AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

prachtig ding. wel uitkijken bij het uitkomen van bochten met de gashandel.......:D

Ja doe ik! Is eigenlijk een te snelle machine voor mij zeg daar moet ik wel aan wennen maar wel heel vet natuurlijk. Was behalve shocked door het vermogen ook verrast hoe makkelijk dit stuurt. Erg leuke aanschaf!:)

Ja doe ik! Is eigenlijk een te snelle machine voor mij zeg daar moet ik wel aan wennen maar wel heel vet natuurlijk. Was behalve shocked door het vermogen ook verrast hoe makkelijk dit stuurt. Erg leuke aanschaf!:)

ja het is vooral het koppel onderin wat em link maakt. Het vermogen is nog wel te overzien. 2 maatjes van mij hebben er 1 gehad.........in italie elke haarspeld bocht uit knallen met een dikke zwarte streep op het asfalt. PRACHTIG!!!!!

Hehe ze worden niet voor niks widowmakers genoemd he :o is die van jouw van 97? Suzuki had ze namelijk teruggeroepen voor wat modificaties o.a. frame, schokbreker en stuurdemper dacht ik. Als deze die heeft gehad zou je ergens op het frame een rood "ok" stickertje moeten vinden. TL1000S zijn idd prachtige fietsen, vooral het buizenframe en de plaatsing van de schokbreker. Helaas iets te veel vermogen om op te beginnen denk ik :D.

Inspiratie:
IMG_3685.gif

Mooiste TL1000 Streetfighter ever imo.

DSCI0149.jpg

DSCI0140.jpg

2e plaats. Is inmiddels gecrashed :(:(

Allebei HHHHHNNNNNGGGGGGGG

Wel mooi? ****ing gruwelijk. Alleen is dit waarschijnlijk zo gemaakt na een crash. Ik wilde mijn brommer ook zo maken na een schuiver maar die had niet zo'n imposant blokje.

Dat project ken ik ook van MF :D een van m'n favoriete projecten om te volgen. Ongelofelijk wat die al allemaal gedaan heeft aan een gsx van 91. En hoezo wss na een crash? Je weet zeker niet hoe oerlelijk die oude gixxers zijn met kuipdelen erop :o Worden vaak gebruikt voor SF projecten, echt mooi zo'n hoekig frame.

Hehe ze worden niet voor niks widowmakers genoemd he :o is die van jouw van 97? Suzuki had ze namelijk teruggeroepen voor wat modificaties o.a. frame, schokbreker en stuurdemper dacht ik. Als deze die heeft gehad zou je ergens op het frame een rood "ok" stickertje moeten vinden. TL1000S zijn idd prachtige fietsen, vooral het buizenframe en de plaatsing van de schokbreker. Helaas iets te veel vermogen om op te beginnen denk ik :D.

Ja eigenlijk wist ik er niks vanaf had nog nooit op zoiets gereden was een beetje aan het zoeken wilde wel een 1000cc omdat die wat dikker zijn ben zelf vrij groot en dan lijken veel motoren brommertjes bij mij, ziet er niet uit. Het bouwjaar is '99 dus ik neem aan dat de modificatie is gebeurd. Ik zal misschien de motor niet ten volle benutten maar toch echt wel wat plezier aan het vermogen beleven. Gisteren was wel wennen als ik over een hobbeltje reed ging automatisch de gashandel wat open haha. Normaal geen probleem maar nu toch echt opletten.

Dat project ken ik ook van MF :D een van m'n favoriete projecten om te volgen. Ongelofelijk wat die al allemaal gedaan heeft aan een gsx van 91. En hoezo wss na een crash? Je weet zeker niet hoe oerlelijk die oude gixxers zijn met kuipdelen erop :o Worden vaak gebruikt voor SF projecten, echt mooi zo'n hoekig frame.

Die kappen zijn best wel duur, als er iets afbreekt of erg beschadigd is ga je geen nieuwe kappen kopen. Is die motor niet echt waard. Hoe dan ook, er moet wat aan zon motor mankeren wil je m zo drastisch opknappen.

Die kappen zijn best wel duur, als er iets afbreekt of erg beschadigd is ga je geen nieuwe kappen kopen. Is die motor niet echt waard. Hoe dan ook, er moet wat aan zon motor mankeren wil je m zo drastisch opknappen.

Hoeft zeker niet, origineel en onbeschadigd zijn die modellen hopeloos lelijk en nog steeds goedkoop. Ideale donorfiets voor een leuk project. Enige onvermijdbare is vaak de hoge km-stand.

Deze winter wil ik mijn TLR en fazer van een andere lak laag voorzien echter heb ik nu het dilemma met de volgende keuzes:

Zwart als hoofdkleur en gouden accenten

Zwart als hoofdkleur en witte accenten

Wit als hoofdkleur met zwarte accenten

Met wit als hoofdkleur moet ik eigenlijk alleen maar denken aan schoonmaken, niet erg maar moet wel leuk blijven...plus dat beschadigingen/vegen veel sneller gezien worden.

Zwart als hoofdkleur met gouden accenten vind ik de mooiste keus echter vind ik het nadeel van de goudkleur de kleurcode die het best zal uitpakken en goed zal aansluiten bij goudkleurige accessoires of later alles nog eens laten overspuiten/coaten.

Zwart als hoofdkleur met witte accenten is een veel geziene combinatie, een betaalbare en makkelijke combinatie. Door het veel voorkomen juist ook weer niet zo 'exclusief'.

Advies/meningen gevraagd...

Met accenten bedoel ik o.a. het volgende:

Frame
Vorkpoten (alleen bij goud)
Rimstriping (verf of standaard striping)
Standaard tekst op tank en kuipwerk
Bolt set
Deksel rempotjes
Veer schokbreker
Remklauwen (alleen bij goud)
Kuipframe (alleen TLR)
Achterbrug (indien mooi staat)
Sub frame

Deze winter wil ik mijn TLR en fazer van een andere lak laag voorzien echter heb ik nu het dilemma met de volgende keuzes:

Zwart als hoofdkleur en gouden accenten

Zwart als hoofdkleur en witte accenten

Wit als hoofdkleur met zwarte accenten

Met wit als hoofdkleur moet ik eigenlijk alleen maar denken aan schoonmaken, niet erg maar moet wel leuk blijven...plus dat beschadigingen/vegen veel sneller gezien worden.

Zwart als hoofdkleur met gouden accenten vind ik de mooiste keus echter vind ik het nadeel van de goudkleur de kleurcode die het best zal uitpakken en goed zal aansluiten bij goudkleurige accessoires of later alles nog eens laten overspuiten/coaten.

Zwart als hoofdkleur met witte accenten is een veel geziene combinatie, een betaalbare en makkelijke combinatie. Door het veel voorkomen juist ook weer niet zo 'exclusief'.

Advies/meningen gevraagd...

Met accenten bedoel ik o.a. het volgende:

Frame
Vorkpoten (alleen bij goud)
Rimstriping (verf of standaard striping)
Standaard tekst op tank en kuipwerk
Bolt set
Deksel rempotjes
Veer schokbreker
Remklauwen (alleen bij goud)
Kuipframe (alleen TLR)
Achterbrug (indien mooi staat)
Sub frame

Wie moet erop rijden? Juist jij ja (denk ik).

Maar toch zou ik persoonlijk voor zwart-goud staan hnnnnng

Wie moet erop rijden? Juist jij ja (denk ik).

Maar toch zou ik persoonlijk voor zwart-goud staan hnnnnng

Ik op de TLR, m'n vriendin op de Fazer (600) We twijfelen en zijn benieuwd naar andermans mening/ervaring...mogelijk zien wij dingen over het hoofd waar anderen ervaring mee hebben...of tips die bruikbaar kunnen zijn.

Nog maar één examen te gaan, zo net theorie gehaald met drie fout.

Weer fout :cool: Dit soort gsx en de oude fireblades met het dikke alu frame worden vaak voor SF gebruikt, om met een zo'n goed mogelijke basis te beginnen word vaak voor een schadevrije gekozen omdat het toch geen drol meer kost. Kuipdelen idem dito, kost niks meer.
Hier het origineel (gaat over de oranje van een paar posts hierboven)
motor002.jpg

Snap je het nu? Echt poeplelijk :o
f8b67ffa.jpg

Verbouwen nr. 1
P1010357.jpg

Verbouwing nr2
P1010556.jpg

nr 3 spiegels eraf, K7 remschakelset, waveschijf
P1030843.jpg

nr 4 frame brug gecoat, vorkpoten gereviseerd en geanodiseerd
P1040809.jpg

nr 5 R6 achterkant hhhnnnnngggg
bb7beee0.jpg

Nr 6 rvs systeem en akra demper.

Blijft leuk hoe je nooit klaar ben met zo'n streetfighter, hoop er volgend jaar of misschien nog deze winter ook 1 te kopen.

Die oranje is van mieluh op MF of niet?

Ding is wel dik, genoeg mensen die zoiets verbouwen zonder dat het kapot is.
Zoiets heet een hobby.

SF van mieluh idd, zit ook al heel wat geld in maar hobby mag geld kosten. Is m'n favo fighter op MF samen met de zxrfighter van WouterBr
a0zajp.jpg

ZXR750 van 93, was ook schadevrij toen er een SF van gemaakt werd :)

Weer fout :cool: Dit soort gsx en de oude fireblades met het dikke alu frame worden vaak voor SF gebruikt, om met een zo'n goed mogelijke basis te beginnen word vaak voor een schadevrije gekozen omdat het toch geen drol meer kost. Kuipdelen idem dito, kost niks meer.
Hier het origineel (gaat over de oranje van een paar posts hierboven)

:(
Gvd, denk ik iets te weten. Mja met de schakelbrommertjes ging t wel vaak zo.

:(
Gvd, denk ik iets te weten. Mja met de schakelbrommertjes ging t wel vaak zo.
Hehe true :p maar is ook een iets andere leeftijdsgroep he, als ik met m'n yamaha tzr zou pleuren ga ik niet voor 1200 euro aan nieuwe kappen bestellen. Check anders het SF gedeelte van Motorforum ff staan heel veel mooie projecten.

@ AdHoc, dit vind ik persoonlijk prachtig, goud/beige strepen met veel pearl erin gemend, soort ghostflames die je alleen fatsoenlijk ziet met zonlicht erop:
http://www.youtube.com/watch?v=a6kLYi1ip8k&list=LLpHb4IexdSr0O-UsSoMUJLg&feature=mh_lolz
Maar is zo goed als niet zelf te doen, weet ook niet hoe je kapwerk en nu aan toe is en of je het zelf ga doen of uitbesteed? Dat over wit waarin je alles ziet klopt trouwens niet, hoe donker de kleur hoe meer het op een spiegel gaat lijken. Zwart bv zie je zelfs de poetskrassen in na een wasbeurt, schade van boomhars, vogelschijt, piepkleine parkeerdeukjes zijn ook veel beter zichtbaar op een zwarte/zeer donkere auto. Dit is ook mooi:
1967-forsd-mustang-eleanor-movie-car-csv-bruckheimer-cover.jpg

Peppergrey met zwarte viperstrepen, Ford Mustang uit de film "Gone in 60 seconds"

Misschien ook wat plaatjes van de desbetreffende fietsen hierneerzetten :)?

Vandaag 2uur gereden met intest en aantal oefeningen gedaan zoals slaloms en remmen etc. Maar toen ik afstapte had ik echt last van mijn benen. Zit nu met echte spierpijn op de bank en kan amper lopen haha. Verkrampt op de motor gezeten denk ik of kan het ietd anders zijn?

Vandaag 2uur gereden met intest en aantal oefeningen gedaan zoals slaloms en remmen etc. Maar toen ik afstapte had ik echt last van mijn benen. Zit nu met echte spierpijn op de bank en kan amper lopen haha. Verkrampt op de motor gezeten denk ik of kan het ietd anders zijn?
Volgende keer rijden zonder buttplug.

Terug
Naar boven