- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Dynamo kapoet? Of je accu die zijn beste tijd heeft gehad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dynamo kapoet? Of je accu die zijn beste tijd heeft gehad?
Rij jij al motor?Heb je een foto van je terwijl je een kneeslider doet?
Ik rij nog niet eens met een normale fiets

Had je recent een ongeluk? (Sorry ik haal bijna iedereen door elkaar.)
NeeHad je recent een ongeluk? (Sorry ik haal bijna iedereen door elkaar.)
Maar ben wel 19, dat verklaart misschien allesDat had ik gezien, maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Toen ik 19 was mochten we een motor uit de ongelimiteerde pk klasse rijden. Met mijn Honda CB750/73pk was ik maar een onderdeurtje tussen al die gasten met 1000cc/90pk. Had jij niet een tijd geleden foto's dat je op een Ducati zat of vergis ik me weer?
Ik had hier wel een foto gezet van ducati panigale tricolore, die hier ook in de garage staat, samen met een ducati black 749.Dat had ik gezien, maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Toen ik 19 was mochten we een motor uit de ongelimiteerde pk klasse rijden. Met mijn Honda CB750/73pk was ik maar een onderdeurtje tussen al die gasten met 1000cc/90pk. Had jij niet een tijd geleden foto's dat je op een Ducati zat of vergis ik me weer?
Ja, die bovenste foto ken ik al, toen gaf ik je een compliment met de bandenkeuze (mijn favoriete straatband).Ik had hier wel een foto gezet van ducati panigale tricolore, die hier ook in de garage staat, samen met een ducati black 749.
Enige fotos die ik heb met een moto zijn deze:
Yamaha R1 50th anniversary
![]()
KTM 250sxf uit 2018? denk ik
![]()
R6 uit 2000 vgm ook dikwijls op gereden op kleine straatjes/parking van circuit, maar die is per total gereden.
Yes is mijn KTM, staat ondertussen al een jaar stilJa, die bovenste foto ken ik al, toen gaf ik je een compliment met de bandenkeuze (mijn favoriete straatband).
Ben jij dat op die KTM? King of cool met die kledingset, inclusief Red Bull shirt. Ik ben zelf ook zo'n ijdeltuit, op mijn Husqvarna 701 draag ik Fox, O'Neal en Shift.
. Ja toch, hou van drukke mooie outfitjes. Moet er wel mooi uit zien voor de social media uiteraard 
Driften op het maisveld. Weer no 95?Yes is mijn KTM, staat ondertussen al een jaar stil. Ja toch, hou van drukke mooie outfitjes. Moet er wel mooi uit zien voor de social media uiteraard
Heb ook een tshirtje van Eggens, is ook altijd mooi bedrukt van het echte volk (zie hieronder)
(Ktm 125 2takt, uit.... 2004-2006?)
![]()
Yes, altijd 95. De 9 komt eerste cijfer van Marc Marquez, imo de beste qua circuit races. En de 4 was van Jeffrey Herlings genakt.

Had je recent een ongeluk? (Sorry ik haal bijna iedereen door elkaar.)
Ik ondertussen mentaal ook weer, en counting down.
Als oude man ben ik een Rossi fan van het eerste uur en nu van Franco Morbidelli, zijn leerling. Hoop dat Marc goed terugkomt. Had laatst bijna de replica van zijn helm gekocht met die mier, maar die hadden ze niet in mijn maat. Daarom maar een grijs/oranjerode Vinales replica gekocht, wel weer Marquez handschoenen. Gekocht voor de kleurstelling, toen ik thuis kwam zag ik dat er 93 opstond.Yes, altijd 95. De 9 komt eerste cijfer van Marc Marquez, imo de beste qua circuit races. En de 4 was van Jeffrey Herlings genakt.
Vind het ook gewoon mooi getal![]()
Ruilen tegen een paar schijven?Yes is mijn KTM, staat ondertussen al een jaar stil. Ja toch, hou van drukke mooie outfitjes. Moet er wel mooi uit zien voor de social media uiteraard
Heb ook een tshirtje van Eggens, is ook altijd mooi bedrukt van het echte volk (zie hieronder)
(Ktm 125 2takt, uit.... 2004-2006?)
![]()

Zie dat Achel vlak 'onder' Eindhoven ligt. Krijg je daar niet kritiek en last, als je met een motor door het bos gaat rijden? Hier in het W van Nederland, in de bollenstreek bij Haarlem, wordt er al gezeikt/politie gebeld als je met de mtb het onverharde pad opgaat. We zijn hier een keer met wel 15-20 man van de fietsclub gegijzeld door de beheerder van een landgoed. Hij liet ons pas gaan toen het ging sneeuwen en de politie nog steeds niet kwam.Ruiken tegen een paar schijven?
Ik heb altijd al een lichte offroad 2takt willen hebben (een straat legale), ideaal hier in Achel in al de bossen,
Kosten tegenwoordig best wel wat geld, vroeger kon je ze voor een paar 100 euro gaan ophalen.
Ondertussen zit die moto ergens in Roemenië waarschijnlijk. Had 'm verkocht omdat hij te traag ging op rechte stukken. Wil hem gerust terug gaan zoeken, tegen een hele homegym dan

Jup is inderdaad onder Eindhoven. Hier in de bossen leggen ze “fuiken” aan om wildcrossers te vangen, best sneu. Als je van deze kanten bent word je meestal wel “geïnformeerd” als er controles gaan gebeurenZie dat Achel vlak 'onder' Eindhoven ligt. Krijg je daar niet kritiek en last, als je met een motor door het bos gaat rijden? Hier in het W van Nederland, in de bollenstreek bij Haarlem, wordt er al gezeikt/politie gebeld als je met de mtb het onverharde pad opgaat. We zijn hier een keer met wel 15-20 man van de fietsclub gegijzeld door de beheerder van een landgoed. Hij liet ons pas gaan toen het ging sneeuwen en de politie nog steeds niet kwam.
Ik was namelijk vlak voor de uitbraak van Corona van plan geweest om met mijn nieuwe Husqvarna 701 bv. in La Roche te gaan kamperen en dan gedeeltes van de mountainbikepaden te gaan rijden in die regio. Als ik daar met de mtb was, kwam ik af en toe ook terreinauto's tegen die er, vaak tegen de richting, reden of stilstonden. In Nederland hoor je ook vrij veel over botsingen (bv. bij afdalingen in een blinde bocht), dus ik dacht dat zelfs auto's er mochten rijden.
Nu hoorde ik op het motor-forum.nl en ook op allroadmaniacs.nl, dat terreinrijden in de Belgische bossen streng verboden is en inbeslagname van je motor meestal volgt op aanhouding. Er zou alleen geen sprake zijn van bos en dus overtreding, als het terrein ten minste aan 1 kant open is.
Heb jij benig idee over de situatie mbt crossen in de bossen bij jullie in Belgie?
Zie dat Achel vlak 'onder' Eindhoven ligt. Krijg je daar niet kritiek en last, als je met een motor door het bos gaat rijden? Hier in het W van Nederland, in de bollenstreek bij Haarlem, wordt er al gezeikt/politie gebeld als je met de mtb het onverharde pad opgaat. We zijn hier een keer met wel 15-20 man van de fietsclub gegijzeld door de beheerder van een landgoed. Hij liet ons pas gaan toen het ging sneeuwen en de politie nog steeds niet kwam.
Ik was namelijk vlak voor de uitbraak van Corona van plan geweest om met mijn nieuwe Husqvarna 701 bv. in La Roche te gaan kamperen en dan gedeeltes van de mountainbikepaden te gaan rijden in die regio. Als ik daar met de mtb was, kwam ik af en toe ook terreinauto's tegen die er, vaak tegen de richting, reden of stilstonden. In Nederland hoor je ook vrij veel over botsingen (bv. bij afdalingen in een blinde bocht), dus ik dacht dat zelfs auto's er mochten rijden.
Nu hoorde ik op het motor-forum.nl en ook op allroadmaniacs.nl, dat terreinrijden in de Belgische bossen streng verboden is en inbeslagname van je motor meestal volgt op aanhouding. Er zou alleen geen sprake zijn van bos en dus overtreding, als het terrein ten minste aan 1 kant open is.
Heb jij enig idee over de situatie mbt crossen in de bossen bij jullie in Belgie?
Slot op het hek?