- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
prachtig ding. wel uitkijken bij het uitkomen van bochten met de gashandel.......![]()
Ja doe ik! Is eigenlijk een te snelle machine voor mij zeg daar moet ik wel aan wennen maar wel heel vet natuurlijk. Was behalve shocked door het vermogen ook verrast hoe makkelijk dit stuurt. Erg leuke aanschaf!

is die van jouw van 97? Suzuki had ze namelijk teruggeroepen voor wat modificaties o.a. frame, schokbreker en stuurdemper dacht ik. Als deze die heeft gehad zou je ergens op het frame een rood "ok" stickertje moeten vinden. TL1000S zijn idd prachtige fietsen, vooral het buizenframe en de plaatsing van de schokbreker. Helaas iets te veel vermogen om op te beginnen denk ik 
Dit soort gsx en de oude fireblades met het dikke alu frame worden vaak voor SF gebruikt, om met een zo'n goed mogelijke basis te beginnen word vaak voor een schadevrije gekozen omdat het toch geen drol meer kost. Kuipdelen idem dito, kost niks meer.
maar is ook een iets andere leeftijdsgroep he, als ik met m'n yamaha tzr zou pleuren ga ik niet voor 1200 euro aan nieuwe kappen bestellen. Check anders het SF gedeelte van Motorforum ff staan heel veel mooie projecten.