- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Je hebt geen rijbewijs
Gr
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 23:37 ----------
Hoe bedoel je een rijstijl die je voor onmogelijk hield?
Netjes of juist niet?
Reed vandaag met duo, ik werd gecomplimenteerd met het feit dat ik heel netjes rij.
Alleen wil ik nog wel wat minder net rijden. Maar met die gedachte zal ik nooit en te nimmer rijden.
Meer durven en kunnen doen met de machine, dingen die je misschien normaliter niet zo snel zou doen vanwege de mogelijke gevolgen of last die je er van zal kunnen krijgen als het fout gaat.
Netheid gaat het niet echt om maar wel je eigen grenzen verleggen op een niveau die voor jezelf normaliter bijna onbereikbaar lijkt.
Voor de 1 is dat een wheely met 120kmh en voor de ander is dat in minder gunstige omstandigheden een kd of in druk verkeer verplaatsen met hoge snelheden.
@ de kleding discussie:
zelf eens gecrashed met een pro biker pak, doet wat hij moet doen maar was na een asfalt ontmoeting met 120kmh gelijk aan zijn einde. Rits kwaliteit vind ik zelf ook een stuk slechter bij de goedkopere pakken maar zoals bij de crash met mijn pro biker kleding , hielden ze wel.
Nu rijd ik al een aantal jaar met Arlen ness, geen rits kapot gegaan, zeer weinig slijtage op het leder en elastische gedeelte. Is voor mij echt een dure investering geweest maar ook mijn beste investering en zou dus ook niet twijfelen als ik weer een nieuw pak zou moeten halen. Duurder is beter en verdient zijn geld bij normaal gebruik en onderhoud echt wel terug.
Laatst bewerkt: