Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
is het je eerste motor?
Met hulp op en afstappen en gewoon een klein rondje en dus niet stilstaan. R1 is niet geschikt voor mij. Helaas.
Er bestaan ook motorlaarzen voor dames die verhoogd zijn, speciaal voor dit soort situaties.
Ja zelfs dan komen me armen bijna niet bij t stuur. Ik ben gewoon heel klein en dit ding is ja groot helaas
Hier staat er in de living een duc 749 black, imo mooier maar trekt er beetje opWat vinden jullie van de duc m s4r?
Het 2cilinder geluid vind ik een genot en op een naked heb ik een prettigere zithouding..
Duc staat dan wel bekend om zijn dure onderhoud..
Bekijk bijlage 472499Bekijk bijlage 472500
Hier staat er in de living een duc 749 black, imo mooier maar trekt er beetje op
Ohja ook super vet, hier zit een meneer al een jaar te kijken naar een superduke 1290Mocht ik een andere bike kopen dan zou het eerder een naked worden, z1000 oid. Ben die houding namelijk zat.
Ohja ook super vet, hier zit een meneer al een jaar te kijken naar een superduke 1290
Hmm ben niet zo van de hoogpotersdat is ook een gaaf ding, de gt zou ik wel willen hebben.
Hmm ben niet zo van de hoogpoters
Ik mag kijken en op de parking van 'n circuit mag ik wel gewoon rijdenjij mag daar helemaal niet op rijden.
of gelden er in België andere regels?
Ik mag kijken en op de parking van 'n circuit mag ik wel gewoon rijden
r1 50th anniversary edition
Laatste keer was t op een oud vliegveld, was ook lekker veilig in m'n jeansbroekGaaf Mooie gear ook
Ik mag kijken en op de parking van 'n circuit mag ik wel gewoon rijden
r1 50th anniversary edition
Is het beste voor op straat wat hier kan, volgende keer op circuit worden het wss slicksWel de juiste bandenkeuze.
Ondanks horror verhalen over de betrouwbaarheid, op allroadmaniacs.nl,ga ik waarschijnlijk toch een Husqvarna 701 enduro kopen. A.s. vrijdag ga ik in de winkel kijken.
Ja ik ben wat wispelturig.. Nu weer op het idee gekomen om off road te gaan rijden.
Lijkt mij erg gaaf om door de modder, plassen etc te rijden maar ook langere stukken op verharde wegen. Komt dus neer op een allroad bike, welke vaak erg hoog zijn. Aangezien jij hier ervaring mee hebt, welke bike is hiervoor geschikt? Wil er geen duizenden euro's voor betalen want ik wil er niet zuinig mee omgaan. Belangrijk is de betrouwbaarheid, onderhoudsintervallen, wendbaarheid, voldoende vermogen en zithoogte.
Wispelturig hoeft niet slecht te zijn, beetje ontdekken kan geen kwaad in dit korte leven.
Zithoogte is inderdaad vaak erg hoog, al gauw meer dan 90cm. Hoe beter geschikt voor het terrein hoe hoger meestal. Jij bent best wel zwaar in het off season, maar dan moet je eigenlijk de vering wat harder zetten zodat je weer terug bent bij af. Maar volgens mij zei je dat je al op een Honda CR en op een KTM 990 hebt gereden, die dingen zijn ook behoorlijk hoog.
Als je handig bent kan je ook 1 voet aan de grond zetten zonder steeds om te vallen. Een legendarische voormalige Parijs Dakar winnaar, Gaston Rahier, was bijna een kop kleiner dan jij. Het kan dus allemaal wel als je handig, sterk en lenig bent (twee van de drie is meestal wel genoeg).
Helaas voor jou worden oude off roads tegenwoordig voor woekerprijzen verkocht. Maar veel modellenkennis heb ik eigenlijk niet, toen die dingen nieuw of vrij vers waren, woonde ik in Afrika. Daar had ik eerst een nieuwe KLR250 en later een gebruikte XR600R. Zal eens zoeken, je hoort er binnenkort nog wel over.
Laat je vooral ook adviseren op allroadmaniacs.nl, daar zitten gasten bij die elk jaar gaan crossen in de Sahara, ze geven vaak goede tips en hebben mij de Husqvarna aangepraat. Je vragen kan je ook stellen in de off road sectie van het moto/forum.nl.
Een echte enduro heeft zeer korte onderhoudsintervallen, die van mij valt al mee met elke 10k kleppen controleren en olie vervangen.