Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

en ik heb 10 maanden mn rijbewijs

Maar ik heb er wel meer dan 50.000 km mee opzitten.
Sommige mensen rijden dat niet in 15 jaar met hun motorrijbewijs

en ik heb 10 maanden mn rijbewijs

Maar ik heb er wel meer dan 50.000 km mee opzitten.
Sommige mensen rijden dat niet in 15 jaar met hun motorrijbewijs

Gast, slaap jij op de motor ofzo? Train je nog wel?:D
Ik rijd ruim 50 mille per jaar, alleen voor werkverkeer.

haha, bijna wel.

Motorrijden is t gewoon voor mij ;)

Dinsdag ga ik richting zweden met de motor voor een weekje
Is weer + 5.000 km ;)

136km per dag, dat is wel erg veel

• Topic Starter Topic Starter
:D

Idd, maatje van me heeft zijnen R6 daar over 2 jaar om zeep geholpen. That old running wide problem...

Hehe de bocht niet goed doorgekeken en er met te hoge snelheid ingekomen.

Ohja voor de mensen die denken dat wheelie trekken en stoppies maken leuk is, think again, als je te ver gaat kan je diep in de buidel tasten om alles weer te repareren:

Parachut springen is minstens zo gevaarlijk, maar ik snap je mening :)

Ik heb de DVD van Ghost Rider gedownload, en het ziet er zeker weten vet uit. Ik weet nu zeker dat ik me geen race-motor haal, omdat ik verwacht dat je toch steeds harder gaat rijden, en dan zitten die automobilisten je goed in de weg lijkt mij. :D (al weet ik niet of ik daadwerkelijk 300 zou durven te rijden... wat een vaard :S)

Ik verwacht dat ik me volgend jaar gewoon een chopper ga halen. Dat kan je nog het leven kosten, maar ik verwacht minder snel dan zo'n racer. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de DVD van Ghost Rider gedownload, en het ziet er zeker weten vet uit. Ik weet nu zeker dat ik me geen race-motor haal, omdat ik verwacht dat je toch steeds harder gaat rijden, en dan zitten die automobilisten je goed in de weg lijkt mij. :D (al weet ik niet of ik daadwerkelijk 300 zou durven te rijden... wat een vaard :S)

Ik verwacht dat ik me volgend jaar gewoon een chopper ga halen. Dat kan je nog het leven kosten, maar ik verwacht minder snel dan zo'n racer. :D

Welk deel heb je? Ik vond 2 het bruutst

Ik heb er nog maar eentje kunnen vinden. Ghost rider goes crazy in europe.

Rondrijden met het gedacht dat het je leven gaat kosten is ook niet goed hoor. Gewoon weten waar je grenzen liggen.

Denk dat iedereen die met een racer rijdt er weleens vanaf gestapt is met het gedacht van "Damn, that was close !".

Je mag dat enkel niet elke keer hebben :D

wat ik ook zo lomp vind , is als je met dit weer met je t-shirt en je korte broekie op je motor rijd, zag dr gister ook weer eentje.. dom dom dom

k ga nou beginnen met me rijbewijs , ben dr alleen nog niet uit wat ik wil als k m heb, een ding me auto ga ik verkopen , en heel miss een oudje drbij kopen

k twijfel tussen een r6 of gsxr 600 / 750

trouwens van die valblokkie op je motor , help dat nou wat ?? oke niet als je met 100 onderuit ga, maar als hij bv omvalt ofzo

trouwens van die valblokkie op je motor , help dat nou wat ?? oke niet als je met 100 onderuit ga, maar als hij bv omvalt ofzo

Dat helpt heel veel. Zolang hij op het asfalt blijft tenminste, zelfs al rijdt je 100. En bij gewoon omvallen toch ook.

Valblokken zijn om je BLOK te beschermen, niet je kappen

Terug
Naar boven