tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mijne heeft GVD nog steeds een nieuwe achterband nodig. I NEED A ****ING JOB.
Heb ook nog een nieuwe helm nodig, door mijn duif koppe incident![]()

gister nieuw bandje erop laten zetten
oude band ff lekker opgeburnd feelsgoodman.jpg

Zo dat was wel ff lekker op de GSXR1100
moest toch een voeding omruilen dus kwam prima uit.......
Ray...
toch vandaag nog ff 30min gevonden om te rijden. Nog weer ff wat posities voor de gopro getest. Zal er straks wat uploaden op joutroep

Zal wel ergens staan maar welke motor had je aangeshaft ?Zoooo..was een super dag om te rijden vandaag. heb denk ik een kleine 80km getourd. Had het ook nodig want moet nog best wennen aan de nieuwe machine. Vandaag begon het een beetje vertrouwd te voelen.![]()

Zal wel ergens staan maar welke motor had je aangeshaft ?
en ik had eigenlijk ook wel op de motor naar de bazaar kunnen gaan , maar nu heb ik extra cardio erbij gepakt
Groet Ray.....

Nep harley of niet, dat is een schitterende motor maatSuzuki Intruder 1500. Misschien een nep Harley maar deze start en lekt geen olie hehe.
![]()

Wat voor Suzuki heb je?Zo, gister even de benzine en olie ververst, accu geladen en alles gereed gemaakt voor een leuk toerritje van vandaag. na 30km op buitenwegen even op de Autobahn een stuk boven de 150Km/u gereden, en voor je het weet ben je alweer 120km van huis
Heb ook besloten de Zoek zoek mi nog 1 seizoen te houden.
Zo, gister even de benzine en olie ververst, accu geladen en alles gereed gemaakt voor een leuk toerritje van vandaag. na 30km op buitenwegen even op de Autobahn een stuk boven de 150Km/u gereden, en voor je het weet ben je alweer 120km van huis
Heb ook besloten de Zoek zoek mi nog 1 seizoen te houden.