Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Je begrijpt het inderdaad zoals ik bedoel ondanks mijn 'gebrekkige' uitleg.

Zoals mijn vriendin is bang om te vallen en denkt bij ieder ding na als 'wat als het fout gaat' , 'hoeveel pijn de val al niet zal doen'. Veel 'simpele' handelingen voelt ze zich niet fijn bij of durft ze niet of lukt haar gewoon niet omdat ze veelal alleen maar denkt aan de negatieve gevolgen als het niet gaat zoals bedoeld.

Anyway: Nu kettingsetje binnen voor de TLR , drie tandjes groter achter, de TRE gemonteerd en werkt zeer fijn alleen de gearindicator krijg ik niet goed gesynchroniseerd ondanks de herhaalde stappen uit de handleiding :mad:

In de winter gaan de fazer en tlr beiden geheel uit elkaar en naar de spuiter , mensen nog ideeën voor designs? De hoofdkleur gaat zwart worden...

slnsd4.jpg

Die moet ik ook maar eens gaan vervangen...

erg verstandig om daar nog mee te rijden :rolleyes:

wel eens een klapband op een motor gezien?

erg verstandig om daar nog mee te rijden :rolleyes:

wel eens een klapband op een motor gezien?

Waar lees je dat ik hiermee door rijdt? Na m'n laatste woon/werk rit was dit het resultaat na twee maal een blokkerend achterwiel te veroorzaken.

Sindsdien staat die stil en zal de enige rit nog naar de dealer zijn voor een nieuwe set ;)

Waar lees je dat ik hiermee door rijdt? Na m'n laatste woon/werk rit was dit het resultaat na twee maal een blokkerend achterwiel te veroorzaken.

Sindsdien staat die stil en zal de enige rit nog naar de dealer zijn voor een nieuwe set ;)

dat lees ik ook nergens maar, die band had 1500km terug al vervangen moeten worden......profiel in het midden weg= vervangen

dat lees ik ook nergens maar, die band had 1500km terug al vervangen moeten worden......profiel in het midden weg= vervangen

True dat de band al een tijdje geleden vervangen moest worden maja met de MFMM voor de deur had ik geen zin een nieuwe set er onder te gooien gezien er dan toch geburned gaat worden.

Nood gedwongen moest ik afgelopen week nog een eker met de motor naar het werk met de foto als resultaat.

Nu het seizoen af loopt kan er mooi een nieuwe set onder , volgend seizoen dan weer lekker nieuwe ingereden banden er onder. :)

True dat de band al een tijdje geleden vervangen moest worden maja met de MFMM voor de deur had ik geen zin een nieuwe set er onder te gooien gezien er dan toch geburned gaat worden.

Nu het seizoen af loopt kan er mooi een nieuwe set onder , volgend seizoen dan weer lekker nieuwe ingereden banden er onder. :)

ah oke, ja burnen is idd altijd mooi. dan was iig ook geen 1500km terug

Snap je idee van grenzen verleggen maar vind de gedachte erachter van dat je mogelijk niet meer thuiskomt en daar vrede mee hebt wel heel extreem. Ben zelf absoluut niet heilig( half jaar rijbewijs kwijt) maar stap nooit op de motor met t idee om onnodig risico te maken. Vind ook dat er een verschil zit tussen spannendrisico rijden en als een mong**l rijden. Op een leeg stuk doortrekken tot over de 200 of een KD op een rotonde vind ik leuk en dan neem je wel wat risico. Echter op een weg met veel uitritten of verkeer met hoge snelheid inhalen of wheelieen dan bem je gewoon een mongol
KD? :o

kneedown!

:d

Naast de intruder toch ook maar iets snels gehaald vandaag...tenminste voor mij is dit snel, wist niet wat me gebeurde tijdens het proefritje.:)
Een suzuki TL 1000S omgebouwd naar naked bike. Werd al verliefd toen ik de motor starte, prachtig geluid!

nwldza.jpg

Naast de intruder toch ook maar iets snels gehaald vandaag...tenminste voor mij is dit snel, wist niet wat me gebeurde tijdens het proefritje.:)
Een suzuki TL 1000S omgebouwd naar naked bike. Werd al verliefd toen ik de motor starte, prachtig geluid!

nwldza.jpg

Mooi man. Maar heb je nu die intruder en die oldtimers ook nog?

Dat vraagt om een filmpje:D

Mooie fiets tremendes :cool:

ik heb een pokemonkaart tussen de spaken van mijn fiets.

Terug
Naar boven