Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Leuk die filmpjes masters! Bedankt voor het delen..

thnx mannen, ik wilde perse niet zon joekel hoewel een grotere uitlaat wel een mooier geluid maakt.

Leuke filpmjes thanks voor de input!

Nog meer mensen naar Veenendaal zondag?

Wie weet waar ik het beste (prijs/kwaliteit) motorschoenen en handschoenen (en later ook pak) kan halen in omgeving Amsterdam of Alkmaar. Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, zoveel geld heb ik ook niet. Alvast bedankt.

Mijn 1e fiets. Nu dat papiertje gaan halen, illegaal rijden is ook weer zoiets.
Ook leuke vergelijk met mijn jeugdbrommer die ik ook nog steeds heb. Weegt een pak meer maar grappig dat je gewoon zo opstapt en even rond toert na jaren op zo'n brommert.

27082012083.jpg

30082012086.jpg

Hij heeft al de caferacer look maar er moet wat mij betreft nog heel wat aan gebeuren. Zat te denken aan zwart gecoat frame, grijs blok met zwarte cilinder en gepolijste kleppen en donker grijze tank, kont etc. Maar ben er nog niet uit.

Om de 1 of andere reden vind ik die motor typisch ook iets voor jou:D. Zelf vind ik de basic fietsen ook steeds mooier worden. Zal wel komen omdat ik ouder word.

Honda's boldor :cool:

FF z'n blok spoiler erop , maakt de motor af IMHO...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn 1e fiets. Nu dat papiertje gaan halen, illegaal rijden is ook weer zoiets.
Ook leuke vergelijk met mijn jeugdbrommer die ik ook nog steeds heb. Weegt een pak meer maar grappig dat je gewoon zo opstapt en even rond toert na jaren op zo'n brommert.

*foto's

Hij heeft al de caferacer look maar er moet wat mij betreft nog heel wat aan gebeuren. Zat te denken aan zwart gecoat frame, grijs blok met zwarte cilinder en gepolijste kleppen en donker grijze tank, kont etc. Maar ben er nog niet uit.

Leuk ding. Hoeveel cc is het?

Vanochtend ook een motor gekocht, zal vanmiddag wat foto's maken en hier posten.

Om de 1 of andere reden vind ik die motor typisch ook iets voor jou:D. Zelf vind ik de basic fietsen ook steeds mooier worden. Zal wel komen omdat ik ouder word.

Ja joh we worden oud, maar ik heb altijd al de look van alles uit de jaren 80 mooi gevonden. Hoekig, basic en rauw. Ik heb een honda mb, deze motor de cb en een golf 1 en jetta 1. Alles hoekig. Ik vond de volvo 740 van mijn pa bv ook weer mooier dan de 850 die hij erna had.

Honda's boldor :cool:

FF z'n blok spoiler erop , maakt de motor af IMHO...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, ik heb die voor de mb ook nog liggen, en wel eens mee gereden maar kaal vind ik het toch weer het mooist. Daarbij wordt ie nog veel kaler. die van mij is volgens mij ook geen boldor maar een F1 uit 1980.

Leuk ding. Hoeveel cc is het?

Vanochtend ook een motor gekocht, zal vanmiddag wat foto's maken en hier posten.

750 cc

weer lekker gereden vandaag:D echt super weer.

ready 2 go!

2ccnkzr.jpg

f39oow.jpg

23jn9r6.jpg

Vandaag gekocht, Kawasaki klx650r uit 1994.

@ Masters

Wat voor een tijden rijdt je nou eigenlijk op zandvoort? Ben benieuwd hoe zich dat verhoudt met een auto :)

Het lijkt denk ik zo, maar hoe glad is jou voorband ?

Netjes bascross :cool:

op de foto lijkt het erger dan het is haha:P
maar na dit seizoen gaat er wel een andere onder hoor en ook een nieuwe achterband dus word een dure beurt.
ook word dan de motor ontgrensd en komt er een andere demper op, twijfel alleen nog tussen een akrapovic of een hotcam.

op de foto lijkt het erger dan het is haha:P
maar na dit seizoen gaat er wel een andere onder hoor en ook een nieuwe achterband dus word een dure beurt.
ook word dan de motor ontgrensd en komt er een andere demper op, twijfel alleen nog tussen een akrapovic of een hotcam.

Akrapovic :heart::heart:

dikke motor bascross, ziet er best goed uit voor 18 jaar oud... Hoeveel heb je betaald?

Terug
Naar boven