MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

kan wel mijn motor niet posten (want keb er nog geen) , maar kan jullie wel het goeie nieuws mede delen dat ik zonet vandaag geslaagd ben voor mijn motorrijbewijs!! (motorkarma welkom ;) )

Spark : Gefeliciteerd!!!!!!!

In de regen.. MPP is super. Als die warm is in de regen kun je onwijs ver gaan. (sowieso met veel banden mits ze maar warm worden)

Allereerst : De mpp is echt een super band hoor. Is niks mis mee.

Hoor onwijs goede dingen over de sportec m3 maar er word onwijs hard en veel gereden met de diablo III (schijnt ook dual compound te zijn als de 2ct van mpp) en die doet het ook onwijs in de regen. M3 is niet in 190/55 leverbaar, de diablo III wel. (55 heeft weer wat voordelen voor me)

Merk dat op het moment dat ik kneedown maak, de feedback van de voorband weg is.
Op het moment dat ik dan het gas open schroef , tegelijkertijd ga countersteeren en mijn knie in trek is de feedback compleet 0. Erg irritant.

Maatje van me rijd nogal snelle tijden op het circuit (600cc deed ie vorig jaar 1:43'ers op zolder) en die zegt dat ik teveel nadenk :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
Zijn 2 verschillende achterbanden :p

Haha ja die onderste is nog een oude foto :D Maar de groeven in de band zijn nog zo'n 3mm dus is nog genoeg voor droog weer/vochtig, maar zodra het nat is, is de band niet echt ideaal, ga denk ik toch voor een MPP achter. Beter een goede band dan op me plaat, ik heb trouwens een 180/55er achter.
Die diablo III zijn zeker wel duur of niet?

• #1.226
:eek:
:roflol:

Zo mag ik ze zien !!

Btw , nu wel tijd voor een nieuwe he ;)

Michelin Pilot Power !! supersoft = supergrip !!

Supersoft zal ook supersnelslijten of niet? Wat zal ie meegaan met een 600? 6000km? Rij btw niet echt sportief hoor. Meestal rustig, beetje wakker worden op de motor s'ochtends :rolleyes::D

@Spark: gefeliciteerd man!

Ik heb ook mpp liggen en ben er best tevreden over... ben er mee op circuit geweest en echt een leker setje! al had ik meer vertrouwen/grip met de pirelli super corsa, maar die waren in de regen geen zak waard :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn sc na mijn eerste sessie zolder (juni '06)

som3on3 : 166,50 per bandje (spaanse prijs)

gixer : cool een gixxer. Aardige happen in je band wel :(

Damn Gixer, bandje lekker rond gereden !!

:thumbs:

• #1.230
Valt mee dan, maarja ik koop bandjes gewoon voor Nederlandse prijs, koop jij ze trouwens bij Superblackbird van het motorforum?

Yups, zit hier om de hoek. Aardige gozer. Kan ook bandjes netjes monteren en balanceren en alles.
( ik doe alles zelf overigens , maak dan direkt wielen schoon, achterbrug, en wat andere dingen nakijken etc )

• #1.232
Yups, zit hier om de hoek. Aardige gozer. Kan ook bandjes netjes monteren en balanceren en alles.
( ik doe alles zelf overigens , maak dan direkt wielen schoon, achterbrug, en wat andere dingen nakijken etc )

Ga ik ook ff contact met hem opnemen, heeft ie een website toevallig? En moet je dan je wiel los aanleveren of kan je gewoon met je bike langskomen?

Vandaag motor gekocht, 27e moet ik afrijden voor m'n lichte rijbewijs :D
Dit model, ziet er hetzelfde uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yamaha fazer 400cc

Die voorste kamp eraf doen en een custom rond lichtunit monteren
Dan ziet hij er al veel sportiever uit ;)

a1s : Mooi hoor! en die kap fijn laten zitten. Scheelt boel wind rondom je boven lijf.

Som3on3 : los wiel aanleveren is 15 euro per wiel om band te monteren.. anders zit je gauw op 60 euro voor montage waarbij hij wielen moet demonteren (uurloon telt dan)

www.asfmotorparts.nl of AFS Motorparts

maar de prijzen op zijn website zijn andere prijzen. Je moet vermelden dat je rodamoto prijzen wil !!

komt wel 25 euro order/verzendkosten bij..

• #1.236
a1s : Mooi hoor! en die kap fijn laten zitten. Scheelt boel wind rondom je boven lijf.

Som3on3 : los wiel aanleveren is 15 euro per wiel om band te monteren.. anders zit je gauw op 60 euro voor montage waarbij hij wielen moet demonteren (uurloon telt dan)

www.asfmotorparts.nl of AFS Motorparts

maar de prijzen op zijn website zijn andere prijzen. Je moet vermelden dat je rodamoto prijzen wil !!

komt wel 25 euro order/verzendkosten bij..

Ooh ok bedankt, dus die rodamoto banden importeert ie waarvoor hij 25,- betaalt en deze dan doorberekend?

Tanx capo!

@ a1s, mooie bike man, die fazers rijden echt lekker!

De CB500 is op dit moment dood.. Of hij in coma is en nog kan ontwaken of dat zijn einde echt daar is weet ik niet.. IK heb nietsvermoedend Diesel getankt (jaja, SiRoj is een sukkel ) en ben naar huis gereden.. 5 liter diesel ongeveer op 12 liter benzine, dus dat ging gewoon nog, toen ik later weg wilde rijden weer van huis wilde hij nog wel starten, er kwam witte rook uit als ik hoger in de toeren kwam en hij viel uit.. Dit heb ik een paar keer geprobeerd, maar toen bedacht ik me dat het wss aan de 'benzine' lag die ik net had getankt. Nu heb ik de gehele tank leeg gehaald, weer benzine er in gedaan, maar nu wil hij niets meer.. Ik hoor alleen het getik van de startmotor nog en verder doet hij niets.. Morgen maar eens rondbellen wat er aan moet gebeuren...

Ooh ok bedankt, dus die rodamoto banden importeert ie waarvoor hij 25,- betaalt en deze dan doorberekend?

Tanx capo!

Hij importeert ze idd en hij vraagt per bestelling 25 euro. Dus 2 sets dan is het 12,50 per set, etc.

Hij geeft je ook 3% belasting cadeau ( spanje is 16% en nl is 19% ..)

Gisteren gereden in de eiffel, leuk sturen, lekker eten, rechte stukken in houden want veel politie. En kneedownen word ook niet erg gewaardeerd door de politie.

De CB500 is op dit moment dood.. Of hij in coma is en nog kan ontwaken of dat zijn einde echt daar is weet ik niet.. IK heb nietsvermoedend Diesel getankt (jaja, SiRoj is een sukkel ) en ben naar huis gereden.. 5 liter diesel ongeveer op 12 liter benzine, dus dat ging gewoon nog, toen ik later weg wilde rijden weer van huis wilde hij nog wel starten, er kwam witte rook uit als ik hoger in de toeren kwam en hij viel uit.. Dit heb ik een paar keer geprobeerd, maar toen bedacht ik me dat het wss aan de 'benzine' lag die ik net had getankt. Nu heb ik de gehele tank leeg gehaald, weer benzine er in gedaan, maar nu wil hij niets meer.. Ik hoor alleen het getik van de startmotor nog en verder doet hij niets.. Morgen maar eens rondbellen wat er aan moet gebeuren...

Tank leegmaken en schoonspoelen met benzine.
Cabarateurs eraf en reinigen
Nieuwe bougies erin (oude zijn vet van de diesel)

Rijden maar weer.

Terug
Naar boven