool en terug 50km ofzoiets

regende alleen de terugweg maarja wel weer ff lekker :D

• #4.890
Vandaag was het prima weer. Zonnetje scheen :)

Even lekker gereden.

veel te koud

Binnenkort voor me rijbewijs, yes yes yes heren, dat wordt knallen vd zomer.

Hmmmm zx6r uit 2003. Leuk om te beginnen.... Jullie mening? :D

is goed om te beginnen ja. zal je ook lang plezier aan hebben want zo'n 600cc racer heeft vermogen zat. in het begin dus vooral rustig rijden en de motor niet onderschatten.

al is honda wel beter dan kawasjakie :D

Misschien een rare vraag maar het is zo dat je met een brommer rijbewijs niet op een opgevoerde scooter mag rijden > harder dan 45km/u.

Mag je met een motor rijbewijs wel op een opgevoerde scooter rijden? Valt dit onder een motor scooter?

Misschien een rare vraag maar het is zo dat je met een brommer rijbewijs niet op een opgevoerde scooter mag rijden > harder dan 45km/u.

Mag je met een motor rijbewijs wel op een opgevoerde scooter rijden? Valt dit onder een motor scooter?

ja, maar niet op fiets/bromfiets paden. Een voertuig dat op de snelweg kan rijden (minimaal 50 km/h) is een motorvoertuig.

ja, maar niet op fiets/bromfiets paden. Een voertuig dat op de snelweg kan rijden (minimaal 50 km/h) is een motorvoertuig.

Maar je krijgt dus geen bekeuring van de politie als je op een Yamaha Aerox rijd die 80 kan buiten de bebouwde kom?

Bedankt!

Terug
Naar boven