Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Broer van Tommie93 dit.

Volgens mij heeft het zaad van tommetje's vader dan echt veel last van de tsjernobyl ramp gehad....

Geslaagd voor AVB! Ik had echt geluk. Uitwijkoefening, snelle slalom, noodstop, stopproef, langzame slalom, parkeren en tot slot stapvoets rijden. Een makkie dus.

Morgen 10 uur meteen eerste AVD les.

Nice feli!

Ik reed tijd terug nog op een parkeerplaats waar ze AVB aan het oefenen waren.
Denk rij even een oefening mee, snelle uitwijk als het goed is.

Is moeilijker dan dat ik dacht, moest echt even met die motor gooien.

Nice feli!

Ik reed tijd terug nog op een parkeerplaats waar ze AVB aan het oefenen waren.
Denk rij even een oefening mee, snelle uitwijk als het goed is.

Is moeilijker dan dat ik dacht, moest echt even met die motor gooien.

Thanks man.

Met uitwijkoefening moet je de goede snelheid hebben, anders rijd je bij de laatste pion te langzaam en dan is ie niet goed. Je moet dus aardig sturen ja.
Ik ben echt blij dat ik nu van de pionnetjes af ben.

Geslaagd voor AVB! Ik had echt geluk. Uitwijkoefening, snelle slalom, noodstop, stopproef, langzame slalom, parkeren en tot slot stapvoets rijden. Een makkie dus.

super man!!!

morgen Zandvoort!!! kan niet meer wachten. Nou hopen op een 100% droge dag. Ze schijnen iig geen probleem te maken van filmen met een gopro. Dus filmpjes gaan zeker volgen!!!

Laatste keer zag ik meer mensen met een gopro op z'voort,
welke klasse rij je mee?

Paar maanden terug mijn R6 2005 model gekocht.
Ben nu aan het lessen, 17 september word ik 21 dus AVB en AVD zijn al gepland.

Ben er heel blij mee en rijd geweldig :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd kerel! Hopen dat je je AVD er snel bijhaalt.

Gefeliciteerd! En hoe ging je eerste AVD les? :)

Achja, nog twee weken. Ik heb twee weken terug al gereserveerd, maar dit was de eerste datum die beschikbaar was. :fuu:
AVD ben je met een paar lesjes wel klaar mee, vandaar dat je beter theorie al eerder had kunnen halen. Zeker aangezien theorie halen voor motor best pittig is.. Hoop voor je dat je het in één keer haalt, anders kost het je weer een paar weken.

AVD ben je met een paar lesjes wel klaar mee, vandaar dat je beter theorie al eerder had kunnen halen. Zeker aangezien theorie halen voor motor best pittig is.. Hoop voor je dat je het in één keer haalt, anders kost het je weer een paar weken.

Dat klopt, maar ik rij nu toch maar een uurtje, dus het loopt nog niet zo snel op. Desnoods les ik een weekje niet. Wat vond je moeilijke onderdelen van de theorie? Ik heb twee boeken van vekabest, één met theorie en één met 12 oefenexamens, het valt mij tot nu toe wel mee.

Dat klopt, maar ik rij nu toch maar een uurtje, dus het loopt nog niet zo snel op. Desnoods les ik een weekje niet. Wat vond je moeilijke onderdelen van de theorie? Ik heb twee boeken van vekabest, één met theorie en één met 12 oefenexamens, het valt mij tot nu toe wel mee.

Weet niet meer precies wat ik moeilijk vond, maar vond het moeilijker dan auto op de één of andere manier. Heb eerst motorrijbewijs gehaald en daarna pas auto, misscien daarom. Over motor theorie 3 keer gedaan en over auto maar 1 keer. Een vriend van me had ook auto theorie in één keer en motor theorie in 3 keer... Hoor het vaker dat mensen meer problemen hebben bij motortheorie.

Terug
Naar boven