- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%

Zo mag ik ze zien !!
Btw , nu wel tijd voor een nieuwe he

Michelin Pilot Power !! supersoft = supergrip !!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe nee ik hoop ook niet dat je aan de 100kg zit, heb zelf een zx6r:
http://i19.tinypic.com/6c8eh5g.jpg

Maar de groeven in de band zijn nog zo'n 3mm dus is nog genoeg voor droog weer/vochtig, maar zodra het nat is, is de band niet echt ideaal, ga denk ik toch voor een MPP achter. Beter een goede band dan op me plaat, ik heb trouwens een 180/55er achter.
Zo mag ik ze zien !!
Btw , nu wel tijd voor een nieuwe he
Michelin Pilot Power !! supersoft = supergrip !!

som3on3 : 166,50 per bandje (spaanse prijs)
gixer : cool een gixxer. Aardige happen in je band wel![]()
Valt mee dan, maarja ik koop bandjes gewoon voor Nederlandse prijs, koop jij ze trouwens bij Superblackbird van het motorforum?
Yups, zit hier om de hoek. Aardige gozer. Kan ook bandjes netjes monteren en balanceren en alles.
( ik doe alles zelf overigens , maak dan direkt wielen schoon, achterbrug, en wat andere dingen nakijken etc )
a1s : Mooi hoor! en die kap fijn laten zitten. Scheelt boel wind rondom je boven lijf.
Som3on3 : los wiel aanleveren is 15 euro per wiel om band te monteren.. anders zit je gauw op 60 euro voor montage waarbij hij wielen moet demonteren (uurloon telt dan)
www.asfmotorparts.nl of AFS Motorparts
maar de prijzen op zijn website zijn andere prijzen. Je moet vermelden dat je rodamoto prijzen wil !!
komt wel 25 euro order/verzendkosten bij..

Ooh ok bedankt, dus die rodamoto banden importeert ie waarvoor hij 25,- betaalt en deze dan doorberekend?
Tanx capo!
De CB500 is op dit moment dood.. Of hij in coma is en nog kan ontwaken of dat zijn einde echt daar is weet ik niet.. IK heb nietsvermoedend Diesel getankt (jaja, SiRoj is een sukkel ) en ben naar huis gereden.. 5 liter diesel ongeveer op 12 liter benzine, dus dat ging gewoon nog, toen ik later weg wilde rijden weer van huis wilde hij nog wel starten, er kwam witte rook uit als ik hoger in de toeren kwam en hij viel uit.. Dit heb ik een paar keer geprobeerd, maar toen bedacht ik me dat het wss aan de 'benzine' lag die ik net had getankt. Nu heb ik de gehele tank leeg gehaald, weer benzine er in gedaan, maar nu wil hij niets meer.. Ik hoor alleen het getik van de startmotor nog en verder doet hij niets.. Morgen maar eens rondbellen wat er aan moet gebeuren...