AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net terug van het eerste ritje op mijn nieuwe Husqvarna 701. Dat ding is HOOG, ook voor 1,87m/105kg. Geen vermogen onderin (gemerkt bij het inrijden).

Supermotards/moto´s ook allemaal 90cm, Aprilia Dorsoduro maar een paar cm minder... En door de 17 inch wielen, waar geen goede noppenbanden voor zijn, niet geschikt voor off road.

Alleen de Kawasaki KLR250 is 83 cm, die had ik zelf maar het is motorisch niet bepaald een monster.

Nogmaals, stel de vraag, inclusief de `complicatie´ i.v.m je lichaamslengte en de zithoogte, eens op motor/forum of allroadmaniacs. Vooral op het laatste forum weten ze waar ze het over hebben.
 
Morgen eindelijk gaan kijken bij wellicht mijn eerste bike. De datum staat al bijna maand gepland, maar het is 2.5u enkele reis en morgen moet ik die kant op voor een afspraak dus kan het mooi combineren. Als ik de foto’s zie van afgelopen pagina’s zal het vast niet ieder z’n ding zijn, maar ik vind het nice: Honda VT1100 shadow volledig opgeknapt. Hopelijk zit het weer een beetje mee.
 
Morgen eindelijk gaan kijken bij wellicht mijn eerste bike. De datum staat al bijna maand gepland, maar het is 2.5u enkele reis en morgen moet ik die kant op voor een afspraak dus kan het mooi combineren. Als ik de foto’s zie van afgelopen pagina’s zal het vast niet ieder z’n ding zijn, maar ik vind het nice: Honda VT1100 shadow volledig opgeknapt. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

foto?
 
Een oudje, of een recent model?
 
Zaterdag ga ik hem halen, dus gezien alles zo goed als rond is kan ik hem wel posten:



Net nog een appje ontvangen van LM dat haar leren broek dan ook binnen is zodat ze achterop kan.
 
Poh zag mij laatst toch een mooie dyna te koop staan.....drool:
 
Te lui om mn rijbewijs te halen dus wordt het een 125.
 
Hele winter woon-werk gereden. Eindelijk mooi weer moet ik thuis werken.........
 
Hele winter woon-werk gereden. Eindelijk mooi weer moet ik thuis werken.........

ook weer met de bike naar het werk
20200318_111537.jpg
 
Heerlijk weertje om rondt te rijden. Het was ook lekker rustig op de weg.
 
Bepaalde periodes die beter zijn om een moto 2e hands te kopen? Winter,zomer ivm prijs?

Ben aan het kijken voor een Ktm Duke 125 vanaf bwj 2017 IN BEFORE 125 IS GEEN MOTO!!!!!! Wat het ook eigenlijk niet is :D Maa wil voorlopig nog niet aan het rijbewijs beginnen.
 
Ik heb de mijne aan het einde van de zomer gekocht. Dan ruimen veel mensen de motor op.
Hoeven ze geen stalling te regelen voor de winter.
 
Bepaalde periodes die beter zijn om een moto 2e hands te kopen? Winter,zomer ivm prijs?

Ben aan het kijken voor een Ktm Duke 125 vanaf bwj 2017 IN BEFORE 125 IS GEEN MOTO!!!!!! Wat het ook eigenlijk niet is :D Maa wil voorlopig nog niet aan het rijbewijs beginnen.
Sowieso winter, dus nu zal het bijna gedaan zijn. Scheelt echt enorm in prijzen en aanbod.
 
Altijd in de winter voor het begin van het seizoen. Heb deze winter mooi een VTR 1000 SP1 aangeschaft, nu staan ze er al voor 1000 euro meer op.
IMG_1100 (Edited).JPG
 
Laatst bewerkt:
Sowieso winter, dus nu zal het bijna gedaan zijn. Scheelt echt enorm in prijzen en aanbod.
Was sowieso van plan om nog even te wachten. Die van 2017 gaan nog wat te veel geld naar mijn zin. En model 2016 en ouder vind ik zo mooi niet.
Mss volgend jaar in de winter dan.
 
Back
Naar boven