Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Dat zei ik ook :o

totdat ik werd genaaid door 2 impotente agenten, met een totaal iq van 30

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 14:22 ----------

totdat ik werd genaaid door 2 impotente agenten, met een totaal iq van 30
Wat doen ze dan? de testbank op?

En hoe komen ze er uberhaupt achter dat je meer vermogen hebt of zagen ze je gewoon als een gek optrekken ofzo?

Wat doen ze dan? de testbank op?

En hoe komen ze er uberhaupt achter dat je meer vermogen hebt of zagen ze je gewoon als een gek optrekken ofzo?

Beiden niet, reed gewoon rustig.
Nog rustiger toen ik ze zag.

Ook niet op de testbank.

Puur het verhaal van hij staat op kenteken niet begrensd.
Ik zei, ja maar hij is wel begrensd.
Hun: Nee
Ik: Ja
Hun: We weten het niet
Ik: Ik weet het wel.

En nog wat gezeur, bezwaar loopt nog. Mag keer dagje naar de rechtbank.

Alleen mag pas rijden vanaf 5 Mei 2012, nog 2 maandjes.

De t*ring wat is het lekker weer.

Ook niet op de testbank.

Ik zou hetzelfde kunnen krijgen als jij, mijne is ook netjes begrensd maar staat niet op het kenteken. Heb wel altijd een 25kw uitdraai bij me, en het is aangegeven bij Univé, maar is alsnog niet voldoende. Weet wel dat als ik een boete krijg binnen een puur uur de ringen uit de carburateur zijn:)

Ik zou hetzelfde kunnen krijgen als jij, mijne is ook netjes begrensd maar staat niet op het kenteken. Heb wel altijd een 25kw uitdraai bij me, en het is aangegeven bij Univé, maar is alsnog niet voldoende. Weet wel dat als ik een boete krijg binnen een puur uur de ringen uit de carburateur zijn:)

Word je nog een keer gepakt heb je een strafblad.

Is ook wel fijn.
Vandaar dat ik ook niet rij tot 5 mei, hoe bagger het ook is.
Want het is echt bloed mooi weer.

Ook niet op de testbank.

Oke, maar hoe zit het nou als je op kenteken begrenst staat en gewoon ontgrenst rondrijd want dat ben ik van plan.

Het lijkt me als ik iemand invalide rijd dat ze mijn motor overhoop halen?

Oke, maar hoe zit het nou als je op kenteken begrenst staat en gewoon ontgrenst rondrijd want dat ben ik van plan.

Uhu, en dan kan je gerust zeggen dat de rest van je leven een k*t leven wordt.

Je kan hem nog beter doodrijden dan invalide want dat kost je nog minder geld.
Als ze jouw aansprakelijk stellen bij iemand die invalide is mag je gerust 500k betalen als het niet richting de miljoen gaat.

Geen idee eigenlijk of het ooit zo ver is gegaan, of het word uit het nieuws gehouden maar ik heb er nog weinig over gelezen.

Dan is het hopen dat je motor aan puin is, zodat ze geen technisch onderzoek kunnen doen. Fuaaaark waarom maken ze van die 25 geen 40/50 kw, ik kom net wat te kort voor de ultieme kick heb ik het idee...

Dan is het hopen dat je motor aan puin is, zodat ze geen technisch onderzoek kunnen doen. Fuaaaark waarom maken ze van die 25 geen 40/50 kw, ik kom net wat te kort voor de ultieme kick heb ik het idee...
Idd 25 kw is gewoon stront net iets meer dan een goed opgevoerde scooter nou nou wat leuk zeg...

Dit is ook wat ze willen dat we er geen lol aan beleven en dus niet aan ons motorrijbewijs beginnen, maarjah de nieuwe regel is 2 jaar op 25kw rijden dus rijbewijs op me 21e halen schiet ook niet op:(

Idd 25 kw is gewoon stront net iets meer dan een goed opgevoerde scooter nou nou wat leuk zeg...

Dit is ook wat ze willen dat we er geen lol aan beleven en dus niet aan ons motorrijbewijs beginnen, maarjah de nieuwe regel is 2 jaar op 25kw rijden dus rijbewijs op me 21e halen schiet ook niet op:(

de regels voor motor rbw gaan veranderen he.... je moet eerst 11kw, dan 35kw en dan vol vermogen.

de regels voor motor rbw gaan veranderen he.... je moet eerst 11kw, dan 35kw en dan vol vermogen.
Lol dan word het nooit een rijbewijs halen voor mij.

Ik ga toch potverdomme niet op een 11kw motor rijden. wat moet je dan halen een 80cc 4 takt jing cheng?

Lol dan word het nooit een rijbewijs halen voor mij.

Ik ga toch potverdomme niet op een 11kw motor rijden. wat moet je dan halen een 80cc 4 takt jing cheng?

Je hebt nog geen rijbewijs? :roflol:

---------- Post added 12 March 2012 at 16:56 ----------

Huren zou ik persoonlijk niet snel doen.

Tjah of een dagje een hayabusa huren ofzo lijkt me nog wel leuk.

Ik zou gewoon ontgrenzen, hij staat op op papier toch op 25kw dus schijt.

Ik vind die regel echt zo belachelijk heh, ik reed op me 14e al op een yamaha fazer 1000, kon dat ding prima in bedwang houden. ( had wel schakel ervaring met een schakelbrommer derbi )
En dan moet je op je 18e met het vermogen van een opgevoerde scooter rijden:( echt belachelijk.

Doe ik de hele winter al door hoor.

Als je niet hard door de bochten durft te gaan met nat wegdek heb je zeer weinig motor ervaring.
Maarjah je bent ook pas 18 zie ik en ik rij al langer motor hoewel ik wel 18 ben :)
Maar rij gewoon vaak met nat wegdek dan word je steeds zekerder want zo weinig grip heb je niet hoor met nat wegdek.

ok

was idd ook al te verwachten ook lol

Topic ban voor hem aub:roflol:

Terug
Naar boven