Dat komt door dat type motorpak

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt door dat type motorpak

Wordt niet gewaardeerd als dat op internet komt wss nee. Ook al denk ik dat we volgend jaar ergens anders heen gaan, omdat het asfalt niet helemaal perfect was hier. Best wel link als er gasten met 250+ en wheely's in zijn 5 voorbij komen
.
Nog wat fotootjes geschoten vandaag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gister middag rond 17:00 ongelukje gehad met de motor. Reed op de 'Deventer dijk' en mistte gewoon een bocht, kats niet gezien dat er een bocht kwam, of hij was scherper dan ik dacht. Spiegel eraf, voorremhendel is krom, knipperlicht zit los en een schaafwondje op de demper. Ben er nog erg goed vanaf gekomen, aangezien ik zelf alleen een bult op m'n scheen heb. Wel erg geschrokken..![]()
.Degene die die foto's maakte.
Was jij er ook?
Ik stond bij Zen, oxi, house, bill, ziggi en nog wat andere gasten.
Verwacht overigens geen bodybuild uiterlijk, want ik ben al weer 2 jaar volledig gestopt met trainen (chronische blessures).
Haha, goeie zelfkennis xD. Ik baal best wel, komende jaren toch echt geen plek voor een motor. Enige voordeel daaraan is wel dat ik weer eens voor een andere auto kan gaan kijken.
Zo, balen :/ gelukkig geen echte kuipschade dus? Dat is nogal prijzig..
Ik vind het eerder een gemis van bepaalde eigenschappen dan een goeie zelfkennis.
Iedereen die zegt ik zou mezelf dood rijden op een motor neem ik al niet serieus.
Motor rijden is iets wat ook rustig kan, om te ontspannen.
Tuurlijk ik hou van snelheid en doe genoeg gekke dingen op de openbare weg.
Maar extreem doe ik niet, mijn normale rijstijl is ook enorm defensief.
Lol echt he, hoor dat echt veel mensen zeggen.Ik vind het eerder een gemis van bepaalde eigenschappen dan een goeie zelfkennis.
Iedereen die zegt ik zou mezelf dood rijden op een motor neem ik al niet serieus.
Motor rijden is iets wat ook rustig kan, om te ontspannen.
Tuurlijk ik hou van snelheid en doe genoeg gekke dingen op de openbare weg.
Maar extreem doe ik niet, mijn normale rijstijl is ook enorm defensief.
Wat is er dan gebeurd ?ik zeg het niet. het is me bijna gebeurt. ik kan er gewoon niet mee omgaan momenteel

Mensen die zeggen dat ze zichzelf doodrijden geven dus gewoon toe dat ze niet kunnen rijden ( hunzelf niet vertrouwen ) of alleen maar als een gek kunnen rijden ( overal volgas zonder te kijken )Wat is er dan gebeurd ?
mist ik het vragen mag
Blijf dit ook maar vreemd vinden , hebben jullie (JIJ) een vreemde tik dan of zo ?!![]()

ik zeg het niet. het is me bijna gebeurt. ik kan er gewoon niet mee omgaan momenteel
Mensen die zeggen dat ze zichzelf doodrijden geven dus gewoon toe dat ze niet kunnen rijden ( hunzelf niet vertrouwen ) of alleen maar als een gek kunnen rijden ( overal volgas zonder te kijken )
Tjah als ik dat van mezelf wist zou ik er ook nooit op stappen![]()
Ik weet niet wat er gebeurd is, dus zal er niet teveel over oordelen.
Maar het feit dat zoiets is gebeurd is al dom en een kwestie van gebrek aan zelfbeheersing. Als het inderdaad je eigen schuld was.
Gewoon niet slim.
naja was me eigenschuld en ik heb geem zelf beheersing nee. dat is de reden dat ik nu effe auto rij. op me 500cc ging het goed. maar toen ik 900cc had ging de knop om.
Als je hem gewoon op 25kw had staan (wat dus voor jou verplicht was) was er toch niks aan de hand?