XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Veel van die inzichtvragen. Rijdt bijvoorbeeld binnen de bebouwde kom, rechts van je staan auto's geparkeerd en in de verte komt een auto je tegemoet, dan vragen ze of je daar 40 km/u mag rijden. Ja mag wel, maar antwoord is gewoon nee. Daar moet je op verdacht zijn. Had 5 foutjes dus het is wel te doen.

Weet niet meer precies wat ik moeilijk vond, maar vond het moeilijker dan auto op de één of andere manier. Heb eerst motorrijbewijs gehaald en daarna pas auto, misscien daarom. Over motor theorie 3 keer gedaan en over auto maar 1 keer. Een vriend van me had ook auto theorie in één keer en motor theorie in 3 keer... Hoor het vaker dat mensen meer problemen hebben bij motortheorie.
Oke, zal me in ieder geval goed voorbereiden. :)
Veel van die inzichtvragen. Rijdt bijvoorbeeld binnen de bebouwde kom, rechts van je staan auto's geparkeerd en in de verte komt een auto je tegemoet, dan vragen ze of je daar 40 km/u mag rijden. Ja mag wel, maar antwoord is gewoon nee. Daar moet je op verdacht zijn. Had 5 foutjes dus het is wel te doen.

Die vragen staan ook in het boek inderdaad, moet je goed opletten.

Wist mijn theorie nog wel.

Bij vraag 15 dacht ik, oke fack it volgende week opnieuw. Heb nou toch al 10 fouten.
Je hebt totaal 50 vragen, en toen was het jep mag blij zijn als ik 50% goed heb.

Toen kwam theorie mevrouwtje en die zei 50% is gezakt.
Ja daar zat ik bij dacht ik.

Blijkbaar niet, geslaagd met 5 vragen.

De echte theorie vragen zijn wel te leren, alleen inzicht vragen zijn echt duits.
Genoeg mensen die daar wekelijks zitten.

Net 1 online gedaan.
Vraag: Je gaat op rotonde 3de afslag nemen, geef je richting aan en waarnaar?
Ik: Richting naar links.

Iets wat ik heb geleerd, en mij het meest logisch lijkt.

Fout: Staat niet in de wegen verkeerswet.

Heb voor mijn theorie een pakket aangeschaft waarbij je op de computer een shitload aan vragen kreeg. Je kon ook eerst alle theorie leren, maar heb het puur met de vragen gedaan, leren van de fouten! Geen boek of niks gehad! Kom ik daar, zie ik echt letterlijk iedereen met z'n boek zitten..toen dacht ik wel, ****!

Uiteindelijk 2 fout, maar wel wat tricky vragen erbij!

Vandaag ook de theorie gehaald , 2 fout waarvan 1 verdoet met verbeteren en toen was ik te laat dus niks ik kunnen vullen. Achja, donderdag 2e les op de weg.

Ik vind soms vragen ethisch zoals afspraken bij rijden in een groep enz.

Trouwens, 1tje waar ook super veel mensen op zakken is een vraag waar je 2 blauwe borden hebt met een pijl erin. 1tje is rechthoekig, andere is rond. En dan wordt er gevraagd bij welk bord er tegenliggers kunnen zijn. Moet je dat rechthoekige bord kiezen. :P

Serieus mensen, theorie over moeten doen is echt niet nodig. Steek gewoon even wat tijd in het goed leren, dan hoef je daar echt geen problemen mee te hebben als je een beetje dingen kan onthouden.

Heeft iemand een simpele oplossing om geschaafde imbussen die de kuipdelen vasthouden los te krijgen? Kom nu niet bij het motorblok :(

Trouwens, 1tje waar ook super veel mensen op zakken is een vraag waar je 2 blauwe borden hebt met een pijl erin. 1tje is rechthoekig, andere is rond. En dan wordt er gevraagd bij welk bord er tegenliggers kunnen zijn. Moet je dat rechthoekige bord kiezen. :P
Klopt ja! Snapte die vragen nooit.. :o :o
Serieus mensen, theorie over moeten doen is echt niet nodig. Steek gewoon even wat tijd in het goed leren, dan hoef je daar echt geen problemen mee te hebben als je een beetje dingen kan onthouden.

Ben ik het niet mee eens, ik ken genoeg buitengewoon intelligente mensen die er op zakken, ondanks het feit dat ze goed kunnen leren...

Daarnaast heb ik veel domme vrienden die het ook gewoon gehaald hebben.

Thanks man, karma has been given. Dat wordt een leuk weekendklusje dus :)

Wat is precies het probleem?

Tijd terug had ik probleem, dat ik boutje van luchtfilter niet eraf kreeg.
Dag erna torx erop gezet + elektrische boor.

Toen met dremel uitgeboord, gelukkig niks beschadigd op het oude luchtfilter na.
Wat een werk was dat zeg.

Meteen KN erin gezet.

Heeft iemand een simpele oplossing om geschaafde imbussen die de kuipdelen vasthouden los te krijgen? Kom nu niet bij het motorblok :(

Je kan er misschien ook met een dremeltje een groef in slijpen zodat je m alsnog met een schroevendraaier eruit kan draaien. Pas goed op voor je kappen!

Weet niet meer precies wat ik moeilijk vond, maar vond het moeilijker dan auto op de één of andere manier. Heb eerst motorrijbewijs gehaald en daarna pas auto, misscien daarom. Over motor theorie 3 keer gedaan en over auto maar 1 keer. Een vriend van me had ook auto theorie in één keer en motor theorie in 3 keer... Hoor het vaker dat mensen meer problemen hebben bij motortheorie.

Bij mij precies andersom. Auto zowel theorie als praktijk in 4x:eek: maar motor alles netjes in 1x. Maar dat komt vooral omdat auto me totaal niet interesseerde, had geen een keer geleerd en met motor vond ik t wel interessant om ff door te lezen. + ik werd doodgegooid met info door een vriend die werkelijk elke letter uit het boekje geleerd heeft.

Laatst bewerkt:
zo, zandvoort was weer top!!!! rondetijden weer iets verbeterd en gewoon erg lekker gereden. Doordat het niet heel heet was heb ik mijn banden tenminste ook redelijk heel kunnen houden.

Hier wat filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=OSmeVHLjKsc&feature=g-upl

http://www.youtube.com/watch?v=kDk0mkUGHao&feature=g-upl

http://www.youtube.com/watch?v=ytYJSGPLWNc&feature=g-upl

http://www.youtube.com/watch?v=mDhnMifvptE&feature=g-upl

http://www.youtube.com/watch?v=cRCtQ8eDwEY&feature=g-upl

en een vriend van mij.......die eindigd in het grind (groep 1)

http://www.youtube.com/watch?v=DKFNvOX3jNU&feature=g-upl

Laatst bewerkt:
Haha vet man, ziet eruit als een mooi dagje :)

Leuke filmpjes Masters :cool:

Vette filmpjes man! Die vriend van je rijdt wel een beetje onzeker. Ik wil ook echt graag t circuit op alleen kan nog ff doorsparen voor een setje banden en remmen.
Met wat voor banden rij je? bt010?

Vette filmpjes man! Die vriend van je rijdt wel een beetje onzeker. Ik wil ook echt graag t circuit op alleen kan nog ff doorsparen voor een setje banden en remmen.
Met wat voor banden rij je? bt010?

Ja is de 2e keer voor hem. En niet echt een natuurtalent. Daarom rijd ie ook in groep 1 onder begeleiding. Dat uitstapje was ook totaal niet nodig. Hij had em gewoon in moeten sturen.

Voor mij was het 3 jaar terug, dus wel weer ff wennen. Maar binnen een paar rondjes zat ik alweer op mijn oude rondetijden. Heat 2 meteen 0,7 sec onder mijn oude tijd gedoken

Ik rij op bt016's. Niet echt top voor op het circuit. Zorgt wel voor lekkere drift acties.......

voorband

euexco.jpg

achterband

11uf7dv.jpg

Laatst bewerkt:
ehehe die achterband zegt meer dan genoeg,
lekker gereden maatje :D:cool:

Ziet er goed uit, heb ook nu bt016 redelijk nieuw nog dus alleen ff remmen fixen en ook maar is naar het circuit.

meteen ff patsen met een fotootje van mijn motor:P m'n eerste motor, heb m inmiddels ook al ruim 2 jaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven