- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt kleine leugens, grote leugens en statistieken...

gistermiddag 16:00 intake + eerste rijles en het was echt top!
had samen met iemand die nog 0 van motorrijden wist les, kreeg eerst informatie over de opzet van het traject, wat er komen gaat en wat wij kunnen verwachten
het lessen is op een suzuki gsx-s750 (wat een fijne motor is dat overigens), de les zelf verliep lekker vlot.. instructeur is ook lachen, nadat hij alles op de motor liet zien gingen we rondjes rijden in de buurt en daarna mochten we met hem achter ons terugrijden naar waar we begonnen. Blijft echt geweldig op zon motor
1.5u in totaal en dit was voor mij doorslaggevend, ik heb een pakket genomen! nu maar eens leren voor de theorie, lessen en hopelijk heb ik binnenkort alles op orde zodat ik van de zomer op mijn eigen motor kan knallen![]()
Ach ik heb gistermiddag nog een rondje gemaakt op mijn Pan, ook dat is nog steeds knallen zonder herrie uitaatKnallen zit er helaas niet meer in, de controle op geluidsproductie is tegenwoordig erg streng

Ik zou zelf kiezen voor de Itheorie.
Bekend gevoel.

F*ck it! Net deze besteld!Knallen zit er helaas niet meer in, de controle op geluidsproductie is tegenwoordig erg streng
Knallen zit er helaas niet meer in, de controle op geluidsproductie is tegenwoordig erg streng

gistermiddag 16:00 intake + eerste rijles en het was echt top!
had samen met iemand die nog 0 van motorrijden wist les, kreeg eerst informatie over de opzet van het traject, wat er komen gaat en wat wij kunnen verwachten
het lessen is op een suzuki gsx-s750 (wat een fijne motor is dat overigens), de les zelf verliep lekker vlot.. instructeur is ook lachen, nadat hij alles op de motor liet zien gingen we rondjes rijden in de buurt en daarna mochten we met hem achter ons terugrijden naar waar we begonnen. Blijft echt geweldig op zon motor
1.5u in totaal en dit was voor mij doorslaggevend, ik heb een pakket genomen! nu maar eens leren voor de theorie, lessen en hopelijk heb ik binnenkort alles op orde zodat ik van de zomer op mijn eigen motor kan knallen![]()
Ik had met een Two Brothers vervangingingsdemper een heel orkest in huis, maar de politie kon dat niet waarderen.
nederland geen last gehad... over de grens zijn ze wat strenger ja.... geen uitneembare db killers?
Ik zou zelf kiezen voor de Itheorie.
Werkt perfect, duidelijke uitleg en veel oefenexamens. Tevens garantie dat je het hele pakket opnieuw kunt gebruiken mocht je toevallig toch zakken.
Heb nog nooit problemen gehad met de politie alhoewel de LeoVince SBK die er nu op zitten ook geen DB killer hebben en een flink geluid produceren.Hier in het westen let de politie er wel op de laatste paar jaar.

Ik snap die Europese goedkeuring ook niet helemaal. De VTR zonder DB killers maakt minder lawaai dan de legale Ducati Panigale, die mag stationair 107dB produceren.De geluidsmeting met zijn telefoon mislukte, anders was de motor in beslag genomen.

Ik snap die Europese goedkeuring ook niet helemaal. De VTR zonder DB killers maakt minder lawaai dan de legale Ducati Panigale, die mag stationair 107dB produceren.![]()
Zekers. Het aantal dB's wat je motor mag produceren stationair en rijdend staat op je type plaatje vermeldt.ik wist niet dat er gekeken werd naar het type... vreemd.