markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23373811#23373811
Zo te zien heeft iemand geld teveel.
Volgens mij hebben we met een badboy te maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23373811#23373811
Zo te zien heeft iemand geld teveel.

Volgens mij heeft het zaad van tommetje's vader dan echt veel last van de tsjernobyl ramp gehad....
hoe krijg je het verzonnen...Nice feli!
Ik reed tijd terug nog op een parkeerplaats waar ze AVB aan het oefenen waren.
Denk rij even een oefening mee, snelle uitwijk als het goed is.
Is moeilijker dan dat ik dacht, moest echt even met die motor gooien.
Geslaagd voor AVB! Ik had echt geluk. Uitwijkoefening, snelle slalom, noodstop, stopproef, langzame slalom, parkeren en tot slot stapvoets rijden. Een makkie dus.
Morgen 10 uur meteen eerste AVD les.
Paar maanden terug mijn R6 2005 model gekocht.
Ben nu aan het lessen, 17 september word ik 21 dus AVB en AVD zijn al gepland.
Ben er heel blij mee en rijd geweldig
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laatste keer zag ik meer mensen met een gopro op z'voort,
welke klasse rij je mee?
Geslaagd voor AVB! Ik had echt geluk. Uitwijkoefening, snelle slalom, noodstop, stopproef, langzame slalom, parkeren en tot slot stapvoets rijden. Een makkie dus.

Bedankt, hoop het ook ja. 11 september eerst theorie.Gefeliciteerd kerel! Hopen dat je je AVD er snel bijhaalt.
Bedankt. Ging wel oke, rustig aan gedaan, nog niet de snelweg opgeweest oid. Donderdag de tweede les.
Bedankt, hoop het ook ja. 11 september eerst theorie.
Bedankt. Ging wel oke, rustig aan gedaan, nog niet de snelweg opgeweest oid. Donderdag de tweede les.
Oei, je had beter een stukje eerder je theorie kunnen plannen...

AVD ben je met een paar lesjes wel klaar mee, vandaar dat je beter theorie al eerder had kunnen halen. Zeker aangezien theorie halen voor motor best pittig is.. Hoop voor je dat je het in één keer haalt, anders kost het je weer een paar weken.Achja, nog twee weken. Ik heb twee weken terug al gereserveerd, maar dit was de eerste datum die beschikbaar was.![]()
AVD ben je met een paar lesjes wel klaar mee, vandaar dat je beter theorie al eerder had kunnen halen. Zeker aangezien theorie halen voor motor best pittig is.. Hoop voor je dat je het in één keer haalt, anders kost het je weer een paar weken.
Dat klopt, maar ik rij nu toch maar een uurtje, dus het loopt nog niet zo snel op. Desnoods les ik een weekje niet. Wat vond je moeilijke onderdelen van de theorie? Ik heb twee boeken van vekabest, één met theorie en één met 12 oefenexamens, het valt mij tot nu toe wel mee.