AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Nog een paar maand voordat ik zwaar mag rijden. :p

Maarja, dat soort motoren liggen toch nog ver boven mijn budget op het moment haha.

@Pantrofl, wat voor motor heb je nu ?

@Snoezepoes, Wat vind je van zoiets ?
301lz49.jpg

Nog een paar maand voordat ik zwaar mag rijden. :p

Maarja, dat soort motoren liggen toch nog ver boven mijn budget op het moment haha.

Ben je nog geen 18?

Ja, uh, dat probleem heb ik ook, lol.. maar ach, als je iets wilt en je gaat er voor (hard werken, hard sparen!), dan komt het wel goed..

een busa is niet echt mooi, maar tis wel een statusfiets vind ik. S1000rr is ook vet, net zoals een speedtriple, die zou ik later wel willen hebben

@Dennisik; jaaaaa, ik vind Yamaha's sowieso vette dingen!
Is die van jou?

een busa is niet echt mooi, maar tis wel een statusfiets vind ik. S1000rr is ook vet, net zoals een speedtriple, die zou ik later wel willen hebben

Duuuude, come on.. hoe kan je zeggen dat ze niet mooi zijn :(.. maarja, jouw reactie is nog "lief" eigenlijk t.o.v. van die andere jongens hier "spuuglelijk", pff haha..:p

kijk dan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helemaal niks. :(

Zwaar rijden = 21+ ;)

Heb je nog nooit een motor gehad, of heb je tijdelijk niks ?

@Snoezepoes. Uit je post kwamen altijd wel een onschuldig en stil karakter naar voren, maar om dan zo'n lelijke motor te kiezen vind ik jammer. Baal er klein beetje van.

@Heb hem nu ongeveer 1,5 maand. In die tijd bijna 1500km erop gezet.
Hij bevalt wel icm met dat geluid :heart:

Laatst bewerkt:
Ach , niemand die het merkt. op kenteken begrenst en in het echt ontgrenst.

Ja tot dat je een kind doodrijdt, of in een rolstoel. Betaal jij dan de rest van de leven die kosten ? Dan wil ik wel het risico nemen, anders nee dankje.

denk dat als je op een busa gereden hebt of een zzr1400 je mening er wle over veranderd zoiezo, positief dan wel

Heb je nog nooit een motor gehad, of heb je tijdelijk niks ?

@Snoezepoes. Uit je post kwamen altijd wel een onschuldig en stil karakter naar voren, maar om dan zo'n lelijke motor te kiezen vind ik jammer. Baal er klein beetje van.

@Heb hem nu ongeveer 1,5 maand. In die tijd bijna 1500km erop gezet. Hij bevalt wel icm met dat geluid :heart:

:( Sorry, je hoeft er niet van te balen hoor! Ik vind het niet de mooiste motor, maar tis wel een "schattig" ding.

De suzuki en Yamaha's zijn van goede kwaliteit.. Maare als ik later een motor zou willen, zou ik denk ik (eerder) voor een Yamaha gaan.. Maarja, tot die tijd.. zien we wel.. ik ga mezelf niet gek maken, want ik piep en geef altijd een kleine gil als ik een motor voorbij zie rijden.. vooral als mn ma naast me zit, zodat ze lekker kan voelen hoe graag ik er een wil :mad:

Kijk en nu ik jou hoor praten, jahooor :( haha, nee, hopelijk blijf je er veel plezier aan hebben!!

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

denk dat als je op een busa gereden hebt of een zzr1400 je mening er wle over veranderd zoiezo, positief dan wel

En dan ga ik dus voor een zzr1400? :p
De Kawasaki bedoel je toch?

Laatst bewerkt:
nee bedoel meer dat een zzr1400 ook zon soort motor is, en ja tis een kawasaki, akrapovic is een uitlatenmerk.

Ja tot dat je een kind doodrijdt, of in een rolstoel. Betaal jij dan de rest van de leven die kosten ? Dan wil ik wel het risico nemen, anders nee dankje.

Uit eigen ervaring en uit ervaring van diverse agenten en verzekeringsmaatschappijen is de kans nihil dat er motorisch controle uitgevoerd zal worden na een ongeval. Ik heb zelf ook een vol vermogen fiets in puin gereden terwijl ik 25kw begrenzing had moeten hebben , er werd naar gevraagd , genoteerd maar verder is er nooit over gesproken.

En kinderen dood rijden...mischien dan je rijsT aanpassen op je omgeving , of ben jij één van die persoonlijkheden die naast een snelweg vol met kinderen woont?

nee bedoel meer dat een zzr1400 ook zon soort motor is, en ja tis een kawasaki, akrapovic is een uitlatenmerk.

Dom:mad:

Wat voor een heb jij dan? Ik weet niet, kawasaki's vind ik wel mooi, maar op de een of andere manier trekken ze me niet zo aan.. in tegenstelling tot suzuki's en yamaha's. :)

Denk dat een R1, of die Bmw een hoger fun gehalte heeft. Aangezien je er beter bochten mee kan maken. En pk/kg ratio is hoger.

:( Sorry, je hoeft er niet van te balen hoor! Ik vind het niet de mooiste motor, maar tis wel een "schattig" ding.

De suzuki en Yamaha's zijn van goede kwaliteit.. Maare als ik later een motor zou willen, zou ik denk ik (eerder) voor een Yamaha gaan.. Maarja, tot die tijd.. zien we wel.. ik ga mezelf niet gek maken, want ik piep en geef altijd een kleine gil als ik een motor voorbij zie rijden.. vooral als mn ma naast me zit, zodat ze lekker kan voelen hoe graag ik er een wil :mad:

Kijk en nu ik jou hoor praten, jahooor :( haha, nee, hopelijk blijf je er veel plezier aan hebben!!

Ach ieder heeft zo ze smaak. Ik zou zeggen neem een proefles, dan heb je iig een idee wat motorrijden inhoudt.

Hoop er nog lang van te kunnen genieten, zijn slechts paar dingen die ik nog moet doen. Hij staat ook op 25kw nu, me gashendel kan enkele mm open. Echt om te huilen :D

Had hiervoor ook nog een hele lieve, schattige leuke motor. Maar die was overreden door een vrachtwagen na 4 dagen :mad:

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Uit eigen ervaring en uit ervaring van diverse agenten en verzekeringsmaatschappijen is de kans nihil dat er motorisch controle uitgevoerd zal worden na een ongeval. Ik heb zelf ook een vol vermogen fiets in puin gereden terwijl ik 25kw begrenzing had moeten hebben , er werd naar gevraagd , genoteerd maar verder is er nooit over gesproken.

En kinderen dood rijden...mischien dan je rijsT aanpassen op je omgeving , of ben jij één van die persoonlijkheden die naast een snelweg vol met kinderen woont?

Nee hoor, me rijsT is redelijk normaal. Maar kinderen zijn impulsief en ook al rijd jij maar 30 in een woonwijk en dat kind rent voor je motor. Dat is totaal 300kg wat hij voor ze harses krijgt, dus zegt nooit nooit.

Ach ik wacht het rustig af wat ik ga doen. Zoals ik hier boven zei is het wel om te huilen hoever me gashendel nu open kan. En is de regeling vrij krom.

Het gaat 99,9% keer goed, en 00,1% keer fout. Die ene keer zal toch de rest van je leven bij blijven. Heb ik liever 2 jaar rustig aan doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZX10R , naar mijn mening één van de mooiste fietsen en een lekkere vermogens afgifte.

Ach ieder heeft zo ze smaak. Ik zou zeggen neem een proefles, dan heb je iig een idee wat motorrijden inhoudt.

Hoop er nog lang van te kunnen genieten, zijn slechts paar dingen die ik nog moet doen. Hij staat ook op 25kw nu, me gashendel kan enkele mm open. Echt om te huilen :D

Had hiervoor ook nog een hele lieve, schattige leuke motor. Maar die was overreden door een vrachtwagen na 4 dagen :mad:

Ja, inderdaad.. nu heb ik 0,0 ervaring, maar zou echt ZO graag willen motor rijden:) ik word niet normaal chagrijnig en boos als mijn ouders er steeds moeilijk over gaan zitten doen.. Mijn vader heeft een goede vriend van hem verloren aan een motor ongeluk, dat was echt zo'n motorenliefhebber en tja, het is één van de 23023828392372983 keer niet goed gegaan en hij is op zeer jonge leeftijd te komen overlijden. En nu voeren ze dat steeds als excuus / reden aan, en ja "je bent onze enige dochter / kind, en als we jou kwijt raken omdat JIJ zo graag op zo'n motor wilt zitten.. dan......" tja, de rest hoef ik niet te vertellen.

Ik heb één keer bij iemand achterop gezeten en ooooooooooh dat vergeet ik nooit meer... :(

Hopelijk binnenkort weer een keer, maar ik ken niemand met een motor verdorie! :mad:

Overreden door een vrachtwagen??!! Hoe dan:eek:
Godzijdank zat jij er niet op.

Terug
Naar boven