XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ga je alleen motor rijden dan? Ik doe het allebei vanuit praktisch oogpunt namelijk.
Als je een motor overal voor kunt/wilt gebruiken dan is het prima te doen! Wat voor motor zou je willen dan? Ik gok op een gixxer haha :D

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 14:14 ----------

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/verplichte-apk-keuring-motoren-en-caravans

Verplichte APK voor motoren, nu toch wel dan? :mad::mad:

:mad:

Nou, dat wordt dus k*t..

Nee joh, motor gewoon voor erbij.

Als die APK doorgaat. Gaat dat echt een shitload aan problemen veroorzaken. Hoeveel motoren staan wel niet ergens in de schuur, uit elkaar. Enz. Hoeveel mensen halen hun motor in de winter wel niet uit elkaar. Bij de motorclub hier ligt elke motor in de winter helemaal uit elkaar.

Hoe moeten ze dat gaan oplossen?

Als die APK doorgaat. Gaat dat echt een shitload aan problemen veroorzaken. Hoeveel motoren staan wel niet ergens in de schuur, uit elkaar. Enz. Hoeveel mensen halen hun motor in de winter wel niet uit elkaar. Bij de motorclub hier ligt elke motor in de winter helemaal uit elkaar.

Hoe moeten ze dat gaan oplossen?

vraag ik me ook af. Gaat echt bagger worden.......

Ik zit er ook niet direct op te wachten, gedoe met wegbrengen en ophalen.

Nu ik recht naast een kruispunt met stoplichten woon, beginnen de open uitlaten me wel zwaar te irriteren trouwens. In de polder hoorde ik die dingen alleen op zondagmiddag voorbij komen, dan kon ik er nog wel van genieten. Hier hoor ik ze gewoon heel de week (+ 's avonds laat) voorbij knetteren, en dan kom je er pas achter hoe verschrikkelijk asociaal die shit is. Hoewel een apk daar natuurlijk weinig aan gaat veranderen....

Ik zit er ook niet direct op te wachten, gedoe met wegbrengen en ophalen.

Nu ik recht naast een kruispunt met stoplichten woon, beginnen de open uitlaten me wel zwaar te irriteren trouwens. In de polder hoorde ik die dingen alleen op zondagmiddag voorbij komen, dan kon ik er nog wel van genieten. Hier hoor ik ze gewoon heel de week (+ 's avonds laat) voorbij knetteren, en dan kom je er pas achter hoe verschrikkelijk asociaal die shit is. Hoewel een apk daar natuurlijk weinig aan gaat veranderen....

Ga toch weg joh. Gewoon mooi.

En daarnaast loud pipes saves lives.

Heb nu al een paar keer mee gemaakt op de snelweg, dat je de motor past opmerkt door het geluid als je in de auto zit.

Mensen uit zeeland kunnen hier inderdaad niet over meepraten.

:trollface:
I DO agree
smug.png

Tsjonge jonge Wat een k*t wetten allemaal.
Waarom gaan we niet Syrie stijl tegen de overheid in?
K*t kontlikkertjes van Europa gaan meteen weer akkoord natuurlijk.

Het moet weer geld opbrengen natuurlijk. En dan nog op elke hoek van de straat een flitspaal, want je zou maar eens ooit een beetje harder rijden dan wettelijk toegestaan, maar zelf moeten die Europese ministers zich blijkbaar niet aan de regels houden, want als ze ergens moeten zijn worden ze door politie begeleid tegen snelheden van over de 140 op de snelwegen

En nu gaan ze weer kijken of het voor motoren toch wel echt doorgaat. Dit schiet ook totaal niet op, wat een ongeloofwaardige bende.

Eerst wel, dan niet, dan wel, dan niet en zo gaat het maar door.

Een APK gaat daar inderdaad niks aan veranderen, dat gaan ze niet testen.
En loud pipes save lives klopt, het is bijzonder mooi, maar als je er de hele dag van kan genieten snap ik dat je ook wel eens een keer wat rust wilt haha. Ach..het regent vandaag weer en de meeste rijders met een open uitlaat gaan alleen de weg op met zon ;)

zo de motors staan in de bus. over 15min naar zolder :)

Veel plezier man :p. Ben wel jaloers

GoPro erop? :) Dan zien we het wel weer terug hier haha! Have fun.

GoPro erop? :) Dan zien we het wel weer terug hier haha! Have fun.

zeker. Eerste heat staat erop. De rest zal ik morgen ff uploaden. Ging wel lekker alleen nog zeker niet de optimale lijn gevonden. Volgende keer groep snel doen want dan hoef ik minder in te halen en kan ik beetje lijnen af kijken bij de snellere jongens.

Heat 1, eerste rondjes op zolder ooit. Dus begin gaat nog niet echt hard. Heb iig een 1.59,7 gereden en misschien nog wel sneller aangezien heat 5 nog niet op internet staat.

http://www.youtube.com/watch?v=ocEDsPhmmeo

Vet man. Erg handig ook een go pro. Makkelijk bij het analyseren voor verbeterpunten.

Terug
Naar boven