Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

f39oow.jpg

23jn9r6.jpg

Vandaag gekocht, Kawasaki klx650r uit 1994.

gaaf ding! Dik geluid ook denk ik.

Tof ding inderdaad Bascross, zoiets zou ik wel graag naast de R6 hebben staan.
Hoe zit het met onderhoud van zo'n apparaat?

Nu R6 goed staat afgesteld, ketting paar dagen terug gespannen.
Dat verschil merk je wel.

Ding rijd nu zo heerlijk, het is nog telkens een kunst om mijn grenzen te verlegen in plaats van de motor. Als je volgas aan komt rijden voor een bocht en je voelt dat je achterband blokkeert door te hard remmen/te vroeg terug schakelen. Hierbij voel je dat je achterband wilt uit breken. Dat is zo'n epic gevoel.

Ik heb ook een bike gekocht. Hoe upload ik een foto?

tinypic.com

Gister middag rond 17:00 ongelukje gehad met de motor. Reed op de 'Deventer dijk' en mistte gewoon een bocht, kats niet gezien dat er een bocht kwam, of hij was scherper dan ik dacht. Spiegel eraf, voorremhendel is krom, knipperlicht zit los en een schaafwondje op de demper. Ben er nog erg goed vanaf gekomen, aangezien ik zelf alleen een bult op m'n scheen heb. Wel erg geschrokken.. :(

Gister middag rond 17:00 ongelukje gehad met de motor. Reed op de 'Deventer dijk' en mistte gewoon een bocht, kats niet gezien dat er een bocht kwam, of hij was scherper dan ik dacht. Spiegel eraf, voorremhendel is krom, knipperlicht zit los en een schaafwondje op de demper. Ben er nog erg goed vanaf gekomen, aangezien ik zelf alleen een bult op m'n scheen heb. Wel erg geschrokken.. :(
Jammer, wat ik wel een beetje raar vind om dat je om 17:00 al geen bochten meer kunt zien op de dijk.

Savonds kan ik het me heel goed voorstellen ( zelf een keer de dijk afgereden lol )

@ bacross. Is dat ding niet veel te klein voor jou? Als ik een x geld heb wil ik ook nog zon ding erbij voor in de stad.

gaaf ding! Dik geluid ook denk ik.
Komt wel wat herrie uit inderdaad, zit ook geen originele uitlaat meer op. ;)
Tof ding inderdaad Bascross, zoiets zou ik wel graag naast de R6 hebben staan.
Hoe zit het met onderhoud van zo'n apparaat?
Om de 2000/2500 km olie en oliefilter vervangen. Verder valt het wel mee. Niet een groot verschil met andere motors. Ik heb er ook originele velgen met offroad banden bij, als je er mee in het bos rijdt is het onderhoud uiteraard wel een stuk uitgebreider, maar dat doe ik niet.
@ bacross. Is dat ding niet veel te klein voor jou? Als ik een x geld heb wil ik ook nog zon ding erbij voor in de stad.
Nee, juist niet. Zit prima. Een racer zou met mijn lengte juist k*t zijn. De motor waar ik nu op les, een Kawasaki ER6, zit ook niet echt fijn.

Net terug van MFMM, erg tof. Stunten op een geheime locatie deze was echt chill.

Waar kom je vandaan bascross? Outlawracing staat er op de achterbrug, dat zit in leeuwarden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn schatjes.

Haha. ja zou je wel zeggen. De ene is een 954rr en de andere een wr450.

Terug
Naar boven