XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

z1000 2008? Acra's?

Waarom leuker? En welke banden? :D

Mijn volgende motor zou ook zomaar een naked kunnen worden, ducati monster wel te verstaan :eyebrow:.

Gewoon, **** die supersport houding echt geen zak aan je krijgt overal last van( altans ik wel ) bij lange afstand rijden, hier zit je gewoon lekker rechtop maar wel sportief:).

Geen Akra's:P Heb vergelijkbare SC-project uitlaten.

Banden zijn Pirelli diablo supercorsa's owja en het is idd een z1000 uit 2007 zelfde model als 2008.

vidn je die wind neit kud dan

Oh, jongens ik ben echt jaloers op jullie. :mad:

Ik zou zo graag motor willen rijden, maar het mag niet van mijn ouders.. maar ik ga ervoor zorgen dat ze van gedachten veranderen.

Altijd als ik in de auto zit en ik zie een motor voorbij rijden, krijg ik kriebels, god.. wat lijkt mij dat geweldig. Die vrijheid..

:(

Stuntbike verkocht , fazer gaat binnenkort voor lange tijd de stal in :cool:

Motorrijden is voor mij verlopig exit tegen eind september :(

Wat voor stuntbike had je dan?

Honda CBR F2

Wat vinden jullie van dit ding?

13828-2008-Suzuki-Hayabusa.jpg

Zo lelijk als maar kan ;)

Moeilijk om een cage voor die dingen te vinden?

En kon je t ook een beetje dan? Stunten? :D

Wheelies gingen redelijk , de fazer kan ik beter mee over weg. Rolling stoppie ging ook nog rechtuit maar verder niet de tijd genomen om te ontplooien.

@Snoes , Hayabusa is een meesterlijke fiets!

Wheelies gingen redelijk , de fazer kan ik beter mee over weg. Rolling stoppie ging ook nog rechtuit maar verder niet de tijd genomen om te ontplooien.

@Snoes , Hayabusa is een meesterlijke fiets!

Toch wel he, haha(L)!

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Ik vind 'm mooi pantrofl! Alleen de achterkant vind ik iets minder.. mag van mij iets 'bedekter'. (Y)

Lol, Hayabuse. Spuuglelijke dingen dat het zijn.

@Pantrofl +1

Wil jij later een hayabusa Snoes?

Wat ik later wil? Een s1000rr

Terug
Naar boven