Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Benzine vernieuwen is zinloos hoor.

Gaat lang genoeg mee om een winter te overleven.
Terwijl heel nederland zeurt op de prijs, gooi jij even een tank weg :o

toch vandaag nog ff 30min gevonden om te rijden. Nog weer ff wat posities voor de gopro getest. Dus voor dat onze "held" weer begint te piepen dat het langzaam gaat.....dat klopt, moest kijken of die zuignap een beetje in allerlei posities bleef zitten Zal er straks wat uploaden op joutroep

http://www.youtube.com/watch?v=qT9zkbUysXE&feature=youtu.be

Leuke positie voor een camera zeg.

Echt tof zo'n gopro.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 20:04 ----------

Nee hoor, word netjes gebruikt om onderdelen te reinigen ;)

Haha idd. Benzine blijft een goed middel om onderdelen te reinigen.

Heb ook een 750w omgebouwd naar een streetfighter. Maar die ga ik never nooit niet verkopen.

Kan je nog aan klussen.

Wow tof tof tof.:D:D:D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 20:26 ----------

deze heb ik allemaal met de zuignap gedaan. Wil eigenlijk nog een view dat ik mijn achterband zie, zoals bij de motorgp. Denk dat ik daar een plakker voor moet gebruiken.

Hier de laatste, een heel saaie plek ivm de andere.

http://www.youtube.com/watch?v=6Cwckq5qYME&feature=youtu.be

Heb je btw nog een filter voor het geluid er op ofzo iets?

Want je geluid is goed. Geen wind ruis ofzo iets.

Wow tof tof tof.:D:D:D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 20:26 ----------

Heb je btw nog een filter voor het geluid er op ofzo iets?

Want je geluid is goed. Geen wind ruis ofzo iets.

nee das pure mazzel, want ik heb bij snelle afdalingen op de wintersport soms veel meer ruis gehad. Dus ik denk net mazzel met de stroomlijn ofzo. Kan altijd nog een dichte klep erop zetten (waterdicht), dan is alles gedempt, helaas de uitlaat ook :D. Dit was iig met open

Geweldige filmpjes Masters! Ik stem voor meer :) en vooral zonder demping van het geluid haha!

Geweldige filmpjes Masters! Ik stem voor meer :) en vooral zonder demping van het geluid haha!

ja moet nog ff een open uitlaat erop zetten. Gok over 2 maanden een circuitdagje en dan eind mei lang weekend duitsland......komen nog veel meer filmpjes en dan ook met wat actie erin. Bij deze filmpjes gaat het er allemaal zeer netjes aan toe.......

He master erg gave filmpjes,zekerhet filmpje van de voorband die vind ik erg gaaf.zeker voor herhaling vatbaar. Het was vandaag ook wel een heerlijke dag om te rijden.

Ik ben binnenkort van zin om mijn A1 te behalen.
Weet iemand hoeveel dat het prijskaartje is van de praktijklessen en welke opties er zijn?
En het praktisch examen, mag je dat afleggen met een eigen motor of is dat standaard ééntje van de rijschool?

Ik ben binnenkort van zin om mijn A1 te behalen.
Weet iemand hoeveel dat het prijskaartje is van de praktijklessen en welke opties er zijn?
En het praktisch examen, mag je dat afleggen met een eigen motor of is dat standaard ééntje van de rijschool?

Ik heb maar 1000 euro betaald, maar ik was ook wel erg goed/snel (sorry maar het is echt zo :D). Was wel in NL, geen idee hoe duur het in belgie is.

Hier kun je geloof ik wel op je eigen motor rijden, maar het is niet erg gebruikelijk. Persoonlijk zou ik het ook niet doen, de kans dat je hem een keer omlegd is vrij groot.

Ik heb maar 1000 euro betaald, maar ik was ook wel erg goed/snel (sorry maar het is echt zo :D). Was wel in NL, geen idee hoe duur het in belgie is.

Hier kun je geloof ik wel op je eigen motor rijden, maar het is niet erg gebruikelijk. Persoonlijk zou ik het ook niet doen, de kans dat je hem een keer omlegd is vrij groot.

How, dan is dat bij jullie wel duurder denk ik.
Een vriend van mij betaalde een slordige €400 dacht ik.
Maar vreemd genoeg vind ik online nergens echt duidelijke informatie. :D

How, dan is dat bij jullie wel duurder denk ik.
Een vriend van mij betaalde een slordige €400 dacht ik.
Maar vreemd genoeg vind ik online nergens echt duidelijke informatie. :D
€400,-? AVB + AVD examen is bij elkaar al €340,- (115+225) Ik betaalde daarbij nog 15 * €60,- dus kwam op €1240,- uit.

Vette filmpjes Masters :)

Zeker leuke filmpjes :cool: ik zoek nog z'n zuignap dingetje :)

Iemand intressen in een KTM Duke 2 uit 2005 !! Zacht prijse !! pm me maar. !

Heb heel veel zin om mijn motor te ontgrenzen.... :o

Terug
Naar boven