MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Mooiste stukje is vrij rustig en veroorzaakt weinig overlast. Vrij smal en aan beide kanten een rode fietsstrook, heerlijk om even los te gaan :D

En ik kom in beide topics :p

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Wat is jouw MF naam dan? ;)

wat denk je. Kijk maar ff bij de m. Ben nu online daar. Wat is de jouwe?

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

ditte? http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/64909

Zit ook in beide topic's :D

Ben dit jaar tot eind november door gereden. Week voordat de sneeuw kwam hem uit elkaar gehaald en in de berging gezet. Met die kou is de lol er ook snel af als je wilt rijden.

Wacht nu lekker tot eind februari en dan weer knallen!

Zit ook in beide topic's :D

Ben dit jaar tot eind november door gereden. Week voordat de sneeuw kwam hem uit elkaar gehaald en in de berging gezet. Met die kou is de lol er ook snel af als je wilt rijden.

Wacht nu lekker tot eind februari en dan weer knallen!

wat heb jij voor motor dan?

hahahah ja riggard zat daar veel in. Heb ook een paar keer gepost in dat topic, zitten alleen veel te veel noobs daar

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

vertel :D

:D
Iets met wachten totdat de jongste 15 jaar is;)
3x ziekenhuis gelegen. Kinderen zonder papa op jonge leeftijd is niet echt het beste wat er is.
Toevallig van de week nog wat oude foto's gezien van mijn motors bij mijn ouwelui:D

3x ziekenhuis gelegen. Kinderen zonder papa op jonge leeftijd is niet echt het beste wat er is.
Toevallig van de week nog wat oude foto's gezien van mijn motors bij mijn ouwelui:D

crap dat duurt nog lang voor we een stukkie kunnen toeren. Hoe oud is de jongste nu, 4 jaar toch?

ahhh yeah. Zo weer richting werk knallen. Staat windkracht 7 hier. Wordt weer lekker nek spieren trainen.:)

9600km en uit 1988?:rolleyes:
Volgens mij klopt er iets niet :p

Bijna 4 inderdaad;)
Dus nog 11 jaar wachten ongeveer. Ach rijd maar vast vooruit. zie je tegen die tijd wel;)

tegen die tijd zijn we zo oud dat we op een chopper zitten :eek:

just kidding

Ik zal nooit op een chopper zitten. Misschien dat ik dan een gs1200 adventure erbij heb voor vakanties

Jammer dat je niet meer zelf beheersing hebt dan toch?
Je moet toch ook kunnen rijden zonder een deathwish?
"normaal"rijden is imo nog altijd beter dan niet rijden!

Heren, ik ben student en zit eraan te denken om mijn rijbewijs te halen en dus ook een fiets. Het zal dan sowieso een lichte fiets worden van rond de 1000 (ervaring op doen is het belangrijkste).

Ik heb twee punten waar ik mee zit....
Punt 1: wat zijn de kosten (wegenbelasting, verzekering, benzine (hangt veel af van hoe en hoeveel je rijd i know maar toch even voor de inschatting)) per maand gemiddeld (los van aanschaf motor en kleding).
Punt 2: ik twijfel of ik het wel leuk genoeg vind (heb al 5 lessen gehad voor de winter wat ik wel erg bruut vond) en ben bang dat ik een ongeluk krijg. Het feit dat ik daar bang voor ben kan gunstig zijn omdat je dan defensiever rijd. Wat trok jullie over de streep? Welke argumenten/standpunten hebben jullie hierover?

Ik hoop graag dat ik wat goede, inhoudelijke reacties krijg.
Heren, ik ben student en zit eraan te denken om mijn rijbewijs te halen en dus ook een fiets. Het zal dan sowieso een lichte fiets worden van rond de 1000 (ervaring op doen is het belangrijkste).

Punt 1: wat zijn de kosten (wegenbelasting, verzekering, benzine (hangt veel af van hoe en hoeveel je rijd i know maar toch even voor de inschatting)) per maand gemiddeld (los van aanschaf motor en kleding).
Punt 2: ik twijfel of ik het wel leuk genoeg vind (heb al 5 lessen gehad voor de winter wat ik wel erg bruut vond) en ben bang dat ik een ongeluk krijg. Het feit dat ik daar bang voor ben kan gunstig zijn omdat je dan defensiever rijd. Wat trok jullie over de streep? Welke argumenten/standpunten hebben jullie hierover?

kosten zijn extreem laag vergeleken bij een auto, zeker als je zelf een beetje onderhoud kunt doen. Wegen belasting voor mijn cbr600rr zijn 115 euro voor een heel jaar en mijn wa+ verzekering ongeveer 85 euro per jaar.....Verder zijn veel motors zuiniger als de meeste auto's

wacht maar tot het mooi weer word....dat trekt je wel over de streep :D

1. Kosten weet ik nog niet.
2. Mij trok over de streep dat ik er al heel lang van droomde, en dat nu werkelijkheid wilde laten worden en het feit dat ik gestopt was met roken en dat geld mocht gebruiken ipv.

Mijn wegenbelasting is rond de 70 euro per jaar (vast bedrag per jaar, verschilt per regio).
Verzekering 42euro per maand voor allrisk incl. wat extra opties. WA+ zou me dit een tientje kosten. Verzekering is natuurlijk afhankelijk van je schadevrije jaren :)

Mijn motor rijd gemiddeld 1:16-1:17 waarbij ik gas geef hoe ik het leuk vind dus niet op 'spaarstand'.

Terug
Naar boven