MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 11 dec 2019
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb een probleem en het is eigenlijk een luxe probleem, maar toch. Vind een oplossing voor het onderstaande best moeilijk.
Ben een paar jaar geleden gescheiden en toen flink los gegaan op motor gebied, ondanks beperkt budget. Triumph Speed Triple gekocht voor sportief straatrijden en een Husqvarna 701 om lange off road tochten te gaan maken in de Alpen en Pyreneeën.
Maar toen kreeg ik weer verkering en die zit niet fijn op de Triumph (duosteunen veel te hoog) of de Husky (zadel veel te hard en te kort voor 2 forse personen).
Daarnaast heb ik erg veel geld uitgegeven aan specifieke kleding voor beide motoren.
Kan iemand een (bestaande) motor bedenken waar achterop zitten redelijk comfortabel is (met name laag geplaatste duosteunen) en waarmee ik ook nog het terrein in kan in mijn eentje OF redelijk sportief kan rijden op de straat?
De Husqvarna heb ik in 2020 nieuw gekocht (12.100 euro) en de 2012 Triumph tweedehands voor 8.250 euro (tweedehands omdat ik deze overal parkeer en er niet tegen kan als er krassen op de lak van een gloednieuwe motor komen). Eentje verkopen of allebei?
Honda Varadero?