AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Vanmorgen m'n AVD gehaald :)
Mocht van de instructeur in m'n eentje terug rijden naar de rijschool op de lesmotor dus ik heb direct even een blokje om gemaakt. Rij ik stukje op het klaverblad, direct een politiemotor achter me aan. Heeft me ongeveer een kilometer gevolgd maar ben niet staande gehouden

feli man. :thumbs:

Vanmorgen m'n AVD gehaald :)
Mocht van de instructeur in m'n eentje terug rijden naar de rijschool op de lesmotor dus ik heb direct even een blokje om gemaakt. Rij ik stukje op het klaverblad, direct een politiemotor achter me aan. Heeft me ongeveer een kilometer gevolgd maar ben niet staande gehouden

:eek: wat voor rijschool zit jij? Domste wat je instructeur kan doen. Hij is namelijk verantwoordelijk voor jou. Handig als ie jou dus alleen laat rond rijden. Dat je geslaagd bent maakt geen ruk uit, totdat je dat roze kaartje hebt

Laatst bewerkt:
Dank je :) ben blij dat ik het dit jaar heb gehaald, anders had ik tot m'n 24ste aan 35kw vastgezeten met de nieuwe regels

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 14:19 ----------

:eek: wat voor rijschool zit jij? Domste wat je instructeur kan doen. Hij is namelijk verantwoordelijk voor jou. Handig als ie jou dus alleen laat rond rijden.
Ik had net een kwartier daarvoor m'n examen gehaald, dus hij gaat er natuurlijk vanuit dat ik wel een beetje kan rijden

Dank je :) ben blij dat ik het dit jaar heb gehaald, anders had ik tot m'n 24ste aan 35kw vastgezeten met de nieuwe regels

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 14:19 ----------

Ik had net een kwartier daarvoor m'n examen gehaald, dus hij gaat er natuurlijk vanuit dat ik wel een beetje kan rijden

ja dat je kan rijden weet ie wel.....maar of je ook de verantwoordelijkheid op kan brengen normaal rond te rijden en niet vol gas overal door heen gaat scheuren. Plus hij is gewoon strafbaar. Dikke mazzel dat die wout je niet aangehouden heeft.

:eek: wat voor rijschool zit jij? Domste wat je instructeur kan doen. Hij is namelijk verantwoordelijk voor jou. Handig als ie jou dus alleen laat rond rijden. Dat je geslaagd bent maakt geen ruk uit, totdat je dat roze kaartje hebt
Mwaahh valt wel mee hoor.

Ik werd aangehouden op de 1e dag van mijn auto ik zij ben mijn rijbewijs vergeten hij keek in de computer en zij ja is goed rij maar door.
Je staat meteen in het systeem als je geslaagt bent ( gebeurt met computertje )
Kan je ook zien aan je rijbewijs ( ingangsdatum is de datum dat je geslaagt bent niet wanneer je hem hebt opgehaalt )

Maar wil verder niet zeggen dat het slim is om meteen te rijden misschien doen sommige agenten wel moeilijk.

Rij je dan niet gewoon onverzekerd?

Denk hett niet want officieel sta je gewoon vanaf de slagingsdag aangevinkt in het systeem met een rijbewijs.

Dus ze kunnen je een boete geven omdat je je rijbewijs niet bij je hebt maar meer niet lijkt me..

Je staat pas in het systeem op het moment dat je het rijbewijs hebt afgehaald/in bezit hebt.

Niet op de dag dat je bent geslaagd.

Je staat pas in het systeem op het moment dat je het rijbewijs hebt afgehaald/in bezit hebt.

Niet op de dag dat je bent geslaagd.
Nee kijk maar op het pasje van je rijbewijs bij mij staat er bij de ingangsdatum de dag dat ik geslaagt ben ik kon hem pas een week later ophalen maar de dag wat op het pasje stond was duidelijk de dag dat ik geslaagt was, zoals ik al zij ben ik ook aangehouden en ik stond in het systeem.

Wil verder niet zeggen dat het slim is om meteen te rijden want als je een ongeluk ofzo maakt gaan ze misschien wel moeilijk doen ( vooral de verzekering )

Raar, maat van me heeft ze rijbewijs pas weken later opgehaald en bij hem staat dag van ophalen erop.

Ben pas geslaagd en bij mij staat de datum, 1 dag na het behalen van mijn rijbewijs erop.

Mhhh vaag, misschien dat in de gemeente waar ik woon dat ze wat sneller zijn of minder druk waren rond die tijd.

Het is gewoon de datum waarop je pasje is gemaakt denk ik. Bij mij is het een paar dagen na het behalen van en weerdagen voor het ophalen.

Het is gewoon de datum waarop je pasje is gemaakt denk ik. Bij mij is het een paar dagen na het behalen van en weerdagen voor het ophalen.
Ik had het pasje opgehaalt en bij mij stond er een week van te voren ( de dag dat ik examen deed )

Maar zoals ik al zij zal het wel verschillen qua drukte/gemeente.

-edit

Ik had het pasje opgehaalt en bij mij stond er een week van te voren ( de dag dat ik examen deed )

Maar zoals ik al zij zal het wel verschillen qua drukte/gemeente.
Normaal is de dag van aanvraag op het gemeentehuis de dag die op het rijbewijs staat

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 14:46 ----------

Dikke mazzel dat die wout je niet aangehouden heeft.
Dan had ik gezegd dat ik mijn instructeur kwijt was, en daarom weer naar de rijschool reed. Gebeurd zo vaak

Voor 2e keer gezakt vandaag.

Terug
Naar boven