MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

had tijdens lessen vaak kramp onderaan de duim zeg maar, maar last van de benen heb ik volgens mij nooit gehad

weet iemand me precies te vertellen wat de IKS (Individuel keuring speciaal) voor het terug laten voeren naar 25kw motoren zonder een 2e typegoedkeuring inhoud qua eisen enzo. kan dit ook met een omgebouwde motor? ik heb hier en daar gelezen dat ze die simpelweg op de rollerbank zetten en verder nergens naar kijken klopt dit????

ze kijken idd alleen op de testbank naar het vermogen;)

volgende week eerste dagje circuit in Folembray, de beginnersgroep :)

ben net begonnen met lessen nemen, heb al enkele uren gereden maar krijg na een tijdje last van slapende(tintelende) handen zowel links als rechts. Iemand een oplossing? motor is een yamaha R6.

ben net begonnen met lessen nemen, heb al enkele uren gereden maar krijg na een tijdje last van slapende(tintelende) handen zowel links als rechts. Iemand een oplossing? motor is een yamaha R6.

Te kleine handschoenen? En lessen op een Yamaha R6???

Net begonnen en dan op een r6 rijden , COOL!
koude handen ?

Hij zal er gewoon zonder rijbewijs op rijden,
ik heb nog nooit gehoord dat iemand op een r6 les had....

Dit is ook mooi:
1967-forsd-mustang-eleanor-movie-car-csv-bruckheimer-cover.jpg

Hnnng, dikke auto. Zijn wel rete duur tegenwoordig in goede staat :(

Te dikke handschoenen, heb dat ook met een andere set.
Uurtje rijden en toen ik ze uit deed, voelde ik mijn handen niet meer. Bleef gewoon 10 minuten trillen.

even verduidelijken:vorige week 6u rijles van de rijschool met een suzuki bandit 650cc. Nu oefen ik met de r6 van schoonvader, 10 okt heb ik examen.

thanks voor de tips, kga dus dunnere handschoenen proberen en minder druk op de polsen zetten.

Heb ook weer 2 nieuwe speeltjes, een honda CRF450 supermotard en een Yamaha R1 50th anniversary. Heb dan ooknog een CRF250 crossmotor staan voor het ragwerk in het zand. Alle 3 leuk spul in ieder geval, de supermotard en R1 heb ik nog niet zo lang. Reed hiervoor op een fireblade maar heb ik 2 weken geleden ingeruild voor deze R1, bevalt enorm goed:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thom, met dikke handschoenen bedoelt men handschoenen die te strak zitten

Mooie bikes mate

Heb ook weer 2 nieuwe speeltjes, een honda CRF450 supermotard en een Yamaha R1 50th anniversary. Heb dan ooknog een CRF250 crossmotor staan voor het ragwerk in het zand. Alle 3 leuk spul in ieder geval, de supermotard en R1 heb ik nog niet zo lang. Reed hiervoor op een fireblade maar heb ik 2 weken geleden ingeruild voor deze R1, bevalt enorm goed:)

Super dikke fietsen man! Is de funfactor op een SM echt zoveel hoger dan op een SS?

Super dikke fietsen man! Is de funfactor op een SM echt zoveel hoger dan op een SS?

Het heeft beide zo z'n voor en nadelen. De supermotard welke ik heb is redelijk hardcore en gebruik ik dus ook echt alleen maar om te raggen en knallen op een industrieterrein etc, de R1 gebruik ik voor zow'n beetje alles, ik kan er mee naar mn werk, ik kan mn vriendin achterop nemen naar het strand, ik pak er circuitdagen mee en je kunt er gewoon loeihard mee dampen.

De funfactor op de SM vind ik zeker wel hoger, je moet er een beetje mee leren rijden maar als je het onder de knie hebt kun je er echt bizarre dingen mee doen, trappen af en oprijden, wheelies en stoppies overal, heeel hard over n industrieterrein oid, offroaden, stukken berm, en bos meepakken etc etc, is gewoon heel tof om mee te rijden al is het wel erg makkelijk om je rijbewijs er mee kwijt te raken.
Heb meerdere SM's gehad maar een iets minder hardcore bike is in principe geschikter voor normaal gebruik, dan kun je er ook nog eens mee om boodschappen, naar het werk of wat dan ook mee doen.

Terug
Naar boven