XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Afgelopen zaterdag beide vervoersmiddelen maar eens even gepoetst, bij de auto was het ook al zeker 2 maanden geleden :')

10r5wyu.jpg

Damn. Lees net op motor-forum.nl dat je in Frankrijk nu verplicht drie stickers op je helm moet hebben om daar te mogen motorrijden. Dit moeten stickers zijn die je helm beschadigen als je ze er af haalt, zodat je ze niet makkelijk er af kan halen en later weer opplakken.

Link naar topic: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/364683/Niet-meer-naar-Frankrijk-1.html

Link naar artikel: http://ukfrancebikers.com/2013/03/1...lective-stickers-on-all-helmets/#comment-2727

Geweldig idee. Eindelijk komt er een einde aan al die verkeersdoden door SMIDSY's. Motorrijden is eindelijk veilig, let us all rejoice! Naar welk adres kan ik een bedankbriefje sturen?

Motor gestolen voor de deur in Den Haag, zaten 2 Art4 sloten op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon bedroevend om te lezen hoeveel motoren er gejat worden, dagelijks. En dat is nog maar wat je ziet van mensen die het melden op MF bijvoorbeeld.

Maakt ook geen hol meer uit hoe je ze vast zet :o

dan ben je echt ziek! hij snijd zelfs andere motorrijders af die al tussen een file inrijden....
er hoef maar een auto 1 meter opzij te gaan en hij is morsdood!

Zag toevallig vandaag een Duke bij de gym staan die er voorheen nooit stond. Foto van genomen maar is zwart/grijs met grijze veer en grijze ophanging (als je dat zo noemt, stuk waar je wiel aanzit) + nog wat andere dingetjes die niet overeen komen. Als je toch wilt dat ik 'm upload moet je het zeggen.

Niet helemaal jofel. Wel goede reflexen. Maar hij wordt niet oud denk ik. Ongeval of hartaanval. Wat een opgefokt baasje:D
Haha inderdaad, goede reflexen maar wat een risico neemt die...
Heb je het eind ook gezien? dan knalt die op een fiat.

lekker voor hem, vond hem al vaak achterom kijken.. jammer genoeg niet hard genoeg neer gegaan.

Hmmm mn nieuwe verzekering gaat 1 sept. in, toch maar eens diefstalverzekering erbij doen. Als motoren nu toch aan de lopende band gejat worden krijg ik iig wat geld terug.

Die gozer in de filmpjes, wat een idioot zeg. Dat soort mensen kunnen niet hard genoeg tegen een boom aanrijden. :mad: Zonde dat hij tegen een dat fiat koekblik opknalt..puur voor de bestuurder daarvan.

Zag toevallig vandaag een Duke bij de gym staan die er voorheen nooit stond. Foto van genomen maar is zwart/grijs met grijze veer en grijze ophanging (als je dat zo noemt, stuk waar je wiel aanzit) + nog wat andere dingetjes die niet overeen komen. Als je toch wilt dat ik 'm upload moet je het zeggen.

Er zit een montuur voor een Garmin aan links op het stuur.

Hier nog een van hem tussen de vrachtwagens door:

Terug
Naar boven