AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

wil er over een paar jaar 2 hebben, 1 voor mij en 1 voor m'n vriendin....en dan een soort long way round doen.......maar waarschijnlijk 35% daarvan :(

Zit de laatste tijd ook wel eens naar dit soort motoren te kijken. Maar ben bang dat ik de kick dan niet krijg.
Terwijl het best stoere dingen zijn.

Wanneer word je vriendin trouwens nu een keer vrouw;)

jup, maar zoek op haar naam voor meer:o

Van de zomer word ik 21, paar maandjes van te voren beginnen met lessen en dan hopelijk vlak na mijn verjaardag een motor kopen om nog ff te kunnen genieten van het seizoen. Zit aan een k1 gixxer te denken of een cbr. heb aardig wat mooie 600 en 750's gezien (ook wat 1000's voor een mooie prijs maar dat wordt denk ik teveel van het goede haha).

Gewoon meteen voor de 1000 gaan dan, 600 gaat na een tijdje vervelen.

aldus de stoere tommetje1993 die jarenlange ervaring heeft en zelfs rossi eruit zou rijden als hij er zin in heeft.
Wat een k*t kneus is het ook. Een beginnende rijder kan met een ZXR400 prima uit de voeten hoor. Oke, als je 290km/u op een snelweg wil rijden zou ik zeker voor een 1000, 1200 of 1300 gaan.

600 gaat niet na een tijd vervelen.

Wat rijdt jij tommetje als ik vragen mag?

Moet haast wel een Hayabusa, s1000RR of RC8 zijn. De rest is te langzaam.

mtt-y2k-983991.jpg

alleen voor "echte" mannen zoals tommy

:roflol:

Dat went wel.

Ik had dat eerst ook met de gsxf van mijn vader, paar keer op gereden toen ik aan het lessen was.
Nadat ik mijn R6 had, vond ik het reuze meevallen. Maar ik heb o.a. op een cb250 gelest. Alles in vergelijking daarmee is groot.

Terug
Naar boven