Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Wat een hel om zo een ding uit de garage te duwen:eek:

Volgens mij weer een prima dag om te rijden (scheuren) :D

De mijne heeft GVD nog steeds een nieuwe achterband nodig. I NEED A ****ING JOB:mad:.

Heb ook nog een nieuwe helm nodig, door mijn duif koppe incident:mad::mad::mad:

De mijne heeft GVD nog steeds een nieuwe achterband nodig. I NEED A ****ING JOB:mad:.

Heb ook nog een nieuwe helm nodig, door mijn duif koppe incident:mad::mad::mad:

gister nieuw bandje erop laten zetten:D
oude band ff lekker opgeburnd feelsgoodman.jpg

Beter. Vielen de kosten nog mee?

tja het blijft wel een boel geld maar uit de omgeving was ik ongeveer bij de goedkoopste. Was 150 euro band( pilot power 2ct) en 33 euro erop zetten. Ga denk ook proberen ff iets minder hard op te trekken dat is echt killing voor je band:P

Zo dat was wel ff lekker op de GSXR1100 :D
moest toch een voeding omruilen dus kwam prima uit.......

Ray...

toch vandaag nog ff 30min gevonden om te rijden. Nog weer ff wat posities voor de gopro getest. Dus voor dat onze "held" weer begint te piepen dat het langzaam gaat.....dat klopt, moest kijken of die zuignap een beetje in allerlei posities bleef zitten Zal er straks wat uploaden op joutroep

http://www.youtube.com/watch?v=qT9zkbUysXE&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Zo dat was wel ff lekker op de GSXR1100 :D
moest toch een voeding omruilen dus kwam prima uit.......

Ray...

toch vandaag nog ff 30min gevonden om te rijden. Nog weer ff wat posities voor de gopro getest. Zal er straks wat uploaden op joutroep

Zoooo..was een super dag om te rijden vandaag. heb denk ik een kleine 80km getourd. Had het ook nodig want moet nog best wennen aan de nieuwe machine. Vandaag begon het een beetje vertrouwd te voelen.:)

Ik rij zelf op 2 motoren en ik merk toch dat ik daarmee met allebei minder handig stuur dan toen ik slechts op 1 reed (in de winter rij ik alleen op de oudste).
Helaas zelf vandaag nog een beetje té grieperig om te rijden, want het was inderdaad prachtig weer.

Mijne heeft een nieuwe voorband nodig:(Grr

Zoooo..was een super dag om te rijden vandaag. heb denk ik een kleine 80km getourd. Had het ook nodig want moet nog best wennen aan de nieuwe machine. Vandaag begon het een beetje vertrouwd te voelen.:)
Zal wel ergens staan maar welke motor had je aangeshaft ?
en ik had eigenlijk ook wel op de motor naar de bazaar kunnen gaan , maar nu heb ik extra cardio erbij gepakt :cool:

Groet Ray.....

Zal wel ergens staan maar welke motor had je aangeshaft ?
en ik had eigenlijk ook wel op de motor naar de bazaar kunnen gaan , maar nu heb ik extra cardio erbij gepakt :cool:

Groet Ray.....

Suzuki Intruder 1500. Misschien een nep Harley maar deze start en lekt geen olie hehe.;)

j7cmjr.jpg

Zo, gister even de benzine en olie ververst, accu geladen en alles gereed gemaakt voor een leuk toerritje van vandaag. na 30km op buitenwegen even op de Autobahn een stuk boven de 150Km/u gereden, en voor je het weet ben je alweer 120km van huis :D

Heb ook besloten de Zoek zoek mi nog 1 seizoen te houden.

Zo, gister even de benzine en olie ververst, accu geladen en alles gereed gemaakt voor een leuk toerritje van vandaag. na 30km op buitenwegen even op de Autobahn een stuk boven de 150Km/u gereden, en voor je het weet ben je alweer 120km van huis :D

Wat voor Suzuki heb je?

Oud beestje. GSX R750rw

Benzine gaat niet snel kapot hoor porter. Welke suzuki heb jij?

Edit...staat net boven mij post. Gaaf ding zo'n 750!

Ben er heel zuinig op, tank hem aan het eind van seizoen helemaal vol en vernieuw het voor ik hem weer start.

Terug
Naar boven