Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus je had er wel wat aan als je er niet op mocht rijden![]()
Bericht al aangepast.Dat is echt niet toegestaan, op je kenteken staat dat dat ding zoveel vermogen heeft en niet harder mag als 45 km per uur ofzo... Als je een rijbewijs A hebt betekend dat niet dat je op een scooter 100 mag rijden. Tenzij je een motorscooter hebt natuurlijk![]()
x2, een brommer of scooter mag nou eenmaal niet meer dan X vermogen hebben, anders krijg je problemen met de verzekering..Dat is echt niet toegestaan, op je kenteken staat dat dat ding zoveel vermogen heeft en niet harder mag als 45 km per uur ofzo... Als je een rijbewijs A hebt betekend dat niet dat je op een scooter 100 mag rijden. Tenzij je een motorscooter hebt natuurlijk![]()
Zijn er trouwens nog mensen bezig met projectjes? zo in de koude dagen?

Ondertussen achterbrug en veren al gemonteerd, maar heeft lang stil gelegen met de exaams. Het volgende wat er moet gebeuren is de motor maar ik twijfel om een nieuw 50cc blokje te kopen in plaatst van het oude (+10000 km) op te knappen.Zijn er trouwens nog mensen bezig met projectjes? zo in de koude dagen?

Iemand dit ooit meegemaakt?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/224967/0/sht-gespot-1.html
Ik had laatst ook het gevoel dat ik werd gevolgd. Ben toen naar een kameraad gereden. Naar je huis rijden is niet erg slim.
gewoon een lelijk tweedehands ding kopen danMisschien een rare vraag maar het is zo dat je met een brommer rijbewijs niet op een opgevoerde scooter mag rijden > harder dan 45km/u.
Mag je met een motor rijbewijs wel op een opgevoerde scooter rijden? Valt dit onder een motor scooter?

Tuurlijk mag dat niet. Hij is toch niet verzekerd als motor.![]()
Daarom wilde ik ook met de verzekering bellen. Want in principe valt het dan onder motor scooter, dat was mijn punt.
Daarom wilde ik ook met de verzekering bellen. Want in principe valt het dan onder motor scooter, dat was mijn punt.
Das waar...
Dan toch maar een pekelfiets aanschaffen.
nee, nooit meegemaakt maar ik zou ook zeker niet naar huis rijden..Iemand dit ooit meegemaakt?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/224967/0/sht-gespot-1.html
Ik had laatst ook het gevoel dat ik werd gevolgd. Ben toen naar een kameraad gereden. Naar je huis rijden is niet erg slim.
yep
projectje dat centjes sparen heet zodat ik hopelijk deze zomer andere motor kan kopen![]()