AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Altijd in de winter voor het begin van het seizoen. Heb deze winter mooi een VTR 1000 SP1 aangeschaft, nu staan ze er al voor 1000 euro meer op.
IMG_1100 (Edited).JPG

echt een mooi ding, twee cilinders vind ik sws gaaf

Bepaalde periodes die beter zijn om een moto 2e hands te kopen? Winter,zomer ivm prijs?

Ben aan het kijken voor een Ktm Duke 125 vanaf bwj 2017 IN BEFORE 125 IS GEEN MOTO!!!!!! Wat het ook eigenlijk niet is :D Maa wil voorlopig nog niet aan het rijbewijs beginnen.

winter ofc

De wijkagent stond net voor mijn deur. Ik denk die komt voor mij, had mij namelijk een beetje misdragen onderweg naar huis. Blijkt dat mijn vriendin vorige week bijna een verkeersregelaar van zijn sokken had gereden.... mijn liefje :heart:

De wijkagent stond net voor mijn deur. Ik denk die komt voor mij, had mij namelijk een beetje misdragen onderweg naar huis. Blijkt dat mijn vriendin vorige week bijna een verkeersregelaar van zijn sokken had gereden.... mijn liefje :heart:

Ik hoop dat je je hebt ingehouden, elke vrije IC plek is nu belangrijk.

Nieuw helmpje besteld. Ik wilde eigenlijk een X-lite 803RS kopen, maar in een vergelijkingstest bleek die luider te zijn dan de helm waar ik vrij recent behoorlijk doof van ben geworden (met tinnitus), mijn Arai RX-7 Isle of Man 2017. Rij nu weer met mijn oude Arai Chaser Phil Read replica. Die begint een beetje gammel te worden, maar is vrij stil. Daarom maar weer een Chaser genomen:

Dit weekend nog geen tijd maar waarschijnlijk volgend weekend een "uit de winter" onderhoud doen, nieuwe accu erin, flink poetsen en we kunnen weer de weg op:heart:

Doen jullie bepaalt onderhoud zelf, en wanneer brengen jullie hem weg voor een beurtje? Juist voor of na het seizoen?

Doen jullie bepaalt onderhoud zelf, en wanneer brengen jullie hem weg voor een beurtje? Juist voor of na het seizoen?
Ik breng hem gewoon weg, 2 linkerhanden en heb een hele goede motorzaak hier in de buurt,
Meestal breng ik hem weg na de zomer aangezien ik het hele jaar door blijf rijden en dan voor de winter de beurt net wat veiliger vind.
Daarnaast komt iedereen in het voorjaar en ben je de motor vaak wat langer kwijt.

Alleen nieuwe olie (oliefilter) en natuurlijk ketting smeren, spannen e.d. De rest van de beurten breng ik hem weg.

Nu ik alles laat doen (geen plek meer om te sleutelen), merk ik hoeveel ik bespaarde toen ik alles zelf deed. Grote beurt met controle klepspeling 800 euro.

Afgelopen weekend even de motor van een goede vriend mogen pakken voor een rondje.
Wat een verschil met mijn CBR600 en dit beest.
Of je van een Audi RS in een Ferrari stap.

Wel een geweldige machine, nieuw spaarpotje voor inrichten denk ik.....

Duc1.jpg

Terug
Naar boven